(Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's April 16: Zuster Suus 20 weken echo 17: Annalise74 controle VK 20: Angelbaby controle gyn + 6e echo 20: Timonneke81 controle gyn + echo 22: Lena, controle gyn en combitest 22: Vergo controle gyn + echo 28: Amanda pretecho 3D/4D 28: Vergo controle vlos 28: Ginny controle VK Mei 4: Josien 20-weken-echo 7: Renate007 28 weken controle 8: Marina eerst groei-echo 26 weken en daarna VK 14: Belle controle VK 18: 30 weken echo 20: Merel81 20 weken echo 20: Lena controle VK 25: Josien 22 weken controle VK 28: Ginny pretecho 3D/4D Juni 2: Amanda controle 32 weken 16: Amanda controle 35 weken 23: Josien pretecho 3D/4D 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van TWEELING na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI =D> Bevallen =D> Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een dochter Myrthe Esmee Rachel : Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen Mijn bezoek aan de VK gisteren was ook weer prima, t ligt nu ongeveer 2 vingers boven mn baarmoeder, bloeddruk prima (135/60) en hartje klopte als een stoomtrein...heerlijk he. 8 mei om half 9 de groeiecho in het ziekenhuis en om 11 uur naar VK...nu snel naar buiten de zon in Liefs Marina
(Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's April 16: Zuster Suus 20 weken echo 20: Angelbaby controle gyn + 6e echo 20: Timonneke81 controle gyn + echo 22: Lena, controle gyn en combitest 22: Vergo controle gyn + echo 24: Annalise74 controle VK 28: Amanda pretecho 3D/4D 28: Vergo controle vlos 28: Ginny controle VK Mei 4: Josien 20-weken-echo 7: Renate007 28 weken controle 8: Marina eerst groei-echo 26 weken en daarna VK 14: Belle controle VK 18: 30 weken echo 20: Merel81 20 weken echo 20: Lena controle VK 25: Josien 22 weken controle VK 28: Ginny pretecho 3D/4D Juni 2: Amanda controle 32 weken 16: Amanda controle 35 weken 23: Josien pretecho 3D/4D 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van TWEELING na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI =D> Bevallen =D> Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een dochter Myrthe Esmee Rachel : Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen Hier ook weer alles goed bij de verloskundige. Vanaf nu ga ik elke week en as vrijdag krijgen we het "bevallingspraatje" en moet mijn man ook meekomen.
Spannend Annalise, ik moet nog om de twee weken, maar ik zit ook om de twee weken bij de gyn dus toch elke week controle lekker hoor. Ik ben ook erg benieuwd naar het bevallingspraatje en wanneer ze het bij mij gaan houden.
goede avond, Hier een 'super hectische' dag achter de rug!! Gisteren naar de zoo van antwerpen gegaan en op de terugweg naar huis (van het station naar huis) kreeg ik het super benauwd en enorme pijn in mijn zijde enkel de rechterkant. Voelde ons manneke ook al niet meer dus beetje paniek toch wel. Deze nacht geen oog toegedaan, kon niet eens mijn op mijn zijde liggen en wakker gelegen van de enorme pijn. Toen ik opstond voelde ik me onwel, super misselijk en benauwd, toch maar dokter van wacht gebeld, kon pas komen om 3u dus (vriend was werken) mama gebeld om naar daar te gaan. Hij vertrouwde het niet echt, naar spoed laten gaan, echo van de baarmoeder, ons ventje ok, super tevreden, echo van de nieren, bleek een nierbekkenontsteking te zijn, waar je dus toch enorm van kunt afzien!! Nu is het afwachten geblazen tot maandag en als het niet zou beteren zou ik terug moeten, heb wel pillen moeten halen maar ben er zelf niet zo tuk op! Dus hoop ik dat het over gaat, anders kan ik nog eens terug naar het ziekenhuis met hetzelfde probleem en dezelfde diagnose dus ja... wat staat me dan te wachten?? maar ja, ga eens proberen wat tv te kijken hoop dat het over en dat het niet schadelijk is voor mijn kindje zo'n ontsteking... Zal jullie zeker op de hoogte houden. Een ongeruste Amanda
Jee Amanda, dat is schrikken! Heb je een blaasontsteking gehad ofzo? Of heeft het daar niets meer te maken? Ik kan me voorstellen dat je niet zo blij bent met die pillen, maar je kan toch ook niet met zoveel pijn bllijven lopen. En ze zullen toch wel pillen geven die niet schadelijk zijn voor je kindje? Probeer je een beetje rustig te houden meid. Je beebje deed het prima dus die had er kennelijk weinig last van.... alleen vervelend voor jou. Sterkte!
