@ginny: bij mij hielp de fysio wel, ben er een paar keer heen geweest en ze heeft me heerlijk gemasseerd, zeer pijnlijk en de rest van de dag na de massage een pijnlijke stuitje maar het werd wel steeds minder, hoef nu alleen nog maar te komen als ik pijn heb.
Nou ben net terug van de fysio en nadat hij me aan alle kanten had bekeken en ik een aantal oefeningen had gedaan, zei hij dat het ergste al zou moeten verbeteren als ik alleen al op mijn lichaamshouding let. Dus goed rechtop staan met een holle rug en ook als ik zit rechtop zitten met een opgerolde handdoek in m'n onderrug zodat m'n rug dus constant hol is. Maandag moet ik weer terug!
hoi hoi! alles goed hier? ben vandaag weer helemaal blij mijn vriendin woont in het buitenland en komt voor een aantal weken naar nederland precies in de tijd dat ik 12 weken ga zijn dus het zou zo leuk zijn als ze dan mee kan naar de echo ben nl bij haar kindje overal bij geweest omdat manlief millitair is en weg was in die tijd fijne dag verder!
goede avond, gisteren naar de huisarts geweest voor mijn pijnlijke stoelgang en mijn dikke enkels en knieen, MAAR hij wou niets geven ervoor Hij vond dat de gyn hier zelf over moet beslissen, maar dat is nog super lang wachten tot begin volgende maand . Als ik nog tot dan moet wachten, ben er een beetje van aangedaan eigenlijk Had toch op wat meer moeite verwacht langs hun kant kan er ook niet veel aan doen. Heb ook al enkele dagen super felle steekjes als ik mijn rechterbeen ophef, of moet opstaan of gaan liggen. Daar wist hij ook geen antwoord op moest het maar even checken bij de gyn. En daarvoor heb ik dus meer als een uur moeten wachten had een afspraak om kwart voor 6 en kwart er buiten om 7u! Ja, ben er eventjes niet goed van. groetjes,
Amandac; wat vervelend zeg! Ik heb een paar keer ColonClean gebruikt. Het is een volledig natuurlijk product wat gebruikt mag worden tijdens zwangerschap. Bij mij werkt het erg goed voor de stoelgang. Niet al je klachten zullen hiermee geholpen zijn maar het kan wat verlichten. Het is verkijgbaar bij de meeste natuurvoedingswinkels of reformwinkel. Sterkte meid!
En vanmorgen, toen we in de file stonden op de A10, begon die kleine smurf ineens onwijs fanatiek te trappen. Ik had helemaal geen zin in school, maar ik heb de hele dag met een grijns van oor tot oor rondgelopen. Blije Belle.
Belle Joepieeee jij hebt ook je beebje gevoeld....heerlijk gevoel he Amanda Kan je de gyn (of assistente) niet bellen dan? Beetje vreemd dat je huisarts helemaal niks wil doen of geven...hij kan op z'n minst even overleggen met je gyn ofzo. Succes!
Belle; wat heerlijk dat je de baby gevoelt hebt! Ik kan me voorstellen dat de glimlach niet meer van je gezicht gegaan is!
Belle: wat is dat fijn hè! Wij hebben onze babykamer besteld Spannend, maar ook erg leuk. We waren weer op pad en liepen per toeval tegen onze super kamer aan. We houden beide van strak en dat is deze zeker. Wat hij ook nog super in de aanbieding, dus we konden het echt niet laten. Foto in mijn album. Amandac: balen zeg, dat er niet even meegedacht wordt.
