Caruli, Heel veel sucses vanmiddag bij de echo. Mijn duimen zullen draaien voor jullie. Liefs Kareltje
Minou..ik zag het op Hyves en ging meteen hier kijken. Succes meid, ik hoop dat ze nog ff blijven zitten zeg! Elmo
Elmo, zwanger????????? Wow gefeliciteerd!!!! Milou, balen zeg. Hoe ver ben je nu en wat zijn de verwachtingen?? Hoop dat ze nog lang genoeg blijven zitten...
Caruli Hoe was je echo? Minou Pfff jeetje meid, dat is schrikken Hoe gaat het nu met jullie? Hopelijk blijven ze voorlopig nog even zitten!
Elmo: gefeliciteerd!!! Minou: jeetje zeg... dat is schrikken. Hoop voor jullie dat ze toch nog een aantal weken blijven zitten!
Tnx meiden! Ik moet vanmiddag naar het zh waar Minou ligt...misschien vlieg ik nog wel even langs haar (heb natuurlijk geen idee of ze dat op prijs stelt...hmmm...lastig). Nou ja, ik zie wel even. (Ja, door Hyves weet ik haar namen wel ).
Ik denk dat ze dat wel leuk vindt, mocht je dr heen gaan wens dr maar sterkte. Net de intake gehad van de kraamzorg, stelt niet veel voor vindt ik. We krijgen de max 49 uur. Verder alles wat je nodig hebt en veiligheidspunten doorgenomen. Het gaat nu wel opschieten spannend.
Goeiemiddag allemaal, Ik denk ook wel dat ze het leuk vind. Hier net bij de verloskundige geweest.Moet over 1,5 week terugkomen om een echo te laten maken. Ze vind dat mijn baarmoeder te strak is,waardoor ze het kindje niet goed genoeg kan voelen via mijn buik. Daar had ze het de vorige keer ook al over. Ze twijfelt of ik wel genoeg vruchtwater heb.Zo dat kwam ff rauw op mijn dak vallen. Dus met 35 weken moet ik nu een echo laten maken om te kijken hoe het met het kindje gaat,of het goed groeit(dat denkt ze trouwens wel zo aan de groei van mijn buik)en kijken of het inderdaad genoeg vruchtwater heeft. @Vergo, Ik had vorige week de intake van de kraamzorg,stelt inderdaad maar heel weinig voor.Wij krijgen ook 49 uur zorg. Verder alles goed met je? Liefs Kareltje
Hey Kareltje, Jeetje zeg kan me voorstellen dat het rauw op je dak kwam, maar als ze zich geen zorgen maakt zou ik het ook niet doen hoor. Laat je het even weten als je de echo hebt gehad? sterkte. Met mij gaat alles goed, last van de bekken en ze willen me naar fysio sturen maar ik wil het niet, ben dr over aan het nadenken. Verder goed mn rust nemen scheelt een hoop. Nog 6 weekies voor ons.
Kareltje: snap dat dat schrikken is! Dat je beebje goed groeit is natuurlijk wel een goed teken en misschien lag hij/zij ook wel helemaal vooraan in je buik toen je er was. Dat zit het vruchtwater er gewoon achter. Bij mij puilen ze af en toe ook uit en dan zakken ze weer naar achteren. Heb gisterenavond nog veel aan Minou gedacht. Zij is maar 2,5 week verder dan ik... Hoop dat alles goed met ze gaat en dat het echt vals alarm was.
Hey meiden, Minou zat op een stoel in haar kamer toen ik kwam! Dat is dus al een goed teken. Ze is ontzettend geschrokken maar nu ging het alweer een stuk beter. Hoe het verder gaat zou ze vanmiddag horen, de arts kwam net binnen toen ik er was en dus ben ik ook weer gegaan. Ze vond het inderdaad leuk, zo'n onverwachts bezoekje van Elmo Ze komt hier gauw vast vertellen hoe en wat verder. Kareltje, Ja, je zal inderdaad wel geschrokken zijn van zo'n mededeling! Ik hoop dat alles goed blijkt! Ik had juist een hele grote ruime buik....erg veel vruchtwater! Op naar de controles en goede uitslagen! Groetjes Elmo
Leuk Elmo dat je even geweest bent. Gelukkig dat ze op een stoel zat, ben heel benieuwd hoe nu verder met dr.
ff een ego berichtje van mijn kant. Ben net terug van het ziekenhuis, was 30 weken en kreeg weeen, das niet goed natuurlijk. Ben dinsdag opgenomen en heb weeenremmers gekregen en 2 longrijpingsspuiten.De weeen namen toen gelukkig af.Nu dus zonder weeenremmers en wel af en toe weeen, maar ze lijden gelukkig nu tot niks.bbm was 2,9 en dit bleef nu zo.Moet nu erg rustig doen,wel raar omdat ik dus nog steeds af en toe weeen heb die ik dan ook echt weg moet puffen,maar gelukkig lijden ze nu dus tot niks.Ga nu weer verder rustig aan doen.
Begin echt zenuwachtig van jullie te worden... jij bent nu al de 2e met een tweeling die in het ziekenhuis is/is geweest... Fijn dat je weer thuis bent. Luister maar goed naar ze en doe echt zo min mogelijk (lees niks...)