Prinses bij mij begon het einde week zes dat de kwaaltjes kwamen. Maar niet iedereen hoeft perse kwaaltjes te hebben he. Maar ik snap je hele gevoel, weet nog dat ik ergens begin 6 de week een test gedaan heb omdat ik niets geen klachten en kwaaltjes had LOL. Nou daarna kwamen ze bij mij in ieder geval volop LIEK.
Inderdaad Prinsess deed mij ook altijd goed als ik las dat het bij anderen ook zo ging, stelde mij toch weer wat geruster. LIEK PSSS walvisjes er staan nieuwe foto`s in mijn album..
Buikkie gaat goed Lieke! Ik had vrijdag ook buikfoto's geplaatst in mijn album...nouja..buik...oordeel zelf maar! Liefs Nollie
kreeftje het schiet al op voor je de dagen kan je nu aftellen dat je je kleine beebje kan zien. heb het weekend gewerkt maar ben nu best wel moe,zou lekker gaan slapen maar daar kwam niks van terecht, eerst kwam me vriendin met dr man langs met kadootjes voor de baby, 2 autozonneschermen van nijntje en een slab met ik ben tantes knuffel. toen kwamen me ouders langs die waren naar duitsland geweest op vakantie en hadden een heel leuk tshirtje mee met wenn mama + papa nein sagen dann gilot es ja noch opa +oma
@Sonja Ik tel zeker de dagen af nu Leuke kadootjes heb je gehad..kan niet wavhten to ik kadootjes ga krijgen..hihi..I love it @lieke Buikje is al aardig zichtbaar hoor! Nice pictures @nolie Ook bij jij gaat het al groeien, mooie fotos hoor. Liefssss
Ik heb hier al eerder gelezen dat jullie een negen-maanden dagboek bij houden. Welke hebben jullie en is hij leuk?
ik heb de 9 maanden dagboek van Marianne Amelink , ik vind hem heel leuk , alleen wat weinig schrijfruimte. staat veel info in wat er per week met je gebeurd en de baby. ik heb hem bij de wehkamp vandaan voor 12.50 dacht ik dat die kostte. kreeftje, kadootjes krijgen is heel leuk , en dan zeggen ze heb wat voor je , niks voor jou alles is voor de baby , ik ben ook gek op kadootjes , is soms vechten wie het uitmag pakken
Dag lieve meiden, Wat een mooie buiken allemaal! Ik ben helemaal jaloers. Fijn om te horen dat alles goed gaat. Hopelijk komt Caruli snel uit het ziekenhuis en zullen velen ons volgen. Vandaag 5 weken, net als Prinses Ik besef het nog niet, ik geloof het eigenlijk ook nog niet helemaal. Af en toe denk ik dat ik het me maar allemaal verbeeld. Laatst droomde ik dat de echoscopiste zei dat er geen sprake was van een zwangerschap Het hele ziekenhuis in rep en roer. Dat zijn geen leuke dingen. Ik ben dus heel zenuwachtig voor de echo over 2 weken. Ik moet me iedere keer tegenhouden als ik weer zon test wil gaan halen. Het enige wat ik voel zijn mijn borsten. Laat me alsjeblieft meer zwangerschapssymptomen krijgen, zoals misselijkheid en zo . Ik wil het allemaal! Het is natuurlijk ook wel dubbel allemaal. Mijn schoonzusje heeft net haar kindje Safin verloren, daar zijn we allen uiteraard nog erg verdrietig om. Ze belde me vanmiddag op om me te zeggen dat ik absoluut nog niets moet kopen aangezien zij ons alles wil geven van haar uitzet. Ze wil namelijk dat het in de familie blijft. Moeilijk, hoor. De hele familie is blij en in de zevende hemel. Voor mijn moeder is het haar eerste kleinkind. Mijn vader heeft er 4 in Portugal, binnenkort 6 (waaronder die van mij), maar toch vindt hij het nu leuker; veel dichterbij uiteraard. Dit kleinkindje zal hij veel bewuster meemaken. Binnenkort gelukkig allemaal leuke dingen. Mijn zusje gaat volgende maand trouwen en mijn schoonmoeder komt over voor drie maanden. Ze zal voornamelijk bij mijn schoonzusje in Deventer blijven, maar in de weekenden komt ze logeren. Zo kunnen we haar de hele bollenstreek laten zien. Fijn ook dat we net zijn verhuist naar Katwijk aan Zee. Maar 5 minuutjes met de fiets van het strand. Nou, meiden, ik ga hier even wat doen. Er komt de laatste tijd niet veel meer uit mijn handen, maar er moet toch echt wat gedaan worden Kus van Jacq
