spannend timonneke...lekker poetsen en als dan alles netjes en opgeruimd is dan mag het lekker beginnen.......
Ik vind het zo fijn dat jullie allemaal zwanger zijn geraakt, na zoveel pogingen! Geweldig gewoon! Ik blijf het iedere keer denken, en moest het nu ff kwijt!
32 weken vandaag! Nou Timonneke, spannend zeg, dat het nu elk moment kan gaan beginnen! Ben zo benieuwd hoe het is voor iedereen.. Zeker omdat alle verhalen weer zo verschillend zijn. Belle, wat fijn dat je lekker rustig aan kunt doen. Ik ben wel een beetje jaloers op alle dames met meelevende werkgevers. Die van mij informeert niet eens hoe het gaat en het is echt not done om te zeggen dat je het zwaar hebt. Soms ben ik helemaal kapot, maar ik durf nog geen half uurtje eerder weg te gaan. Gelukkig nog maar een paar weken tot mijn verlof, maar soms als ik weer erg veel last heb van mijn bekken en/of banden en ook nog eens een nacht bijna niet heb geslapen, kan ik wel in huilen uitbarsten.
Helaas nog geen baby'tje hier. Wel sinds gisterenavond 20u regelmatig harde buiken, zit iedere keer zo'n 15 à 20 minuten tussen, maar het zet niet niet echt door. Deze nacht dus weinig geslapen, en nu doodop... Hoop dat het snel doorzet of even ophoudt zodat ik wat kan slapen.
spannend timonneke, maar het zal denk ik niet zo lang meer duren.....klinkt goed die tijden in ieder geval..vandaag proberen wat bij te slapen dan maar......succes
ff kort: wij zijn maandagavond om 22.30 en 22:51 de trotse ouders geworden van 2 prachtzonen.Ze wogen 2460 en 2945 gram en wat zijn ze klein maat 50 is nog te groot.De 1ste in hoofdligging de 2e in stuit, wat erg snel moest want de navelstreng kwam mee.Maar alles is goed gegaan.
diana: wow meid gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 zoontjes mooie namen ook zeg. toch ook nog netjes kwa gewicht super! geniet ervan meid.
----inbraak----- diana lees dat je bevallen bent van twee prachtige zoontjes. gefeliciteerd, geniet ervan! prachtige namen ook hoor. liefs lisa. ---uitbraak------
Diana Van harte gefeliciteerd met jullie 2 zoontjes Mooi gewicht ook hoor! Geniet er lekker van meid!!!!
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juni 16: Amanda controle 35 weken 16: Mirjam: controle gyn 18: Ginny pretecho 3D/4D 13.15 uur 18: Marina info avond VK 19: Marina controle VK 15.30 uur 23: Josien pretecho 3D/4D 23: Ginny controle VK 10.45 uur 23: Ginny bellypaint 15.30 uur 23: Caruli controle gyn 27: Marina trouwen 15.00 uur 29: Renate controle gyn 30: Amanda controle 37 weken Juli 2: Marina groeiecho 2: Susan79 controle VK 3: Amanda controle gyn 6: Ginny info-avond borstvoeding 9: Esser controle VK 10: Susan79: 20 wkn echo 18: Caruli pretecho 28: Caruli GUO Bevallingslijst 2009 Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na 1e ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon en Zoon Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen! Diana je staat erbij hoor samen met je 2 zoontjes!!!!
Diana, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes. Fijn dat alles goed is gegaan! Hopelijk kunnen jullie nu genieten en je dochter is zeker wel trots op d'r broertjes!
diana gefeliciteerd met je zoontjes...fijn dat alles zo goed is gegaan zeg......super....lekker genieten nu.. timonneke nog niks???
@Diana: Gefekiciteerd met de geboorte van jullie zoontjes! Geniet ervan! Ik ben gisteren naar de monitor geweest, en het waren inderdaad weeën, maar niet krachtig. Vandaag nog steeds niet erger, en mijn gyn wil dat ik morgenvroeg naar het ziekenhuis ga om mijn vliezen te laten breken. Morgen om 7u moeten we er zijn. Na de bevalling moet ik 5 dagen daar blijven, dus ik zal woensdag pas thuis zijn en hier iets kunnen neerschrijven. Groetjes, Timonneke
Jeuh, weer 2 kindjes geboren...Diana proficiat!!! Geniet van je mannetjes..En hoop snel een fototje te kunnen bewonderen..
Timonneke, heel veel succes morgen!! Zal aan je denken...En hoop snel te kunnen lezen dat het allemaal goed is gegaan..!