Even een korte update: de jongens doen het goed.Ze zijn alweer flink gegroeid.Ze drinken iets meer dan ze mogen(mondje dicht tegen cb haha) maar met minder zijn ze niet tevreden. Ze krijgen sinds gister wat nutriton bij de voeding in, want ze hebben nogal eens de hik en met elke hik komt er een scheut voeding terug.Dit lijkt te helpen,maar ze zijn nu wel iets meer kramperig,dit is voor hunzelf minder leuk dus als dit blijft stoppen we erweer mee, dan zijn wij ermaar iets drukker mee,maar hebben zij iig geen pijn. @josien: ik zag dat je mijn berichtjes aangepast hebt, hartstikke bedankt!Was er nog niet aan toe gekomen ze allemaal aan te klikken welke ik bedoelde,maar zag dat jij ze toch allemaal gevonden had,Bedankt! Wat een boel dames mogen binnenkort bevallen zeg, spannend!!!
Ik denk... ik zal even verder kijken. Volgens mij heb ik ze allemaal voor je gehad. Fijn om te horen dat het goed met de jongens gaat! @Caruli, ik ben nieuwsgierig.......! Ik PB je van de week even ! Liefs, Josien
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juli 21: Caruli controle gyn 22: Sooner vk 22: Marina VK 22: Belle controle poli gynaecologie 22: Renate007 controle gyn 28: Caruli GUO Augustus 5: Sooner 20 wkn echo Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na 1e ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na 6e IUI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen! Zo even de lijst erbij gepakt. Heeft iemand nog een keer iets van Niekster gehoord???? Hier alles nog steeds rustig, beeb zit nog lekker warm in m`n buik XX renate
Zo we zijn weer terug van een weekje vakantie in Belgie, blijft toch afzien hoor, met zo`n dikke buik in een caravan Belle, wat jammer dat het draaien niet gelukt is zeg, k heb je in de gaten gehouden via mn mobiele telefoon vorige week in Belgie (lang leve mobiel internet) dus had het daar al gelezen maar nog niet gereageerd. Woensdag dus datum plannen voor keizersnede? Heb je nog een voorkeursdatum? Renate, alles goed bij de verloskundige ? Liefs Marina
Ja hoor alles was weer goed. Moet nu elke week voor controle, dus overmorgen weer!! De kleine beweegt lekker en is goed bezig een vet laagje te kweken nu!!!
Oh Renate wat spannend allemaal zeg...Is het niet vervelend het wachten of kan je de tijd goed doorkomen? Marina, heerlijk nog even weg lijkt me..Al wil je natuurlijk hetzelfde doen als altijd en dat gaat gewoonweg niet, maar toch..Zou ik toch ook nog wel even willen, paar dagen lekker luiwammessen op een stoel
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juli 21: Caruli controle gyn 22: Marina VK 22: Belle controle poli gynaecologie 22: Renate007 controle gyn 28: Caruli GUO Augustus 5: Sooner 20 wkn echo 17: Sooner controle vk Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3de) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na 1e ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na 6e IUI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na 2e ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!
huh , ik ben alweer uit die lijsten....hoe kan da nou?? kan iemand er mij weer tussen zetten.. uitgerekend 21 dec.zwanger na 5de icsi controle gyn 22 juli 20 weken echo 5 aug
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juli 21: Caruli controle gyn 22: Marina VK 22: Belle controle poli gynaecologie 22: Renate007 controle gyn 22: Pekske controle gyn 23: Ginny controle VK 28: Caruli GUO Augustus 5: Sooner 20 wkn echo 5: Pekske 20-wekenecho 17: Sooner controle vk Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen! Pekske....ik heb je er weer bij gezet hoor!