Ik had ok het 9 maanden dagboek van Marianne Amelink, hij heeft idd weinig schrijfruimte, ik heb daarom het 9 maanden album besteld was wel wat duurder maar deze is nog uitgebreider en kun je ook echt alles in kwijt, het album is verdeelt in hoofdstukken aan de hand van tabbladen. Heb veel plezier aan het album, ik gebruik het dagboek ook nog maar dat is meer voor de kleine dingen, het album biedt nog net iest meer ruimte. Veel plezier ermee prinses! @yake Ja ik snap precies wat je bedoelt dat onwerkelijke wat je allemaal niet kan bevatten, ik moet mezelf ook steeds bedwingen om geen extra test te gaan kopen Ik mag nog 9 dagen wachten voor de eerste echo dan zal het pas alleemaal werkelijkheid worden. Maar meid geniet er lekker van en laat het lekker tot je doordringen @sonja Laat de kadootjes maar komen
Hey Yake en Prinses! Ff over de kwaaltjes...bij mij begon het ook zo rond de 6e week... Had mega pijnlijke (.)(.) en dacht, waar blijft die misselijkheid dan...nou, een dag later begon het! Echt dubbel he...je wil het zo graag voelen die zwangerschapskwaaltjes en dan is het er en dan denk je....pffffffffff! Ik heb het boek; Jouw zwangerschapsweekboek, van Lenny Duijvelaar. Hartstikke leuk, per week beschrijven ze hoe ver je beebje is, maar ook hoe voelt mama zich en hoe voelt papa zich. Het leuke aan dit boek vind ik dat papa ook zo nu en dan wat mag schrijven...haha! Jaja...mijn buikje begint een beetje te komen...ben er ook erg trots op..vandaar eindelijk de foto's geplaatst! Liefs Nollie
Hoi Yake, Ja, heel herkenbaar hoor! Je wilt van alles en er gebeurt nog maar zo weinig. Of het komt vanzelf en gauw of misschien ook niet. Ik heb zelf ook amper kwalen hoor! Ben wel wat misselijk geweest maar heb vn last van vermoeidheid, nog. Dat is ook wel gek, want niemand merkt dat...ja, als ik breeduit zit te gapen wel Kwalen zeggen niks hoor..zwanger is echt zwanger! Wat die spulletjes van het kleine vlindertje betreft... Ik denk wel dat je dat moet doen als je dat echt zelf wilt! Als je het niet zo'n fijn idee vind of het is je smaak niet, zou ik het toch proberen te zeggen en eerlijk te zijn. Als je het wel leuk vindt en je vindt het idee heel mooi dan is het alleen maar super mooi! Wij krijgen van schoonzus ook van alles aangeboden maar ik ben wel selectief hoor. Ik ga niet overal "dank je wel" voor zeggen en me vervolgens afvragen wat ik in hemelsnaam met dat "ding" moet. Kleertjes idem. Ze brengt dit weekend een hele bups mee en eerlijk is eerlijk, wat onze smaak niet is gaat gewoon terug Zijn we hard he... willen gewoon doen zoals wij het willen. Nollie, je buikje komt zeker hoor! Ik kan nog steeds niet wachten tot ik tonnetje rond ben! Als ik een vrouw veel zwangerder zie zijn (qua omvang) dan kijk ik wat sipjes naar mijn buikje... maarja, die wordt vanzelf ook wel eens gigantisch Hou moed! Sonja, leuke cadeautjes inderdaad! Lief! Kreeftje, bijna echo...pfff heb het gevoel dat het bij jou een eeuwigheid duurt zeg! Prinses, ook hier het boek van vrouw Amelink Ik heb van een nichtje ook een heel mooi geboorteboek gekregen waar ook ruimte is voor zwangerschapsdetails. Het boek van Amelink is soms idd wat krapjes maar..... Het voordeel vind ik wel dat je slectief bent met wat je opschrijft. Je gaat echt diep om de kern van je verhaal op de schrijven... Het komt als ik het teruglees echt recht uit mijn hard. Na elke maand heb je twee of meer bladzijdes om dingen in te plakken enzo. Zo kan je het ruimtegebrek een beetje goedmaken. Het deel voor dingen om je heen vind ik wel super! Alle kleinde dingetjes die je anders zou vergeten schrijf je op. Soll. van fam. verjaardagen, trouwdagen etc. Heel leuk! Schrijf ze straks als je hem binnen hebt! Lenneke, ben je er gauw weer? Hoe gaat het met je? Ukkie de hele dag al lekker aanwezig? Eva, jammer van je placenta zeg! (of had ik dat al gezegd?). Leuk dat je nog vaak komt! Je bent toch een beetje billenmaatje hier hoor Precies even ver...das toch wel erg leuk! Jaycey ...kom jij hier niet meer? Dacht toch wel dat je hier een beginnetje had gemaakt.... Solly als ik iemand vergeet...zucht...zijn er zoveel (gelukkig).
