De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Elmo!
    Fijn om te lezen dat het een geslaagde avond was afgelopen woensdag...hihi ik zie het helemaal voor me hoe je jezelf in een rokje hebt gewurmd! Ben benieuwd wat de vk zegt over je buikklachten, lief dat je meteen langs mag komen!

Hey Aldonza, leuk dat je de laatste tijd vaak aanwezig bent...altijd leuk om jouw ervaringen weer te lezen...ennuh...leuk die (pret)echo..toch maar weer een voordeel van in een ziekenhuis werken he? Over die piercing, je moet inderdaad wel tzt een speciale piercing aanschaffen, heb ze al gezien, maar denk dat ik die van mij gewoon eruit haal over een tijdje hoor.

Ha Lieke, fijn joh dat je steeds minder last gaat krijgen van de kokhalsneigingen....mag ook wel een keer he? Hier de positiebroeken nog in de kast, ga zo even proberen om foto's te plaatsen van mijn 'buikkie'.... :)! Fondue was nog geslaagd... ;)

Gefeliciteerd Sonja!

Prinses, die ongiekrampen heb ik wel erg veel last van gehad, had het gevoel dat op elk moment de bom kon barsten beneden...Dus is normaal :(

Momenteel gaat het echt super met mij/ons.. :) , alleen heb last van mijn knie, verkeerd gezeten en waarschijnlijk zit er vocht achter mijn knie, loop dus een beetje mank en kan hem niet buigen...lastig!

Meiden fijn weekend alvast mocht ik vandaag niet meer langswippen!

Liefs Nollie

NIEUWE FOTO'S!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op de knie na gaat het met iedereen dus goed! Fijn zeg!

Sonja; gefeliciteerd met je mijlpaal!

De vk voelde toen ik op de bank lag meteen wat het probleem was...
    Een flinke groeispurt! Mijn baarmoeder komt al bijna tot aan mijn navel :confused:
    Het zijn dus niet de banden (wat ik zelf ook al niet dacht, dat voelt anders) maar het is het samentrekken van mijn ietwat geirriteerde baarmoeder.
    Dat verklaart ook waarom hij soms zo hard is. Hij trekt samen zeg maar.
    Frummel eist gewoon zijn ruimte op denk ik ;)

Voor de zekerheid even een urinecheck dus breng zo ff een potje weg. Deze al braaf gevuld maar om hem nou warm in te leveren whahahaha

Mag over twee weekjes weer komen. Wel even rustig aan doen en eventueel paracetamol nemen (doe ik toch niet, dat molletje) of een warme kruik op mijn buik leggen (dat laatste bevalt me beter).

Die buikpijn was dus best logisch ;) Ze zijn zo lief daar..ben echt super blij met ze!

Meiden, ik ga ff met mijn potje aan de wandel!

Toedel

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.299
    265
    83
    Fijn Elmo dat je nu gerustgesteld bent.
    Heb ook inderdaad gelezen dat je in week 15 en 16 de baby behoorlijk groeit. wel een paar cm per week.

LIEK.

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Wow elmo een groeispurt :confused:
    Frummeltje eist idd alle ruimte op...Toch een fijn gevoel dat je weet dat het allemaal goed gaat.

Lees dat het met iedereen goed gaat en met de beebies mooi zo :thumup:

Ik mag nog even wachten tot ik mijn beeb of beebies zie....nog 11 dagen dus het schiet wel op, zie wel aan mijn buikie dat het toch wat een andere vorm gaat krijgen en toch ook al wat groeit.
    Mijn misselijkheid komt en gaat ben wel heel erg moe steeds moet vanaaf werken tot half 11 hoop dat ik mijn ogen wat open kan houden ;)

Liefssss

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dank jullie wel voor de felicitaties.
    het is toch wel een mijlpaal vind ik dat je berijkt hebt.
    vandaag een beetje wezen neuzen naar gordijntjes maar wat we allemaal zagen vonden we niet leuk en mooi , dus dat zal wel een moeilijke opgave worden.

je baby heeft er zin in elmo met de groeispurt.
    je weet gelukkig waar het dus nu aan ligt dat is ook wel een gerust stelling

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Leuk Kreeftje, dat je buikje begint te veranderen!
    Sonja, ja gordijntjes enzo vind ik ook vaak lastig hoor. Doen we denk ik ook als laatste..kan je goed zien wat leuk erbij is.

Urine van mij was ook goed. Assistent heeft meteen even gekeken.
    Naar die krampen ben ik vergeten te vragen...was ook helemaal niet van plan om al eerder heen te gaan ;)

Bleh..ik heb in om iets leuks te gaan doen..maar manlief is druk in de tuin.
    Denk dat ik maar ga stofzuigen en de was ga doen...en dat op je vrije dag ;)

Fijn weekend allemaal!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Sonja, gefeliciteerd!

Hier vandaag alles goed. Heb vandaag geen last van kwaaltjes. Ik zou echt niet zeggen dat ik zwanger ben, maar het is toch echt zo! :)

8. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Goed weekend allemaal

En Sonja nog gefeliciteerd. Dat moet een opluchting zijn zeg!

Hier gaat het goed. Heb geen bloedingen meer gehad... gaat dus prima!

Groetjes

9. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Ik stuur net bovenstaand berichtje dat het goed en loop ik naar de WC en wat zie ik BLOED.... wordt een beetje moedeloos hiervan....

10. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden, ben weer terug van ons midweekje weg in drenthe, erg leuk en gezellig gehad met zijn tweetjes, euh drietjes of misschien wel viertjes!
    Ben nu wel wat vaker moe en misselijk maar dat hoort erbij hé...op naar maandag dan weten we eindelijk of alles daarbinnnen wel is zoals het behoort te zijn. Ben erg nieuwsgierig maar vindt het tegelijkertijd ontzettend eng. Stel nou dat...

Prinses en Yake welkom in de walviszee! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
    Ik lees allemaal goede berichten over de walvissen en de beebjes, goed zo!
    Lydia als ik het goed gelezen heb ben je jarig vandaag? Gefeliciteerd meid, geniet er lekker van. En denk je eraan rustig aan te doen...
    Damie, ik heb ergens gemist over bloedingen in het verleden, maar ben toch wat ongerust over je berichtje net ?

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoi Lisette,

Ik kan me voorstellen dat de echo erg spannend is, ik denk dat iedereen dat zo wel ervaart. Ik wens je in ieder geval veel succes! Fijn dat je het leuk hebt gehad in Drente, ik denk alleen dat het weer je niet zo heeft meegezeten!

Damie: Is de bloeding erg? Anders toch even contact opnemen met de vk.

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Elmo fijn dat je nu weet wat het is....
    Ik zeg hier ook maar telkens....Bob de bouwer is weer bezig!
    Damie als je het niet vertrouwd gewoon de vk weer bellen hoor! Hopelijk blijft het hierbij en is alles goed met je beebje!
    Kreeftje nog 11 daagjes...we tellen met je mee af. Succes met je late dienst.
    Lieke super he..ineens zie je er echt duidelijkere groei in....ben benieuwd naar je nieuwe foto's. Al zijn die laatste ook al mooi.
    Dat over kramp in de kuiten en kalkgebrek heb ik ook al eerder gehoord, maar dacht dat het juist wat later was in de zwangerschap. Maar ik heb het 's nachts ook wel, alleen niet in mijn kuiten, maar alleen in mijn voeten en vooral met uitrekken. En ik denk dat ik toch wel aardig aan mijn portie melkproduktenintake kom op een dag....maar ja, kan nooit kwaad. En anders mannetje maar lief aankijken voor een massage!
    Nollie jij even beetje met beentje omhoog om je knie rust te geven, beterschap meid!
    Prinses stom is dat om te beseffen he....dat je zwanger bent. Dat je je goed voelt is alleen maar fijn, maar soms is het dan nog moeilijker om te beseffen dat je zwanger bent....blijft vast nog een tijdje (hier blijft het ook nog onwerkelijk, al vind ik het minder raar om voor mezelf in de prenatal rond te lopen enzo)
    Lisette welkom terug van je korte tripje....en jij maandag al de echo...is zeker spannend! En wie weet 1 of 2?!

Nou meiden, zei toch dat ik nog even zou shoppen vandaag. En ik ben geslaagd, dat is dan wel het heerlijkste. Ik kan soms zo sjaggo worden als ik voor iets de stad in wil en kan niet slagen.
    Maar vandaag helemaal happy en geslaagd voor positiemode. Heb nu spijkerbroek, een effen zwarte en een antraciet met streepjes, 3 shirtjes en een witte blouse. Zag ook nog wel leuke andere broeken en shirtjes, maar net ff niet in mijn maat, dus ga over een tijdje maar weer kijken voor wat andere dingetjes.
    Maar vanavond wel helemaal kapot....denk dat ik over paar minuutjes het bed in kruip.
    Allemaal ook fijn weekend!

Groetjes, Eva.

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Welterusten! Ik heb vanavond op internet lopen surfen naar positiekleding. Niet om te kopen, maar om alvast te wennen. ;)
    Fijn dat je geslaagd bent.

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey lieve meiden,

Wat heerlijk om jullie verhalen weer te lezen!
    En WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA prinses, wat gaaf dat je eindelijk mee mag zwemmen. Echt helemaal te gek! Ik ben onwijs blij voor jullie!

Yake jij ook van harte meid! Supergaaf die uitbreidingen hier in de Walvissenzee!

Sonja;gefeliciteerd met je 12 wkn mijlpaal! Lekker gevoel he!

Elmo; nog van harte gefeliciteerd met jullie 4 jarige huwelijk. Heerlijk dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Zondag zijn mijn man en ik 2 jaar getrouwd en ook wij gaan lekker de Italiaan bezoeken. Ik ben ook nog steeds even blij met mijn lieve ventje!
    Fijn dat alles goed bleek bij de vk. Laat die beeb maar lekker zwemmen!