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juli 21: Caruli controle gyn 22: Marina VK 22: Belle controle poli gynaecologie 22: Renate007 controle gyn 22: Pekske controle gyn 23: Ginny controle VK 28: Caruli GUO Augustus 5: Sooner 20 wkn echo 5: Pekske 20-wekenecho 16: Nightelf79 controle gyn 17: Sooner controle vk Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Nightelf79: 31 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen! Heb mn gegevens er ook maar bij gezet Ben nu heerlijk aan het genieten van de vakantie, heerlijk 3 weken niets moeten en dan nog 6 weken werken tot aan het verlof, Kan niet wachten
dank je wel ginny... ik voel me niet zo happy.. ik heb fybromyalgie en ik heb weer eve een aanval ervan...het zit nu op mijn borst en boven tussen mijn schouders, dus het adem halen word wat moeilijker, kan niet zo diep inademen en moet dan weer oppassen dat ik niet ga hyperventileren.. heb nu weer spierverslappers gekregen en hoop dat het snel weer over gaat.. tot overmaat van ramp kreeg ik ook nog buikgriep zaterdag nacht, voelt echt heel anders als zwangerschaps misselijkheid.. sorry voor mijn geklaag, maar voel me een beetje verrot...
Hallo allemaal, Hier ben ik dan eindelijk.. Elmo heeft jullie al even op de hoogte gehouden zag ik. Ik ben met 34 weken opgenomen in het zh met gebroken vliezen. Zo heb ik een week gelegen . Ze hebben me toen ingeleid. Maar ondanks alle moeite en meer dan een uur persen is het alsnog een keizersnee geworden.. Ik ben op 22 juni bevallen van 2 hele mooie jongens. 5 weken te vroeg.Ze hebben 2weken in het zh gelegen en zijn toen thuis gekomen. Ze groeien goed. Ik moet zelf wel helemaal op krachten komen en dat gaat nog wel moeizaam. Had een heel laag hb van 3.7. Nu zijn jullie een beetje op de hoogte.. Liefs Minou
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juli 21: Caruli controle gyn 22: Marina VK 22: Belle controle poli gynaecologie 22: Renate007 controle gyn 22: Pekske controle gyn 23: Ginny controle VK 28: Caruli GUO Augustus 5: Sooner 20 wkn echo 5: Pekske 20-wekenecho 16: Nightelf79 controle gyn 17: Sooner controle vk September 12: Caruli 3/4d echo Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Nightelf79: 31 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen! heb de nieuwe pretecho afspraak er weer bij gezet hebben een combipakket genomen. minou: fijn om even wat van je te horen meid gelukkig gaat het goed met je knullen doe het rustig aan meid, hopelijk voel je je snel weer beter.
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juli 21: Caruli controle gyn 22: Marina VK 22: Belle controle poli gynaecologie 22: Renate007 controle gyn 22: Pekske controle gyn 23: Ginny controle VK 28: Caruli GUO 30: waterlelie pretecho Augustus 4: waterlelie controle VK 5: Sooner 20 wkn echo 5: Pekske 20-wekenecho 16: Nightelf79 controle gyn 17: Sooner controle vk September 12: Caruli 3/4d echo Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, na 3,5 zwanger d.m.v. ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Nightelf79: 31 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!
Minou van harte gefeliciteerd. Allemaal gelukkig goed afgelopen en nu zelf langzamerhand weer een beetje opknappen, zodat je daarna lekker kunt gaan genieten. Of nu natuurlijk ook al genieten, maar ik bedoel dan heb je weer meer energie! Pekske, wat vervelend dat je je zo naar voelt. Je krijgt dan ineens alles tegelijk he?! Ik hoop dat het snel beter gaat en dat je zelf kunt voorkomen dat je gaat hyperventileren. Ik duim voor je o.k.!!
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juli 21: Caruli controle gyn 22: Marina VK 22: Belle controle poli gynaecologie 22: Renate007 controle gyn 22: Pekske controle gyn 23: Ginny controle VK 28: Caruli GUO 30: waterlelie pretecho Augustus 4: waterlelie controle VK 5: Sooner 20 wkn echo 5: Pekske 20-wekenecho 11: Caruli controle gyn 16: Nightelf79 controle gyn 17: Sooner controle vk September 12: Caruli 3/4d echo Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, na 3,5 zwanger d.m.v. ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Nightelf79: 31 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!