dag annelise, Nee helemaal geen last van een blaasontsteking gehad, bij de pillen stond het niet echt duidelijk op, er stond gewoon dat er geen kennis was naar problemen met zwangerschap, dus wat vaag! Mijn bloeddruk blijft echter hoog: 14/8 dus voel me er niet zo echt leuk bij Heb nog geen koorts meer gemaakt is wel positief! Hoop echter dat het snel over is want op zo'n manier de laatste drie maanden doorbrengen is echt niet leuk hoor! De pijn is nog steeds enorm en kan heel weinig doen, tot mijn enorme frustratie aangezien mijn ventje zelfstandige is en 7/7 werkt tot in de late uurtjes. En met twee grote honden is het toch wel zwaar om in huis weinig of niets te doen Morgen ga ik zowiezo even langs de huisarts voor een controle want ben er niet gerust op! tot snel Liefs Een uitgeputte en ongeruste Amanda
Jeetje Amandac dat is schrikken zeg, kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Ik zou zeker morgen even naar de huisarts gaan. Maar met je kleintje gaat het goed dus die zal er niet veel van merken. Heel veel sterkte.
@Amandac: Veel beterschap gewenst! Goed dat je morgen nog even naar de huisarts, kan je toch nog even naar zijn mening vragen. @Rach: Hoe gaat het met je en met je dochter? Hoe bevalt het moederschap je? Vertel er eens wat over en maak ons maar lekker jaloers! Morgen nog eens op controle bij de gyn, zal blij zijn ons kindje nog eens te zien, is weeral 5 weken geleden. Groetjes, Timonneke
Oh, zie net de 30 weken staan onder men banner, wel tof om er een 3 voor te zien staan, kan al opschieten nu?
ja rach: vertel vertel, of ben je nog volop aan het wennen en de kraamvisite de deur aan het uitwerken we zetten nu iig geen tijden meer op de kaart, want mensen houden zich er toch niet aan, volgens onze kaart zouden ik en me dochter rusten na 21.30, maar er waren zat mensen die het gapen en niet meer bediend worden nog niet snappen en wie je dan om 23.00 echt gewoon moet zeggen, zouden jullie nu aub weer huiswaarts willen gaan, je voelt je dan zo opgelaten,want ze brengen soms wel erg dure kado,s mee, en je wilt niet ondankbaar lijken, maar ja hun hoeven er snachts niet 1 a 2 keer uit voor een voeding. @timonneke..volgens mij staat er bij mij nu ook 30 weken onder, als ik een leuke banner kan vinden, vond mijn vorige leuk, maar ja die is nu weg en weet niet meer welke ik had.Iig lijkt het al wel erg leuk he.
Zo, wij zijn vanmorgen weer goedgekeurd bij de gyn. Baby's groeien goed. Er ligt er nu 1 hoofdje omlaag en 1 in stuit. Ze zitten net ietsje onder de gemiddelde lijn, de gyn vond dat keurig. We weten nog steeds niet wat ze nu zijn, dit keer was er helemaal niets te zien. Nog even geduld met spulletjes op kleur kopen dus... Verder hebben we het onderwerp keizersnede aangekaart... We gaan het hier volgende keer verder over hebben. Hij kon zo nog niet zeggen wat hem het beste leek, we moeten goed afwegen wat de hersteltijd het makkelijkst maakt. Volgende keer dus dubbele tijd afgesproken. Dan wordt ook de afspraak met de anesthesist gemaakt en de afspraak over mijn resus- spuit. Bloeddruk was netjes 120/75.
@ angelbaby: wil je graag uit voorzorg een keizersnede dan?De onderste ligt toch met hoofjde naar beneden, dan mag je toch gewoon bevallen, mag ook wel als de onderste in stuit ligt,maar dan adviseren ze vaak een keizersnee.Tegen ons is gezegt, hoe de bovenste ook mag liggen, als de onderste met hoofjde naar beneden ligt mag je gewoon bevallen, en dat hoop ik dan ook te mogen doen.Ik heb met de 1ste een keizersnee gehad en vond dat dus echt 3 keer niks.Je kan jezelf na de tijd niet bewegen, want dat ik natuurlijk "verlamd" voor de keizersnee en je kindje kan je dus niet zelf pakken je moet de zuster oppiepen als je goed wilt gaan liggen in bed.Bechuit met muisjes moet je even uitstellen want je mag nog niet eten.Iedereen moet hetvoor zich weten,maar ik hoop echt gewoon te kunnen bevallen.
Ik heb de ziekte van Bechterew, dat is een vorm van reuma waarbij je ontstekeningen hebt in je bekken, ruggegraad, ribben, schouders, nek en borstbeen. Hier heb ik normaal natuurlijk medicijnen voor, maar nu dus al bijna 23 weken niet. Ik zit dus ook al sinds een week voor de punctie in de ziektewet en kan thuis niets. Ik kan het huishouden niet doen, ik kan niet zelf in en uit bad, regelmatig niet zelf aan of uit kleden, ik kan alleen nog maar slapen op mijn rug liggen met mijn bed helemaal naar boven gesteld (verstelbaar bed) en dan word ik nog bijna ieder uur wakker omdat het zeer doet, ik kan nog kleine stukjes lopen, anders moet ik een rolstoel gebruiken. Verder ben ik als ik dan een klein stukje loop of beweeg helemaal uitgeput en moet dan echt eerst weer bijkomen en dan bedoel ik echt naar het toilet en terug. Ik ben dus compleet aangewezen op mijn vriend en familie. Die keizersnede heeft dus niets te maken met het feit van een tweeling, maar met mijn lijf. Zo staat ook al sinds 14 weken vast dat ik in week 30 naar de anesthesist moet om de pijnbestrijding te gaan bespreken. (dat kwam vanuit de gyn)
ok angelbaby, jeetje wat een toestand zeg.Kan je lichaam dan wel een zwangerschap helemaal voldragen of heb je kans dat ze ze dan ook veel eerder gaan halen.Een zwangerschap kan zwaar zijn en 2 helemaal, dus kan me voorstellen dat het op een gegeven moment te zwaar voor je gaat worden dan.
Jawel dat lukt wel. Gewoon niets doen verder als een beetje spelen met de kindjes Ik hoef zeker de 40 weken niet voorbij, maar echt overdreven eerder halen is helemaal niet aan de orde geweest (gemiddeld voor een tweeling is natuurlijk wel al 37 weken hè, daar ga ik een beetje vanuit) We hadden allemaal gehoopt dat ik 9 maanden Bechterew-vrij zou hebben door de hormonen, maar helaas hoor ik bij de groep waar de Bechterew nog eens lekker uit pakt. Het is niet anders. Probeer er ook gewoon positief in te staan en die 2 zijn het me ook gewoon de volle 100% waard. Mijn ontstekingsremmers/pijnstillers gaan gewoon mee naar het ziekenhuis en zodra ze geboren zijn mag ik meteen beginnen met slikken (geen bv dus)
@diana26: Jaja, bij jou staat ook de mooie 30 weken onder ja banner, geweldig! @angelbaby: Wat erg voort je dat je zoveel pijn hebt! Hopelijk gaat het na ja bavalling snel weer beter als je terug aan de medicatie bent! Hier alles oké. Vandaag op controle geweest bij de gyn en alles was in orde. De kleine weegt al 1.800 kg, en lag mooi met het hoofdje naar beneden. Volgens de gyn is er nog maar een kleine kans dat het kindje draait, dus das al mooi meegenomen. Ook heeft ze voor de eerste keer mijn baarmoedermond nagekeken, en alles was nog mooi gesloten. Binnen 3 weken moeten we terug voor controle. Vanaf woensdag starten we met de prenatale cursus in het ziekenhuis, ben benieuwd wat we daar allemaal te horen gaan krijgen. groetjes, Timonneke