Lenneke;wat fijn meid dat je 20 wkn echo goed was! Hele opluchting lijkt me! Ik heb eigenlijk een beetje dezelfde spanning die jij beschreef. 30 Mei mogen wij voor de 20 wkn echo. Ik blijf het spannend vinden, maar verheug me er ook wel op.
    Ik heb wel moeten lachen om de beschrijving van je buikfoto's hahaha. Hij is prachtig hoor!

Lydia;lekker aan't genieten op de camping?

Liek; Heerlijk dat ook jouw buikie nu echt gaat groeien. Wacht maar, nog heel even en dan show jij 'm net zo trots als alle andere dikke buiken dames hier. Ik weet zeker dat ie prachtig is!

Ohhh jee de rest ben ik alweer vergeten...Heb iig gelezen dat van iemand de echo dit keer goed was; fijn hoor!

Damie; zijn je bloedingen inmiddels gestopt? Kan me voorstellen dat je daar onrustig van wordt...Ik denk aan je.

Nu weet ik het echt niet meer...

Hier gaat alles nog steeds prima. As woensdag weer lekker naar de vk en een weekje later dus mijn 20 wkn echo. Begint nu hard te gaan!
    Bedankt voor de buikcomplimenten! Ik ben er ook echt trots op hoor!
    Gisteren hebben we weer wat spulletjes gekocht voor de kinderkamer. Ook heb ik nog een tuniek en een zwarte broek gekocht, Ik was nog aan't twijfelen over de broek (stond geprijsd als 35 euro...en wist niet zeker of ik geen mooiere kon vinden). Ik toch maar afrekenen. Telt ze maar 1,95 voor de broek. Kwam ze zelf ook achter, maar het bleek te kloppen! hihihi. Ik had het geluk dat dit artikel eigenlijk naar een koopjesfiliaal had moeten worden gestuurd. Echt een megakoopje dus!
    Vandaag ook al begonnen met schuren en lakken van wat meubeltjes. Wel leuk om mee bezig te zijn!

Ik hoop jullie snel weer te spreken.
    Dikke kus 4 all! XXX

Eva; fijn om je gezicht weer vaker te zien hier en te weten dat het goed met je gaat!

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, wat een mazzel met die kleding. Dat is geen geld!

Ik ben ook blij dat ik met jou mag zwemmen. Het is heerlijk hier! ;)

16. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Nog 10 daagjes JOEHOE......blijf het nog zo onwerkelijk vinden gek he? als ik strax de echo heb gehad en de frummel zie ga ik het pas ECHT geloven :oops:
    soms denk ik adt het een droom is en wil ik naar de winkel vliegen om een test te halen maar dat is natuurlijk onzin want ik heb toch echt genoeg bewijs.
    De avonddienst gister viel me mee tot 6 uur en toen kakte ik helemaal in, wat was ik blij dat het half 11 was zeg en de nachtdienst kwam, poeh was echt kapot!

@aldonza

Wat fijn dat je geslaagd bent!

@damie

Jeetyje meis :confused: Hoe gaat het nu? anders gewoon de vk bellen hoor!

@lisette

Kan me voorstelln dat je het spannend vindt de echo maandag..maar als je die kleine ziet zul je vast helemaal weg zwijmelen ;)

@prinses

Neus maar lekker hoor op het internet....strax mag je ook gaan kopen altijd leuk :D

@elvira

Dat is zeker een spot goedkoop koopje ;)
    Veel plezier met het klussen voor de beeb....kan ook niet wachten te beginnen maar wil toch eerst de echo even afwachten.

Sorry voor de rest die ik vergeten ben, heb het wel gelezen allemaal maar heb het niet allemaal onthouden :oops:
    Pff stond vanmorgen voor mijn kleding kast en wist niet wat ik aan moest doen alles wat ik paste was of te krap of paste helemaal niet meer.
    Het wordt voor mij ook de HOOGSTE tijd eens te shoppen.... \:D/

Meiden have a nice day.

Liefssss

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Misschien moet je eens vragen waar ElviraR precies geweest is. Daar kun je hele leuke dingen krijgen, voor weinig geld. ;)

18. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja dat is idd een feit dat je er goedkoop kunt shoppen ;)
    Het zal alleen wel niet echt bij mij in de buurt zijn.....

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Was dat niet bij Miss Etam?
    Een aantal weken geleden waren moeders en ik er ook en toen waren er ook van die achterlijk goedkopen dingen bij.
    Helaas allemaal veel te groot of gewoon stom ;)
    Je hebt echt mazzel gehad zeg!

Damie, hoe is het met jou?
    Jij had die bloeding toch? Was het echt een bloeding of wat bloedverlies?
    Bellen hoor!

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik vind het toch allemaal heel spannend. Weinig last van kwaaltjes. Wanneer kwamen die bij jullie opzetten? Ik heb last van obstipatie en iets minder gevoelige borsten dan vorige week. Verder helemaal niets.

Deel Deze Pagina