Hey meiden, Even snel een berichtje uit het zh. Ik ben vorige week dinsdag plots opgenomen met vroegtijdige gebroken vliezen. Ik had ook al last van lichte weeen. Maandag 18 Mei ben ik ingeleid en binnen 3 uur bevallen van een prachtige dochter Delinda Dymphina. Ze weegt 3160 gram en is 49 cm lang. Ze is echt een plaatje. Ze ligt nog wel in de couveuse want ze heeft toch een beetje last van de vroeggeboorte maar ze eet harstikke goed. Als ik thuis ben laat ik snel weer wat achter. Voor alle dames heel veel succes Dikke Kus Vergo en Delinda en trotse papa
Vergo, wat fijn dat alles goed lijkt met je meisje! Het klinkt als een vlotte bevalling, en ze mag dan nog even wat tijd in de couveuse nodig hebben, maar ze ís er maar mooi. Gefeliciteerd met dit wonder en geniet ervan!
Hoi meiden, Nou hier weer mijn verplichte meldplicht voor vandaag. De kleine is momenteel heel erg rustig. Verder voel ik nog niets. Kareltje
pfff ga me stiekem toch beetje zorgen maken om Annalise....had ze geen buddy bij de mei mamas of zo...ga zo s ff spieken daar
*breek in* Annalise is bevallen van een zoon. De rest van de info mag ze zelf vertellen. Jullie hoeven je dus geen zorgen te maken. *breek weer uit*
he gelukkig....Annalise van harte gefeliciteerd met jullie zoon, ik hoop dat alles goed met jullie is en lees graag je verhaal natuurlijk Blij dat het nu bekend is in ieder geval Liefs Marina
Meiden! Ik ben weer thuis hoor!!! En inderdaad bevallen van een prachtige zoon! Zondagavond 17 mei zijn we om 22.00 uur richting ziekenshuis gegaan. Ik had toen inmiddels 13 uur heftige weeen en "maar" 4 cm ontsluiting. Uiteindelijk is hij om 2.18 uur, 's nachts, dus op 18 mei geboren. Ik was 38wk5dg zwanger maar hij woog maar 2655 gram. Dus wel een beetje te licht. Mijn placenta kwam niet los, en ik ging de operatiekamer in voor een manuele placenta verwijdering. Mamma en zoon hadden beide een indicatie voor een paar extra nachtjes in het ziekenhuis (waar het draadloos internet helaas niet werkte). Vanmiddag zijn we allebei thuisgekomen en gaat het goed. We hebben het superdruk en binnenkort ga ik voor mezelf het hele bevallingsverhaal eens op papier zetten, dan zal ik hier ook mijn verhaal doen. Voorlopig zal ik hier dus niet zoveel zijn. Maar dat betekent niet dat ik niet aan jullie denk hoor..... Las net al jullie berichtjes, erg lief van jullie! En ik lees dat Vergo ook is bevallen van een dochter! Gefeliciteerd meid, was je me toch nog voor!
Hoi Annalise, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Fijn dat jullie weer thuis zijn, hopelijk kunnen jullie nu genieten!
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Mei 20: Merel81 20 weken echo 20: Lena controle VK 25: Josien 22 weken controle VK 25: Mirjam 20 weken echo 28: Ginny pretecho 3D/4D 29: Marina controle VK Juni 2: Amanda controle 32 weken 2: Timonneke81: Controle gyn + echo 2: Caruli Controle gyn + echo 4: Renate007 contole 32 weken 4: Marina groei echo 5: Belle controle verloskundige 8: Ginny info-avond ziekenhuis 9: Caruli Combitest 16: Amanda controle 35 weken 16: Mirjam: controle gyn 23: Josien pretecho 3D/4D 23: Ginny bellypaint 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van TWEELING na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na 1e ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan =D> Bevallen =D> Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een dochter Myrthe Esmee Rachel : Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen![/quote] Super van je te horen, nogmaals van harte Annalise.. Gelijk even de lijst aangepast
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Mei 20: Merel81 20 weken echo 20: Lena controle VK 25: Josien 22 weken controle VK 25: Mirjam 20 weken echo 28: Ginny pretecho 3D/4D 29: Marina controle VK Juni 2: Angelbaby: Intake kraamzorg 2: Amanda controle 32 weken 2: Timonneke81: Controle gyn + echo 2: Caruli Controle gyn + echo 3: Angelbaby controle gyn 30 weken + echo 3: Angelbaby consult anesthesist 4: Renate007 controle 32 weken 4: Marina groei echo 5: Belle controle verloskundige 8: Ginny info-avond ziekenhuis 9: Caruli Combitest 16: Amanda controle 35 weken 16: Mirjam: controle gyn 23: Josien pretecho 3D/4D 23: Ginny bellypaint 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van TWEELING na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na 1e ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan =D> Bevallen =D> Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een dochter Myrthe Esmee Rachel : Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!