Hoi meiden. Ik heb as maandag m`n eerste echo en zit er best wel tegenop.... Ben erg bang dat er niks te zien is of dat er een leeg vruchtzakje is.... Heb weinig zwangerschapsklachten, ene kant gelukkig en de andere kant had ik ze liever wel gehad snap je? Ik hoop aar dat alles goed zit.... Liefs Romy
Angelbaby; mooi kamertje hoor...hoe lang is de levertijd? Lees weer over goede echo's, gefeliciteerd. Het gaat echt heel goed hier in dit topic en dat maakt me superblij! Ginny; je schiet ook al op naar de 20 weken...spannend meis... Rach; waar ben je? Je moet wel even komen melden hoor! Lekker genieten meiden, van de zwangerschap! xxx Daffie
Oh angelbaby zeker een mooie kamer! Mag ik vragen waar je hem gevonden hebt? Dat is ook echt iets voor ons. Romy; de eerste echo's zijn inderdaad spannend. Ik duim voor je dat alles goed is. Sterkte!
We hebben zelf af kunnen spreken wanneer we hem willen hebben. We hebben nu begin mei afgesproken, maar als de kamer dan nog niet zover is, mogen we bellen en dan komt hij wat later. Romy: komt vast goed hoor! Je hoeft ook niet veel te voelen. Daarbij begonnen bij mij de echte kwaaltjes pas na 6 weken ergens, kan dus nog steeds.
@Angelbaby: waarschijnlijk hebben jullie in Nederland een ander woord voor een geboortelijst. Het is de lijst waaruit het bezoek dan hun cadeau kan kiezen. @Ginny: hopelijk gaat het al wat beter met je bekken. @Anna: Wat fijn dat je vriendin mee kan naar de echo! @Amandac: Vervelend dat je huisarts niets wil geven. Kan je inderdaad niet even bellen met je gyn? @Belle: Geweldig dat je je kindje kan voelen! @Angelbaby: Mooi kamertje dat jullie gekozen hebben! @Romy: de eerste echo is inderdaad heel spannend!
Timonneke: We hebben hier helemaal geen lijst waar bezoek een cadeau uit kan kiezen. Het is dus een beetje hetzelfde als zo'n lijst die vroeger bij bruiloften gebruikt werd? Op zich wel handig, dan wet je zeker dat je dingen krijgt die je wilt hebben en kan gebruiken.
@Angelbaby: Het is inderdaad ongeveer hetzelfde als bij bruiloften. Wij zijn dus woensdag alles gaan kiezen wat we graag willen hebben, en wat we nodig hebben in het ziekenhuis of direct als we thuis komen kopen we zelf, en de rest blijft in de winkel, en daar kunnen de mensen dan gaan kiezen. Raar dat jullie dat niet hebben! Krijgen jullie dan vooral geld, of koopt jullie bezoek cadeautjes die ze zelf kiezen?
Hey Romy, Wat ontzettend herkenbaar zeg. Ik ben ook net 6 weken, en denk elke dag ook weer 'oh,, ik hoop nog maar dat er wat zit'. Ik heb helemaal geen kwaaltjes, af en toe gevoelige borsten, maar als ik ze ga voelen, dan is het ineens weer weg. 's Morgens af en toe buikkrampen alsof ik ongi moet worden, maar als ik heb ontspannen onder de douche ofzo dan is de kramp weer weg. Wel 's avonds erg opgezette darmen, maar voor de rest dus ook he-le-maal niets. Gezelli dat jij maandag ook echo hebt; ik ook. Hoe laat mogen jullie heen? Wij om half 11. Spannend he? Liefs Lena
Hey Lena wij moeten om 10.10 dus we gaan bijna gelijk... Spannend hoor allemaal. Ben blij als het maandag is en wij allebei een goeie echo hebben gehad. Duimen maar voor ons beide he.... Liefs Romy
dag dames, heb gyn gebeld voorm ijn probleempjes maar is pas terug aanwezig vanaf de maandag, dus nog eventjes geduld zal ik moeten hebben. Heb er een vreemd probleempje bij: Als ik mijn rechterbeen ophef heb ik enorme krampen net boven mijn rechter heup. ook met naar toilet te gaan of te gaan liggen of op te staan doen dit enorm veel pijn, lijkt niet echt op bandenpijn maar ben wat ongerust erover. De gezwollen enkels en niet naar toilet kunnen gaan is een puur zwangerschapsverschijnsel maar dit ken ik eigenlijk niet! Ben er wat onrustig door een onzekere mama in spe liefs