@@Elmo .........idd het gaat ook best snel... As dinsdag de 20 weken echo. Voel me niet zo goed, heb nu al steeds harde buik. Moet dus ook al minder werken.... Vindt het zelf moeilijk om me daar aan toe te geven... Hoe hebben jullie dit ? @@Rach......ik zag het even voor me dat je zo'n springplankje voor je bed ging zetten.......
Even ego bericht... al een paar dagen dacht ik steeds wat te voelen en ineens vanmorgen tijdens het ontbijt zo overduidelijk ....ik herkende het ook meteen weer van eerdere zwangerschappen (al was de laatste 15 jaar geleden) Pfff ik heb met een grote glimlach ontbeten einde ego bericht liefs Marina
Marina: wat voelt dat gaaf hè! Vandaag waren die van ons echt super druk. Heb ze bijna de hele dag gevoeld. Zit dan ook helemaal te genieten \/ Anoniempje: die onzekerheid herkennen we denk ik allemaal. Ik was ook zo onzeker over alles. Probeer tussendoor ook wel te genieten hoor, anders duurt het echt heel erg lang. Er verandert vanalles in je buik en daar voel je best veel van, vooral in het begin is dat vreemd. Minou: spannend je 20 weken echo. Al veel harde buiken dus, hoe herken je dat eigenlijk? Ik heb ook wel eens een meer opgezette buik, bijvoorbeeld na het eten, maar ik neem aan dat een harde buik echt anders voelt. Daffie: wat heerlijk dat het zo goed bevalt! Vergo: top dat je trouwdag leuk was. Ben erg benieuwd naar je foto's. Amanda: wat heb jij al veel afspraken gepland staan zeg! We handig als ze dat al zo in het voren doen.
(Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Maart 9: Angelbaby controle gyn + 4e echo 9: Diana26 controle gyn + echo 9: Vergo controle gyn + echo 10:Minou 20 weken echo 16: Timonneke81 controle gyn + echo 16: Renate007 20 weken echo 16: Josien 5e echo 16: Annalise74 controle VK 16: Romy 1980 1e echo gyn. 17: Lena intake en echo (+hartje?) bij gyn 17:Minou controle gyn (nu om de 3 weken) 17: LizaM controle bij gyn + 2e echo 18: Rach84 controle gyn. 20: Marina controle VK 20: Belle 20-weken echo + controle VK 23: Mirjam controle gyn+3de echo 24: Verhip 20 weken echo + controle gyn 26: Vergo controle vlos 27: Marina 20 weken echo 30: Ginny 20 weken echo 31: Ginny controle VK April 7: Amanda 25 weken controle 14: Josien 16 weken controle 28: Amanda pretecho 3D/4D Mei 9: Amanda 30 weken echo 28: Ginny pretecho 3D/4D Juni 2: Amanda controle 32 weken 16: Amanda controle 35 weken 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Rach84: 7 april uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van 2-ling na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 7 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Aanvullingen: Klik op "quote" Verwijder de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen
Angelbaby, Diana en Vergo, succes met de controles vandaag! Marina, wat super dat je beweging voelde zeg! Angelbaby, een harde buik is anders dan een opgezette buik. Hij word dan opeens kijhard (in het begin wel een beetje eng), je kan er echt niet in prikken ofzo. En hij word helemaal rond. Het trekt ook een beetje. Rentate, hoe is het met je? Loop je nog steeds bij dr M? Vanmiddag komt de kraamhulp langs voor een intake, ik ben benieuwd.
(Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Maart 9: Angelbaby controle gyn + 4e echo 9: Diana26 controle gyn + echo 9: Vergo controle gyn + echo 10:Minou 20 weken echo 12: Wies31 1e echo 16: Timonneke81 controle gyn + echo 16: Renate007 20 weken echo 16: Josien 5e echo 16: Annalise74 controle VK 16: Romy 1980 1e echo gyn. 17: Lena intake en echo (+hartje?) bij gyn 17:Minou controle gyn (nu om de 3 weken) 17: LizaM controle bij gyn + 2e echo 18: Rach84 controle gyn. 20: Marina controle VK 20: Belle 20-weken echo + controle VK 23: Mirjam controle gyn+3de echo 26: Vergo controle vlos 27: Marina 20 weken echo 30: Ginny 20 weken echo 31: Ginny controle VK April 7: Amanda 25 weken controle 14: Josien 16 weken controle 28: Amanda pretecho 3D/4D Mei 9: Amanda 30 weken echo 28: Ginny pretecho 3D/4D Juni 2: Amanda controle 32 weken 16: Amanda controle 35 weken 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Rach84: 7 april uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van 2-ling na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 7 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Aanvullingen: Klik op "quote" Verwijder de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen ik denk zelf dat ik het niet helemaal goed heb gedaan, snap dat nooit van dat quote. Maar goed, hopelijk heb ik de lijst niet verpest. En mss is het wel goed gegaan
de dikgedrukte letters en kleurtjes zijn weg zie ik, sorry, zou iemand het willen veranderen? (ben echt heel erg hoor met computers, en zit nu toch al bijna 3 jaar op dit forum,haha)
(Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Maart 9: Angelbaby controle gyn + 4e echo 9: Diana26 controle gyn + echo 9: Vergo controle gyn + echo 10:Minou 20 weken echo 12: Wies31 1e echo 16: Timonneke81 controle gyn + echo 16: Renate007 20 weken echo 16: Josien 5e echo 16: Annalise74 controle VK 16: Romy 1980 1e echo gyn. 17: Lena intake en echo (+hartje?) bij gyn 17:Minou controle gyn (nu om de 3 weken) 17: LizaM controle bij gyn + 2e echo 18: Rach84 controle gyn. 20: Marina controle VK 20: Belle 20-weken echo + controle VK 23: Mirjam controle gyn+3de echo 24: Verhip 20 weken echo + controle gyn 26: Vergo controle vlos 27: Marina 20 weken echo 30: Ginny 20 weken echo 31: Ginny controle VK April 7: Amanda 25 weken controle 14: Josien 16 weken controle 28: Amanda pretecho 3D/4D Mei 9: Amanda 30 weken echo 28: Ginny pretecho 3D/4D Juni 2: Amanda controle 32 weken 16: Amanda controle 35 weken 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Rach84: 7 april uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van TWEELING na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 7 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Aanvullingen: Klik op "quote" Verwijder de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen
@ Angelbaby, Diana en Vergo. Veel succes vandaag bij de gyn. Diaan en Vergo; hoeveelste echo is dit van jullie? Liefs Lena
@lenalijstje: gerekend vanaf dat er iets van de zwangerschap te zien is wordt dit de 7e.Kreeg ivm met overstimulatie al heel vroeg steeds echo,s om de vocht in me buikholte in de gaten te houden.En ik krijg nu elke keer een echo ivm met tweelingzwangerschap,normaal krijg je er niet zoveel of je moet geluk hebben zoals Rach.
Angelbaby, Diana26 en Vergo --> Succes bij de gyn en lekker genieten van de echo! Marina74 --> Leuk hoor, de eerste beweging! Ik kan er ook nog steeds van genieten. Het doet nog geen pijn en het houdt me ook nog niet uit mijn slaap, dus hoe meer schopjes, hoe beter.... Minou --> Ik heb ook regelmatig een harde buik, al vanaf de 20 weken. Als ik een drukke dag heb gehad wel 8x per uur. Verloskundige zegt dat ik me er geen zorgen om hoef te maken, zolang het geen pijn doet, hoort het er gewoon bij. Als je ze echt weg moet gaan puffen, dan gaat het niet goed. Toch merk ik dat ik op rustige dagen er minder last van heb en dan ben ik er toch geruster op. Anoniempje24 --> Die krampjes zijn inderdaad het groeien van de baarmoeder. Ik heb me er in het begin ook druk om gemaakt. Zo'n 3 dagen na de terugplaatsing begon het al en daarom dacht ik ook dat ik ongi ging worden. Ik heb ze de hele zwangerschap door (nu nog steeds af en toe) en tegenwoordig noem ik het maar groeipijn.
Ik ben net terug, volgens mij was het onze 5e of 6e echo, maar dit komt door mn verleden. Het was allemaal perfect, ze is lekker gegroeid en weegt al 1022 gram, al meer dan bij de geboorte van mn jongens dus daar zijn we erg blij mee. Even deze week doorheen en dan gaan we genieten. Nu gaan we weg op huwelijksreis naar centerparcs dus tot vrijdag.
Voor ons was het de 4e echo. (7w+2dgn, 10w, 14w, nu 18w) Wij krijgen er zoveel omdat het een tweeling is. Over 2,5 week mogen we alweer voor de 20 weken echo. (was eigenlijk dan al de 5e, we hebben ook een foto van de terugplaatsing) Normaal krijg je er maar 2 (12w en 20w), in de mmm 3 (7/8w, 12w en 20w). Wat dat betreft hebben we dus extra geluk met een tweeling. Mag je lekker vaak kijken. Alles was weer goed, ze lagen heerlijk te rusten. Zelfs voor een tweeling voel ik ze blijkbaar al vroeg vertelde hij. Dat ik ze vooral in het midden en links voel komt omdat er rechts een placenta ligt. Zal de foto's meteen in mijn fotoboek zetten. Wies: als je de lijst kopieert door op "quote" te drukken, dan gaan de kleurtjes etc ook mee. En helemaal niet erg hoor, als dat niet lukt, helpen we gewoon Vergo: top dat jouw controle + echo ook weer goed was!
(Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Maart 9: Angelbaby controle gyn + 4e echo 9: Diana26 controle gyn + echo 9: Vergo controle gyn + echo 10:Minou 20 weken echo 12: Wies31 1e echo 16: Timonneke81 controle gyn + echo 16: Renate007 20 weken echo 16: Josien 5e echo 16: Annalise74 controle VK 16: Romy 1980 1e echo gyn. 17: Lena intake en echo (+hartje?) bij gyn 17:Minou controle gyn (nu om de 3 weken) 17: LizaM controle bij gyn + 2e echo 18: Rach84 controle gyn. 20: Marina controle VK 20: Belle 20-weken echo + controle VK 23: Mirjam controle gyn+3de echo 24: Verhip 20 weken echo + controle gyn 26: Angelbaby 20 weken echo 26: Vergo controle vlos 27: Marina 20 weken echo 30: Ginny 20 weken echo 31: Ginny controle VK April 7: Amanda 25 weken controle 14: Josien 16 weken controle 20: Angelbaby controle gyn + 6e echo 28: Amanda pretecho 3D/4D Mei 9: Amanda 30 weken echo 28: Ginny pretecho 3D/4D Juni 2: Amanda controle 32 weken 16: Amanda controle 35 weken 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Rach84: 7 april uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van TWEELING na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 7 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen
Vergo en Angelbaby Fijn dat jullie echo weer goed was! Diana Hoe laat moet jij? Nieuwe zwangeren Van harte gefeliciteerd en geniet ervan...tis zó bijzonder De rest Hoe is het met jullie? Hier alles goed...vandaag alweer 18 weken Ik heb trouwens ook al best veel echo's gehad...stand is tot nu toe 5 stuks...bij 6w3d - 10w2d - 12w3d - 13w2d - 15w3d - 17w3d. Al was die bij 15w3d wel een pretecho En nu mag ik 30 maart weer, dan heb ik de 20 wekenecho (21w ben ik dan) Verder weinig nieuws...ik ga eens in actie komen, want heb nog niks gedaan vandaag
Angelbaby en vergo fijn dat alles goed was.En veel plezier op jullie huwelijkreis Vergo.En iid hopelijk kun je nu echt gaan genieten, voor jullie was het natuurlijk extra spannend gezien je verleden. Met de kindjes was alles goed de onderste lag met het koppie naar beneden en de bovenste lag overdwars. De gyn vond het alleen wel erg raar dat ik zo super benauwd ben, het kan komen door de tweelingzwangerschap en in combi met de lage hb waardes, maar ze vertrouwde het niet helemaal, ik heb normaal ook een hartslag van net 60 en deze was/is nu ook steeds ruim boven de 100.Ik moest daarom bloed laten prikken voor de schildklierfunctie en ze heeft me doorgestuurd naar de cadioloog, dit omdat ze vanwege de hoge hartslag denkt dat ik mss niet echt benauwd ben,maar hartkloppingen en een hartritmestoornis heb.Het zal wel meevallen maar omdat hartproblemen in de familie zit, ben tot nu toe 1 van de weinige die al niet standaard bij de cardioloog loopt is het toch even spannend.19 maart mag ik erheen, dus nog een weekje duimen dat het gewoon door de zwangerschap komt.
He Rach, Het gaat wel. Al mis ik m`n man enorm, heb echt van die dagen er tussen zitten dat ik alleen maar huil. Zwangerschap gaat gelukkig heel goed, Voel de kleine soms lekkere bewegen en kan daar ook zeker wel van genieten. Buikje wordt echt mooi rond nu. Ik loop idd nog steeds bij Dr M. Maandag moet ik er weer heen, heb dan ook de 20 weken echo. Jij begint al op te schieten he! Spannend hoor. XX Renate
Lieve Renate, wat spannend de 20 weken echo. kijk je er naar uit? hadden jij en je man een voorgevoel wat betreft het geslacht? Wat een dubbele situatie zeg De liefde van je leven verliezen en zwanger van hem zijn. Ik hoop echt dat je omgeving je genoeg tijd en ruimte geeft om je verdrietig te laten voelen. gaat er nog iemand mee met de echo?
Rach; alweer 36 weken vandaag wat gaat de tijd toch snel. Vanaf volgende week mag je thuis bevallen, wil je dat ook? Enne vanaf volgende week heb je meldplicht hier he! Heb je een buddy bij de aprilmama's die hier het nieuws kan brengen hahaha. Ben zooo nieuwsgierig wat het wordt bij jullie.... Renate; het zal een heel dubbel gevoel zijn idd. Maar wel fijn dat je toch van de zwangerschap kan genieten. Nogmaals veel sterkte en haal de kracht uit je buik...daar zit gelukkig een waar wondertje! liefs Daffie