Hoi Yake, ik heb precies hetzelfde. Alleen een beetje gevoelige borsten en verder niets. Voel me eigenlijk helemaal niet zwanger. Gek hoor! Iedere keer als ik naar de wc ga, denk ik, wonderlijk nog steeds witte afscheiding. hahaha, dan ben ik steeds weer blij. Leuk trouwens, dat we gelijk lopen. Jij hebt over 2 weken een echo, ik moet nog iets langer wachten. 19 juni ben ik aan de beurt. Ik hoop dat alles goed is. Nollie bedankt dat je iets schrijft over de kwaaltjes, dat stelt me weer iets geruster! Kreeftje/Elmo/Nollie, ik heb het zwangerschapsboek besteld. Ik zie wel, als er te weinig schrijfruimte is en ik heb behoefte aan meer, dan bedenk ik wel een creatieve oplossing. Of ik koop er nog wat bij. Bedankt in ieder geval voor jullie tips!
Hallo meiden, Zo we zijn weer terug van de camping. We hebben het heerlijk gehad, weer was prachtig. Ben iig lekker uitgerust en dat is belangrijk. Ik heb niet een zwangerschapsboek gekocht maar wij hebben een kalender laten drukken. Is echt erg mooi om te zien met foto´s en er staat per dag beschreven wat er met ukkie gebeurt. Verder heb ik weinig beleeft dus ik ga zo lekker onder de douche en dan lekker mijn mandje in. Veel liefs lydia
Zo nog 8 daagjes voor de echo....dan te bedenken dat ik daar 5 weken op heb zitten wachten vanaf mijn telefoontje voor een afspraak, heb me goed gehouden al zeg ik het zelf Nog even volhouden dus...... @elmo Heb er nu idd lang genoeg op gewacht ik wil nu ook een mooie echo! @yake en prinses Soms heb ik ook last van weinig kwaaltjes dan wordt je idd onzeker, maar als ik dan even weer naar de tetsen kijk kan het gewoon niet missen @lydia Fijn dat je lekker bent uitgerust, kun je weer lekker meekletsten hier Ook een erg leuk idee zo'n kalender...... Nou meiden het wordt mooi weer de komende dagen dus geniet er lekker van! Liefssss
Hoi hoi, ali illegali komt even snel kijken. Fijn te lezen dat het goed gaat met iedereen die hier geschreven heeft. Prinses; Die kwaaltjes hoeven niet perse te komen hoor...Ik heb nl vanaf dag 1 heeeeelemaal nergens last van gehad (zelfs geen pijnlijke borsten of echte vermoeidheid). Ik vind het dan ook nog steeds onwerkelijk (op mijn buik na natuurlijk hihi) Voel beeb ook nog steeds niet, dus zit weer met smart te wachten op mijn afspraak bij de vk as woensdag. Ben blij als ik weer een teken van leven hoor.... Heb zelf ook het dagboek van mw Amelink. Bevalt me Prima. Mijn kleren waren van de Promiss. Niet echt goedkoop allemaal hoor. Broek stond ook niet goedkoper geprijst. Kwam er pas bij de kassa achter, dus dat was echt een mazzeltje... Ga weer snel aan het werk. Fijne dag allemaal! XXX
Hallo meiden, het gaat weer goed hierzo.... de bloeding hield vrijdag heel snel weer op. Heb nog wel contact gehad met het ziekenhuis. Mocht ik pijn krijgen bij de bloeding dan mocht ik langskomen en anders lekker rustig aan doen.