De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    fijn dat het weer beter gaat en nu hopen dat het allemaal weg blijft!
    Doe maar lekker rustig aan en neem die rust ook meid, denk aan jezelf en de beeb.

liefss

2. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig Damie dat het bloeden weer is gestopt, snap dat dat je heel onzeker kan maken hoor...heb het zelf ook regelmatig namelijk..maar dan meer rozig.

Kreeftje nog een week en dan mag jij ook eindelijk voor de echo...zijn het er 1 of 2...spannend hoor!

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    He hallo,

Hier weer terug van weggeweest!

Fijn om allemaal goede berichten te lezen!

ElviraR, jammer dat je het nog niet voelt... Is echt heel bijzonder hoor. Hoop voor je dat het niet te lang meer duurt.

Eva, over die placenta, bij mij ligt hij ook voor. Dat hoorde ik vorige week bij de echo, dat was prima zei ze. Het hangt er een beetje vanaf hoe hoog of laag hij ligt of je wel of niet je beebje snel zal voelen. Bij mij is het precies gunstig want ligt een beetje laag-voor.

Laura, wij zijn ook selectief hoor. Van mij hoeft ook niet alles spiksplinternieuw te zijn, maar het moet nog wel mooi zijn en naar mijn/onze smaak. En anders gaat het over.
    We hadden een ledikant via MP gekocht, nu hebben we inmiddels 3 ledikanten, hahaha. Kregen er nog 2 van vrienden en fam. aangeboden.
    Nou ja dat is dus 1 voor ons, 1 voor ouders en 1 voor schoonouders, hoezo logeren kan niet!?

Mooie buikfoto's meiden. Lieke bij jou zie jet het al goed!
    Nollie jij bent zo mooi slank, dat wordt een prachtig buikje straks.

Ohja over die piercing, ik wilde eerst wel zo'n speciaal ding doen, maar heb vanmorgen mijn buik bestudeerd zonder piercing en dat vind ik toch mooier... Dus hij is er uit... Ben benieuwd of het manlief opvalt vanavond. (Zal wel want hij vond hem toch niet mooi...)

Update van mij:
    Ben een dagje thuis vandaag, ziekgemeld.
    We waren namelijk vrijdagavond tijdens ons lange weekend weg gaan BBQ-en...
    5 van de 7 vriendjes/vriendinnetjes zijn ziek geworden....
    Ik ook... Heb heel de zaterdag in bed gelegen in het huisje. Emmer naast het bed, alles er uit gegooid, soms aan 2 kanten tegelijk (sorry)...
    De anderen waren iets sneller opgeknapt maar blijkbaar kost het mijn lijf meer energie, gaat natuurlijk ook veel naar beebje toe van wat er binnenkomt. Was vanmorgen nog zo gammel dat ik toch mijn baas maar heb opgebeld. Nu gaat het wel weer, heb weer wat gegeten en flink veel thee gedronken.
    Dan is het soms wel moeilijk hoor, want je wilt het beste voor je kind, maar als het geen seconde stil ligt terwijl je zo misselijk bent...Pfff. Mannetje wilde best mijn zwangere buik even overnemen, dat had van mij best gemogen!

Dus PAS OP met BBQ!

Verder was het wel gezellig, was 1 stel bij met kleine knul van 3 maanden, heeft zich prima gedragen en we zijn met z'n allen op kraamvisite geweest bij ander stel, knulletje van 2 weken. Echt schattig. Dus volgend jaar met 3 kleintjes op stap...

Dat was het weer voor nu, lang verhaal sorry,

Liefs Lenneke

4. Lisette

Lisette Niet meer actief

Lenneke: 20 september 2007 - 1 kindje
    Elvira: 9 oktober 2007- 1 kindje
    Elmo: 4 november 2007 - 1 kindje
    Lydia: 14 november 2007 - 1 kindje
    Lieke: 17 november 2007 - 1 kindje
    Sonja: 30 november 2007 - 1 kindje
    Nollie: 6 december 2007 - 1 kindje
    mamainspe: 12 december 2007 - 1 kindje
    Lisette: 28 december 2007 - 1 kindje
    Damie: 30 december 2007 - 1 kindje
    Kreeftje 1984: 31 december 2007 - (nog niet bekend 1 of 2?)
    Prinses: 20 januari 2008 - (19 juni echo)

5. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hallo dames,
    Zoals jullie zien heb ik me toegevoegd aan de lijst, zoals beloofd naar de echo.
    Echt harstikke gaaf, om je kindje te zien bewegen en dat het hartje klopt.
    Alles verloopt volgens schema, aldus de gyn.
    Eindelijk, eindelijk bevestiging dat je zwanger bent en dat daarbinnen ook alles goed gaat. Toch wel een hele opluchting, heb er vannacht slecht van geslapen. Maar da's wel gezonde spanning geweest hoor!