Annalise, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Nu er lekker van genieten. Liefs Kareltje
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Mei 20: Merel81 20 weken echo 20: Lena controle VK 25: Josien 22 weken controle VK 25: Mirjam 20 weken echo 28: Ginny pretecho 3D/4D 28: Verhip controle gyn 29: Marina controle VK Juni 2: Angelbaby: Intake kraamzorg 2: Amanda controle 32 weken 2: Timonneke81: Controle gyn + echo 2: Caruli Controle gyn + echo 3: Angelbaby controle gyn 30 weken + echo 3: Angelbaby consult anesthesist 4: Renate007 controle 32 weken 4: Marina groei echo 5: Belle controle verloskundige 8: Ginny info-avond ziekenhuis 9: Caruli Combitest 16: Amanda controle 35 weken 16: Mirjam: controle gyn 23: Josien pretecho 3D/4D 23: Ginny bellypaint 30: Amanda controle 37 weken Bevallingslijst 2009 Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van TWEELING na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na 1e ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan =D> Bevallen =D> Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een dochter Myrthe Esmee Rachel : Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!
hallo meiden... sommige kennen mij wel denk ik.. ik krijg maandag een echo, ben dan 10 .1 weken zwanger en als het allemaal goed gaat dan kom ik me hier ook melden....dan durf ik pas hahahhahahhahhah... ik ben zwanger geraakt na 5 icsi pogingen en dit was de 8ste tp. dus zwanger van een eskimootje... vergo gefeliciteerd met je dochter en analise gefeliciteerd met je zoon...heerlijk nieuws weer..... dus als alles goed gaat...tot maandag!!
Pegske, welkom en gefeliciteerd met je mooie eskimootje. Ik duim voor een goeie echo voor je. En Annalise, gefeliciteerd met je zoontje. Inderdaad een kleintje, als ik het zo hoor. Maar ach, daar groeit hij vanzelf overheen. Hier gaat alles zijn gangetje. Ons druktemakertje stuitert vrolijk door mijn buik, zijn toekomstige kamertje wordt langzaam maar zeker begaanbaar en gisteren hebben we een mooie kinderwagen voor hem besteld. En over vijf weken werken mag ik met verlof. Ik kan niet wachten... Om me heen hoor ik heel veel vrouwen die moeite hebben met hun verlof. Voelen zich schuldig, of lui, of weet ik veel... Ben ik dan de enige mafkees die liever vandaag dan morgen stopt met werken? Ik ben zo ontzettend op mijn binnenwereld gericht op het moment, ik vind werken gewoon hinderlijk. Het is echt niet zo dat ik nooit meer buiten kom, maar ik heb echt veel moeite met verplichtingen en verwachtingen. Laat mij maar lekker m'n eigen gang gaan... Belle, leeft liever in haar eigen tempo nu.
Annalise Gefeliciteerd met jullie ZOON Inderdaad een kleintje, maar als verder alles goed met hem gaat en hij gezond is, dan is het toch goed! Ben trouwens wel benieuwd naar zijn naam...ga je die ons ook nog vertellen? Pekske Hey meid gefeliciteerd met je eskimootje Spannend hoor, je echo maandag, maar dat zit wel goed! En dan kan je hier ook gezellig meekletsen...eindelijk Belle Oh nee hoor...hier ook een tuttebel die het heerlijk vind om thuis te zitten. Ik werk al sinds half april niet meer en ik vermaak me prima thuis! Lekker alles op het gemakje en genieten van ons trappelende mannetje in mijn buik! De rest Hoe is het met jullie? Ik zie dat Kareltje de volgende is die uitgerekend is...spannend hoor