Zo even bijgelezen maar er gebeurt hier ook genoeg..het is ook wel weer heel grappig dat we hier allemaal op andere momenten uitgerekend zijn..ik schrijf en lees ook mee bij de augustus mammas en daar ligt het allemaal dicht bij mekaar, is ook weer grappig. Timonneke..gaaf he dat er nu een 30 staat, nu gaat het aftellen beginnen...eerst ben je aan t optellen maar vanaf 30 begint het aftellen...spannend!! Lekker dat alles goed is en de kleine al met het hoofdje naar beneden ligt...scheelt weer een boel zorgen Angelbaby, wat een heftig verhaal zeg..dat wist ik helemaal niet, wel heerlijk dat het met de babys goed gaat, maar je moet er nogal wat voor doen lees ik al...sterkte joh...we lopen praktisch gelijk zag ik al! Hier ook alles zn gangetje...volgende week lekker 2 weken vrij om in huis te gaan klussen....hopelijk is de babykamer daarna helemaal klaar en hoeven we alleen nog wat frutsels aan te brengen en zo Liefs Marina
(Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's April 16: Zuster Suus 20 weken echo 20: Angelbaby controle gyn + 6e echo 22: Lena, controle gyn en combitest 22: Vergo controle gyn + echo 24: Annalise74 controle VK 28: Amanda pretecho 3D/4D 28: Vergo controle vlos 28: Ginny controle VK Mei 4: Josien 20-weken-echo 7: Renate007 28 weken controle 8: Marina eerst groei-echo 26 weken en daarna VK 11:Timonneke81: controle gyn + echo 14: Belle controle VK 18: 30 weken echo 20: Merel81 20 weken echo 20: Lena controle VK 25: Josien 22 weken controle VK 28: Ginny pretecho 3D/4D Juni 2: Amanda controle 32 weken 16: Amanda controle 35 weken 23: Josien pretecho 3D/4D 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van TWEELING na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI =D> Bevallen =D> Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een dochter Myrthe Esmee Rachel : Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen
(Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's April 16: Zuster Suus 20 weken echo 20: Angelbaby controle gyn + 6e echo 22: Lena, controle gyn en combitest 22: Vergo controle gyn + echo 24: Annalise74 controle VK 28: Amanda pretecho 3D/4D 28: Vergo controle vlos 28: Ginny controle VK Mei 4: Josien 20-weken-echo 7: Renate007 28 weken controle 8: Marina eerst groei-echo 26 weken en daarna VK 11:Timonneke81: controle gyn + echo 14: Belle controle VK 18: Angelbaby controle gyn + echo 18: 30 weken echo 20: Merel81 20 weken echo 20: Lena controle VK 25: Josien 22 weken controle VK 28: Ginny pretecho 3D/4D Juni 2: Amanda controle 32 weken 16: Amanda controle 35 weken 23: Josien pretecho 3D/4D 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van TWEELING na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI =D> Bevallen =D> Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een dochter Myrthe Esmee Rachel : Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's April 16: Zuster Suus 20 weken echo 20: Angelbaby controle gyn + 6e echo 22: Lena, controle gyn en combitest 22: Vergo controle gyn + echo 24: Annalise74 controle VK 28: Amanda pretecho 3D/4D 28: Vergo controle vlos 28: Ginny controle VK Mei 4: Josien 20-weken-echo 7: Renate007 28 weken controle 8: Marina eerst groei-echo 26 weken en daarna VK 11:Timonneke81: controle gyn + echo 11: Mirjam controle gyn 14: Belle controle VK 18: Angelbaby controle gyn + echo 18: 30 weken echo 20: Merel81 20 weken echo 20: Lena controle VK 25: Josien 22 weken controle VK 28: Ginny pretecho 3D/4D Juni 2: Amanda controle 32 weken 16: Amanda controle 35 weken 23: Josien pretecho 3D/4D 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van TWEELING na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI =D> Bevallen =D> Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een dochter Myrthe Esmee Rachel : Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen [/quote]