Aankomende vrijdag heb ik nog een gesprek met de gyn. over het IVF traject en natuurlijk de goede afloop ervan. Ben weer benieuwd of we daar nog wat nieuws horen....

Liefs van een dolgelukkige Lisette. ;)

6. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Gefeliciteerd Lisette! Heel gaaf!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dankjewel Ali Illegali dat stelt me weer gerust.

Lisette gefeliciteerd met het kloppende hartje!

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    lisette gefeliciteerd :)

prinses niet iedereen heeft "kwaaltjes" wie weet word het je wel bespaart.
    ik ben tot nu toe ook niet misselijk geweest , ben alleen vreselijk moe en af en toe last van de borsten maar dat word nu wel wat minder , alleen blijf nog wel erg moe.
    het lijkt mij juist heel erg als je steeds zo misselijk bent, heb het te doen met de meiden die dat wel hebben.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het is ook niet het verzoek om kwaaltjes. Ik vind het fijn om te horen dat er ook anderen zijn die haast geen kwaaltjes hebben, ben namelijk erg onzeker. Ik hoop ook niet dat ik veel kwaaltjes ga krijgen. Nu ik weet dat dit niets zegt over de zwangerschap, kan ik het iets beter naast me neerleggen.
    Ik heb het ook erg te doen met alle meiden die iedere dag de wcpot van binnen bekijken.

10. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    had je moeder kwaaltjes tijdens haar zwangershap?
    mijn moeder had net als ik nu alleen last van de borsten en was erg moe, dit had ze 10 jaar later bij me zusje ook.
    ze zeggen wel is dat je zwangerschap op die van je moeder kan lijken, of dit waar is geen idee

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ten eerste:
    Lisette! Wat goed zeg...gaaaafffff een echt minimensje in jouw buik!
    Heb je kunnen genieten van dit mooie beeld?
    Ook een mooi foto'tje meegekregen? Inscannen die handel ;)
    Nee, echt gefeliciteerd meid! Wat een mijlpaal he!

Prinses: Meis, ik begrijp absoluut wat je bedoeld hoor! Ik voel me ook NOT zwanger....
    Wel wat vermoeid maar dat seintje wat sommige hebben...ontbreekt!
    Probeer te genieten...al is het moeilijk
    Smakkerd!

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dankjewel lieverds.

Ik had het er ook al met Natas over tijdens msn. Het is, denk ik, ook een beetje wat jij bedoeld Elmo. Eerst maak je je druk over het zwanger worden en nu maak je je druk over het zwanger zijn. We kunnen het ons haast niet voorstellen dat dit geluk ons gegund is. Verder zit ik ook nog met allerlei frustraties, die voortkomen uit de onderzoeken en de gevoelens tijdens de MMM. Ik ga er nu over denken, en soms kan ik ontzettend kwaad worden over opmerkingen die mensen geplaatst hebben over zwanger worden (dit zijn overigens mensen, die niets wisten van onze MMM). Als ik straks 12 weken zwanger ben, ga ik hier zeker opmerkingen over maken tegenover enkele collega's. Sommige personen wil ik toch graag vertellen dat ze soms hun woorden iets beter af moeten wegen en dat kinderen niet op bestelling komen. Het lijkt wel of ik nu bezig ben met een stukje verwerken, maar de knal moet nog komen. ;)
    Ik ben een beetje boos en opstandig! (misschien toch ook de hormonen).

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hihihi lieve Prinses...nuanceer het dan wel een beetje naar je collega's toe he!
    Je moet nog langer met ze werken ;)
    Ik begrijp je volkomen! Nou wist bij ons wel bijna iedereen het en toch...van die K*T opmerkingen.
    Goed dat je je uit hoor!

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, ja hoor ik kan het altijd heel goed brengen. :)

15. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Lenneke,
    voorlopig geen BBQ voor jou dus...
    Wat betreft die piercing, die ga ik er ook uithalen hoor en dan laat ik het zo...mijn vriend zal dat ding niet missen..hij riep altijd al dat ik die piercing eruit moest halen :)

Gefeliciteerd Lisette met je mooie echo....ennuh ff inscannen he?

Prinses..hihi! Heerlijk...ik geniet van je laatste berichtje...zeg me maar goed de waarheid hoor...heb ik ook gedaan! :)

Liefs Nollie

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even kijken of ik het nog redelijk uit mijn blote (blonde, zwangere = dubbele handicap volgens mijn collega's ) hoofd weet.
    Lydia jij weer terug van de camping...lekker weertje ook nog gehad toch?!
    Lieke mooie foto ook zeg...je ziet het al wel hoor!
    Lenneke ow bah...als ik je verhaal lees....klinkt flink beroerd..nog even weer rustig opbouwen en voor jou ws niet zoveel puf voor een BBQ.
    En was het je mannetje opgevallen...je 'blote' buik?
    Lisette super zeg een goede echo...toch een flinke opluchting. Daar kun je weer eventjes op teren..maar al snel kijk je weer uit naar volgende controle en is het ook wel weer spannend, maar die 1e echo is vooral spannend ja.
    Damie fijn om te horen dat het daarbij gebleven is...voor jou nu ook nog een tijdje aftellen naar de 1e echo, he? Hoop ook dat jij zo'n mooie echo als Lisette mag krijgen!
    Prinses joh...klinkt zo herkenbaar. Heb hier al eens eerder geschreven, dat ondanks dat mensen wisten dat het bij ons niet makkelijk ging, ze toch een plaat voor de kop hadden. Soms, als ze niet op de hoogte waren, weet ik het maar aan onwetendheid (en dat was soms ook wel eens flink slikken, want sommige dingen zijn hoe dan ook gewoon niet tactisch en moet je voorzichtig mee zijn vind ik). Maar bij mensen die bepaalde dingen bleven zeggen en die wel op de hoogte waren heb ik toch wel even duidelijk gemaakt hoe kwetsend ze waren...sommige mensen zijn gewoon hardleers.
    Ach en die hormonen maken het zeker alleen maar erger....ik verwerk het grotendeels in mijn dromen....elke nacht sla ik wel iemand de hersens in :evil: :) .....achja..beter zo dan in real live, toch?!
    Ik ben vast nog wat meiden vergeten, is niet mijn bedoeling, maar ga er toch een eind aan breien...tijd voor bedje!

Groetjes, Eva.

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lenneke: 20 september 2007 - 1 kindje
    Elvira: 9 oktober 2007- 1 kindje
    Elmo: 4 november 2007 - 1 kindje
    Aldonza: 4 november 2007 - 1 kindje
    Lydia: 14 november 2007 - 1 kindje
    Lieke: 17 november 2007 - 1 kindje
    Sonja: 30 november 2007 - 1 kindje
    Nollie: 6 december 2007 - 1 kindje
    mamainspe: 12 december 2007 - 1 kindje
    Lisette: 28 december 2007 - 1 kindje
    Damie: 30 december 2007 - 1 kindje
    Kreeftje 1984: 31 december 2007 - (nog niet bekend 1 of 2?)
    Prinses: 20 januari 2008 - (19 juni echo)

Oja....kom ik ook weer regelmatig genoeg dat ik hierbij op het lijstje mag ;) ?

18. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    tuurlijk mag je ook op het lijstje aldonza.

prinses ik voel me soms ook niet zwanger , het is dat ik de kwaaltjes wat heb dat ik denk oja en dat ik een buikje heb dat mensen het nu ook echt gaan zien en het kopen van babyspullen.
    misschien komt het nog als we de baby gaan voelen, ik heb nu wel zo van was het maar zo ver dat je het voelt.
    vrijdag weer naar de vk , intake,echo en kijken wat ze nog meer te vertellen heeft.
    straks ff langs het ziekenhuis ff bloed prikken voor dat ik het vergeet.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eva, ik had je er volgens mij al opgezet..zou je eraf gevallen zijn...?
    Nu zitten blijven hoor ;)

20. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Goedemorgen,

De dagen gaan lekker voorbij nog 7 daagjes en dan EINDELIJK onze eerste echo JOEHOEEE!

Fijn te lezen dat het goed gaat hier, en ik herken het ook wel hoor als je even geen kwaaltjes hebt dat je toch wat onzeker wordt over het ''zwanger zijn'' Maar als ik de echo heb gehad heb ik toch een bevestiging ;)

Lekker lang weekend weer, het zou mooi weer worden dus dat treft dan wel.

Nou meiden have a nice day.

Deel Deze Pagina