De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Rach; ik ben met 39+1 bevallen. Laat je kindje nog maar even zitten hoor, want hoe meer hij/zij van binnen groeit, hoe beter :D

Oh, heerlijk...kan ik straks met jou over die typische eerste weken dingetjes kletsen hihi...

liefs Daffie

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Annalise: 125/75 is gewoon netjes hoor. Ik geloof dat ze je onderdruk onder de 90 willen houden. (weet het niet 100% zeker hoor)

3. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    @annalise: deze bloeddruk is nog netjes hoor.Ik heb altijd een onderdruk van 60 en opeens had ik een keer 75, dat was gewoon goed, de laatste keer was die weer gewoon 60 het schommelt gewoon, en iid 90 is wat ze aanhouden volgens mij, dat is nog niks ernstigs maar dan houden ze je extra in de gaten.

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Josien en ginny wat een mooie echo's, gefeliciteerd!

Renate; wat leuk dat je weet wat het gaat worden! Lukt het je om dat voor jezelf te houden?

Rach; al 37 weken lees ik wat fijn dat je al thuis mag bevallen. Voel je je nog goed?

Annalisa; wat fijn dat alles goed was!

Wij hebben gisteren ook weer een echo gehad. Ook alles goed. Wat een verschil zeg met drie weken geleden! We mogen nu naar de vk toe. Ik zit heerlijk op mijn rose wolk, helaas wel midden in de HCG piek en voel me dus goed beroerd. Tot hoe lang hadden jullie dat ongeveer?

5. ohja, dat wilde ik jullie nog vertellen.

Ik loop bij een gynaecoloog en zal ook in het ZH bevallen.
    Als je straks de kraamhulp thuis krijgt zou normaliter de verloskundige de nacontroles doen, maar een gynaecoloog doet dat niet.
    Dus je moet zelf een verloskundige zoeken bij jou in de buurt voor de nacontroles! ik wist dat niet, maar dan kunnen jullie het nu alvast regelen.

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Rach: goede tip zeg! Dat wist ik ook niet...

Liza: fijn dat je naar de vk mag. Zodra het misselijk zijn op houdt zal ik het hier neerzetten ;) Oftewel, bij mij is het nog altijd niet gestopt...

7. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    goede middag,
    wat een leuke echo's allemaal.
    Rach: al 37weken amai! dat gaat nogal vooruit!
    Had nog een vraagje: heb wat last van een droge buik, zo'n uitgedroogde huid, met wat smeren jullie je buik en de plaatsen waar er wat striemen komen in? Iemand had me amandelolie aangeraden, pure amandelolie, iemand hier ervaring mee en wat gebruiken jullie hiervoor?
    Hier gaat alles zijn gewone gangetje, voel me sommige dagen niet eens zwanger. haha :)
    Wel snel moe en uitgeput maar buiten dat is het gewoon stralend hier!
    Heb een abses onder mijn tand gekregen en heb van de tandarts antibiotica gekregen maar ben er niet zo voor eigenlijk...
    Het nadeel is dat ik super veel tandpijn heb met vlagen neem wel pijnstillers (gewone dafalgan) maar doet niet veel af!
    Beetje moeilijk geval!
    En wat een stralend weertje vandaag he! echt om te genieten!

Nog een fijne lentedag en tot snel

liefs
    Amanda

8. Amandac, ik smeer dagelijks Zwitsal mama buikcreme. Maar heb gisteren mn eerste striea ontdekt hoor! het helpt wel tegen een trekkerige huid.

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @Amandac: Hier ook de Zwitsal mama buik balsem. De echte Zwitsal geur en brengt toch al een "baby sfeertje" naar boven. :D

10. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Van zwitsal word ik misselijk. Heb hem dus wel,maar staat ongebruikt in de kast. Ik gebruik een crème van Louis Widmer. Erg fijn.

11. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hier ook zwitsal buikcreme maar toch helaas al een beetje straie.

Ik wist dat ook niet Rach dat je dan een eigen vlos moest zoeken, ik loop bij gyn en vlos dus de vlos zal wel komen voor nacontrole.
    Gisteren heb ik mn kraampakket ontvangen, ik vondt het best snel maar nu merk je dat het toch wel snel gaat.

Vanmorgen nog een herhaling gehad voor de 3D echo maar helaas mn kleine meid liet niets zien, dus we hebben een verrassing als ze geboren wordt hihi.

12. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Zwitsal mama buikcreme krijg ik ontzettende jeuk van helaas, ik zmeer me buik in met olie, (dat blijft lekker lang vet) en de andere keer gewone bodylotion voor droge huid.

13. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Ook ik gebruik zwitsal buikbalsem en borstencreme.
    Mijn huid is ook trekkerig...ben benieuwd of ik er zonder scheurtje af kom....

smeer nu 's avonds huidolie puur natuurlijk erop , is alleen wel heel vet...

14. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Ik heb van Weleda een zwangerschapsolie, voor billen, borsten en buik ;)

erg prettig spul en niet te lang vettig.....hebben we op de 9 maanden beurs gekocht in februari

Liefs Marina

15. goedemorgen!
    hoe is het met iedereen? Lekker geslapen?
    hier nog niks gebeurd helaas ;)

16. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik ook, en ook van de negenmaandenbeurs. Ik had het sowieso wel gekocht, maar die aanbieding was te mooi om te laten lopen. :)

Hier gaat alles z'n gangetje. Kindje spartelt vrolijk rond in mijn buik. Ik ben tijdelijk gestopt met mijn opleiding, want dat gaf me toch wel erg veel stress. Werk nu nog maar 24 uur, da's wel relaxt. En morgen hebben we de 20-weken echo. Ik hoop zó dat ze kunnen zien of we een Smurfje of een Smurfinnetje gaan krijgen...

Rach, ik hoop niet dat je iedere dag wakker wordt met het gevoel dat er 'helaas nog niets gebeurd is', want dan worden het nog hele lange weken. ;)

Belle, rond en gelukkig.

17. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Die iedere dag olie van Weleda is ook erg lekker.
    Dit kun je ook op de babybilletjes doen...

Ik ga zometeen naar mijn eerste zwangerschapscursus les......

18. Belle, succes met de echo vandaag! mogen wij het straks ook weten?
    ik denk dat jullie een zoontje krijgen :D

Ik word eigenlijk wel iedere ochtend wakker met het idee: he jammer... dat komt omdat ik zo naar de baby uitkijk en ik heb natuurlijk maanden naar het moment toegeleefd dat ik kon gaan bevallen. En nu het eindelijk mag, moet het ook maar snel gebeuren. ;)

Minou hoe was de zwangerschapscursus?

19. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Belle spannend zeg! Wat denk je zelf dat het gaat worden?

Mensen vragen dat aan mij, maar heb echt geen voorgevoel! Zo raar is dat toch niet? Mijn vriend (over een maand man, haha) die denkt dat we een jongetje krijgen..

As dinsdag zullen we het weten, hoop dat ie goed groeit en dat de 20 weken echo ook echt plaats kan vinden, aangezien dat natuurlijk afwachten is als je met de 19 weken de echo hebt..

Rach, spannend zeg. Ik denk dat je dan ook met iedere beweging even denkt: Zou het vandaag gaan gebeuren?

20. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    We krijgen een jongetje! De echo was overduidelijk, vanuit alle hoeken. Oh, wat leuk! :D
    En dat terwijl we al die tijd gefantaseerd hadden over een meisje. Maar de echo was zo mooi, alles zag er helemaal perfect uit en hoe cliché het ook klinkt, daar gaat het uiteindelijk om. Een gezond kind. Een gezond jochie, we zijn zo trots!

Rach, ik kan me je ongeduld goed voorstellen hoor. Ik heb nu al het gevoel van 'laat maar komen'. Maar het kind komt wanneer het kind wil. :) Succes met wachten!

Minou, hoe was je eerste les? Ik wil me vandaag gaan opgeven voor zwangerschapsyoga, en ik denk dat ik in april maar moet beginnen. Als ik tot mei wacht, dan moet ik de laatste les volgen in mijn 39e week en dat vind ik wel erg spannend. :)

Verhip, nog een paar nachtjes tot aan de 20-weken echo.... Leuk! Ik vond het fantastisch om zo lang en zo uitgebreid naar mijn kind te mogen kijken, en bij ieder nieuw stukje was ik zoooo trots op hem. Voetjes met teentjes, handjes met vingertjes, oortjes, een hartje met vier kamers, niertjes op de juiste plaats, hersentjes in dat mooie ronde schedeltje... Prachtig! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina