vanmorgen bij de vk geweest. baby was weer mega druk ze kreeg hem amper op de foto. ze zei al tis een vrolijk kindje laat zich wel graag zien maar is erg beweegelijk. alles was goed over een maand terug komen
Zelf moet ik dit weekend werken, 3 late diensten tot 23.00 uur. Ik wens iedereen een heel fijn pinksterweekende !
Hallo lieve Walvisjes, Hier even een berichtje van prinses. Ik zie dat het hier rustig is, en dat de meeste walvissen onder ons, van de pinksterdagen aan het genieten zijn. Hier is het niet anders. Heerlijk een aantal dagen vrij, en dus mooi de tijd om af en toe een uurtje extra rust te nemen. Want dat heb ik wel nodig zeg, 's avonds na het eten val ik om! Gisteren heb ik zelfs, zittend op een stoel, de maaltijd bereid. Vriendlief moest er maar om lachen, en heeft me toen maar even geholpen. Na een uurtje slapen gaat het dan wel weer. Gelukkig maar! Verder last van weinig kwaaltjes. Ja, obstipatie, maar daar heb ik niet de hele dag last van. Al met al blijft het onwerkelijk, en vergeet ik het soms nog wel eens. Wat ik wel erg lastig vind, is het eten van kaas. Wat mag je wel en wat mag je niet? Ik weet dat je de kazen van au lait cru niet mag eten, maar meestal staat dat niet op de verpakking. Geldt dit alleen voor kaas gemaakt van koemelk of gaat het ook om geitenkaas? Ik durf niet eens uit eten, omdat ik dan niet weet of ik het mag hebben (ik ben niet dol op vlees, dus eet altijd vegetarisch in een restaurant). Vandaag ben ik 6 weken zwanger. Nog zes weken wachten en dan mag de hele wereld het weten! Over 3 weken ongeveer heb ik de echo. Ook best spannend trouwens! Fijne pinksteren!
Hoi Prinses! Kan me voorstellen dat het nog even onwerkelijk is. Het is toch ook een wonder! Over die kazen hoef je je echt geen zorgen te maken hoor. Hier in nederland is bijna geen enkele kaas van rauwe melk gemaakt, bijna alles is gepasturiseerd. Of je moet een echte kaasfan zijn en de franse rauwe kazen opzoeken. Veel meiden eten geen brie en camembert voor de zekerheid, maar het zou wel kunnen. Gewone harde nederlandse kaas, dus je plakje kaas op brood enzo dat is echt geen probleem. Geitenkaas enzo is hetzelfde. Dit weet ik allemaal doordat ik een lactoseintolerantie heb en dus mijn hele leven geen rauwe kaas meer mag eten. Je word vanzelf creatief in het uitvogelen wat wel/niet mag! Hopelijk heb je er wat aan, fijne dagen nog en neem lekker je rust! Liefs Lenneke
hier gaat ook alles goed. gister hebben we de bahang rand opgeplakt en de meubels in elkaar gezet want die stonden behoorlijk in de weg. nu kan beebje hard groeien dan mag hij/zij in het mooie paleisje slapen (foto staat in me album)
Ik kom even kijken...en Lenneke...klaar met schilderen? Ben benieuwd naar het eindresultaat hoor! Sonja..tsjee wat ben jij snel met alles, ziet er leuk uit het babykamertje! Prinses, ben je al begonnen in je zwangerschapsboek? Of wachy je tot de eerste echo? Hier alles oké, heb bereikbare dienst met de pinksteren en moet ook gewoon morgen werken om 7.30 uur beginnen...bweh! Tsja hoort erbij! Ben trouwens het eerste trimester voorbij....Joepieeeeee!!! Meiden fijne dagen verder! Liefs Nollie
Nollie, gefeliciteerd met de 12 weken. Ik ben al begonnen in het zwangerschapsboek. Het is erg leuk, maar soms heb ik ook even geen zin om te schrijven. Dat haal ik later wel weer in.
Hi Walvisjes. Lenneke , Bij jou alles lekker rustig, Schiet het verven van het kamertje beetje op dat was je toch van plan het weekende? ElviraR, Heb jij niet bijna de 20 weken echo? staat mij iets van bij dat je week 21 zal hebben. Good Luck, Wilden jullie het geslacht weten? Al volop beweging in de buik eigenlijk? Elmo, Fijn weekende met je bezoek , lekker gezellig pinksteren doorbrengen. Nog leuke dingen gedaan? Hoe is het met de bewegingen die je dacht te voelen? Zijn ze al duidelijker waarneembaar? Aldonza, als ik mij niet vergis ook druk werkende deze weekende. meen te herrineren dat je pasen vrij was dus zal je nu wel de klos zijn. Heb jij al vlindertjes in je buik? Lydia, hoe is je avonddienst gegaan vrijdag? beetje meegevallen? Daarna lekker uitrusten op de camping. Jammer dat het weer een beetje tegenvalt. Nollie, Wow je bent de 12 weken voorbij dat is een feessie waard he...Ik voelde dit echt als heel belangrijk. Succes met werken dit weekende. Lisette, Sterkte met je 3 avonddiensten dit pinksterweekende. Prinses, Ik had je al even gemist hier meid. Oei de vermoeidheid toegeslagen bij jou ENJOY Blijft nog wel ff kes als je pech hebt natuurlijk. Misschien is het snel over succes ermee. Sonja , supers leuk dat je afgelopen vrijdag ff naar je beeb hebt mogen gluren. Maf is dat he als je het ziet bewegen tijdens de echo maar je voelt het niet. Ik vond het een vreemde gewaarwording. Je kamertje ziet er supers uit, klaar is klaar toch nu hoef je alleen lekker nog alle leuke spulletjes te verzamen en in te richten op je gemak. kreeftje1984 Zow nog 2 nachtjes tot de 29 ste, eindelijk dan je echo supers ben ook benieuwd hoor of het 1 of 2 hartjes zijn. en ikke dan.... Ben ook werkende dit weekende. Had gisteren een hele slechte dag. Veel misselijk 2 keer overgegeven en meerdere keren bijna. Had slecht geslapen en moest om 6.00 op. Was geen prettige dag was blij dat ik om 20.00 naar mijn bedje gegaan was. vandaag stukken beter heb zelfs te zwaar gelunched LOL. Buiten de nare kwaaltjes ga ik mij echt zwanger voelen ik voel mijn lichaam veranderen mijn buik groeit ( sommige zeggen ik zie niets) oei dan kan ik best boos worden inwendig, zo van jeeeeeeeeetje ik heb toch nie altijd zo`n dikke buik gehad zeg... het verschil is toch wel 7 CM bij metingen van ongeveer 6 weken en nu. Maar anderen zien het wel weer. Maar ja ze hoeven niet te complimenteren daar gaat het niet om maar voel mij juist zwanger worden en dan krijg je te horen kzie niets... Zal nog wel even duren je bent al zo stevig Maar goed thats`s life , straks kunnen ze er vast niet meer om heen hahaha wij gaan van de week de kamer afmaken plavond gips platen kopen, witten en klaar is de kamer dan. onee er moet nog een koof komen. Maar als dat allemaal klaar is dan gaan de meubels er ook al in dan kan ik de ruimte weer gebruiken waar ze nu staan. Dan komen alle spulletjes die ik heb verzameld in de kamer te staan en ga ik ff kijken wat ik allemaal heb. Van de week schattige kleren hangertjes gekocht en hydrofiele doeken heerlijk om te snuffelen zeg. We hebben de order binnen van de wandelwagen dat we deze binnen 2 weken op kunnen halen ik had een zwarte x-adventure crossover besteld als hij binnen is zal ik foto maken. Zo morgen nog een avondje werken ben benieuwd hoe het gaat dan zijn de pinksteren dagen weer voorbij. Grappig is dat als ik mijn banner zie dat het al weer week 15 is zeg. Wat kon ik die banners schitterend vinden bij anderen en nu staat deze bij mij al zover. GREEEEEEEETZZ LIEK
Jaaaah nog 2 nachtjes dan mag ik eindelijk voor de echo...vindt het erg spannend Het gaat wel snel allemaal meiden, veel zijn de 12 weken grens al over, nou wij als beginners volgen ook snel Liefsss
ja we zijn best snel met het kamertje, maar het stond zo erg in de weg kon amper me kleding kast in komen want overal stonden dozen van de meubels. het is zeker gek lieke dat je het zo kan zien maar vind het wel een prachtig gezicht. beebje zat wat verscholen dus ze moest even zoeken, ik zei al kom maar naar voren laat je maar zien en daar kwam beebje als spartelend. ik heb soms wel trillingen in me buik zo lijkt het naar te voelen, het is vaak als ik even rustig lig , ik heb dan zal het beebje zijn of zijn het buikspieren die zo trillen.
Jij ook één van de gelukkigen die mag werken met Pinksteren Lieke... Jaja...12 wkn voorbij....Gaat snel he? Tsjee jij gaat ook als een speer...nog een paar weekjes en dan kan je jullie kleine wondertje ook voelen...Luister je nog vaak met de Angelsounds? Zag dat jij ook as naar de VK gaat...leuk hé! Kreeftje nog 2 nachtjes...spannend! En natuurlijk de grote vraag...zijn er 1 of 2 knipperlichtjes te zien....leuk!
Ha Lieke, Ik vind het altijd zo knap dat je voor iedereen iets schrijft. Ik kan dat echt niet onthouden. De vermoeidheid is toegeslagen, alhoewel ik er vandaag geen last van heb. Gek zeg, dat je al op 15 weken zit. Het staat in ieder geval erg mooi. Jammer dat je af en toe nog zo misselijk bent. Ik hoop dat dit snel ophoudt voor je, zodat je echt kan genieten. Lijkt me ook leuk om van alles te kopen voor het beebje. En die buik, die groeit en groeit. Over een aantal weken kan niemand er meer omheen.
Prinses, Ik probeer inderdaad 1 keer in de zoveel tijd voor ieder wat te schrijven tis een vast clupje dus vind het minder moeilijk om te onthouden. Wat ik ook wel eens doe misschien tip. dan open ik zwpagina 2 keer 1 keer om te schrijven en de ander lees ik dus kan ik elke keer wat ik tegen kom meteen schrijven. dit doe ik vaak als ik ffkes niet meer geschreven heb. Ja ik vind het ook gek dat ik al op 15 weken zit tijd is best voorbij gevlogen voor ik het weet is het 20 weken. kreeftje JA tuurlijk volgen jullie snel, hier waren Lenneke en ElviraR mijn grootste voorbeeld met banners LOL. en nu loop ik zelfs voor op jullie Jullie rennen maar snel ook door hoor het wordt steeds leuker. Nollie, Ik luister om de dag met angelsounds eventjes tis zo leuk gehoor. niet te lang ff minuutje of 2 en dan klaar het hartje is steeds beter te vinden. En jups ik ga woensdagavond naar de VK heb er zin in zal wel een kort krachtig controle bezoekje zijn maar ben benieuwd hoe het zit met de groei van beeb en baarmoeder denk zelf mijn baarmoeder toch best goed te voelen. Ene na morgen is pinksteren weer voorbij dan ben ik lekker 2 dagen vrij Gaat de rest van nederland weer aan het werk...LOL. Sonja heerlijk dat je nu lekker dan weer ruimte hebt om je billen te keren haha. En het is heus niet erg zo vroeg vind ik het wordt strakkies warm en dan ben jij lekker klaar en ikke hopelijk ook. Ik vermoed dat ik volgende weekende de meubels heb staan. Deze staan nu ook in de weg in een kast die we willen opruimen. tis een inbouwkast. LIEK
idd lieke, als het warmer word is het hier boven om te stikken. het in elkaar zetten en het gene wat je hebt al wat inrichten is al heel erg leuk. en alles op het laatste moment doen vind ik ook maar niks.
Inderdaad Sonja dat is een reden ook voor ons om het verf en schilderwerk al af te willen hebben. Hier ook puntdak is om te stikken zodra het warm gaat worden geen zin om dan te moeten witten en schilderen en de boel in te moeten richten. Denk dat je zelf ook niet meer zo mobiel bent zodra de buik verder naar voren komt. Hoe staat het bij de anderen? LIEK
Hello Ladies, Hard gewerkt inderdaad, mijn man heeft eerst de kozijnen van de buitenboel afgemaakt en is gisteren begonnen met de babykamer. Alles weer lekker gewit en 1 muur is groen. Echt groen, misschien kennen jullie hem van flexa/vt wonen het heet 'groenst'. Is wel heel erg gaaf hoor, ben erg benieuwd hoe het word met de gordijnen en meubeltjes er in enzo. Zal zeker foto maken als het zover is! Gisterenavond zijn we met vrienden naar de kermis geweest en naar de biertent. Dat is altijd met pinksteren in het dorp bij mijn ouders. En we hebben het als traditie gehouden om daar elk jaar op zaterdag heen te gaan met alle vrienden uit die buurt. Iedereen woont al lang ergens anders maar komt toch die avond. Is supergezellig! Miste wel een biertje, wijntje en sigaretje maarja, alles voor beebje he? Was wel goed opletten in de drukte dat niemand tegen mijn buik aan kwam, maar is goed gegaan. Vriendjes en vriendinnetjes waren erg oplettend. Sonja, jij bent lekker vlot met alles hoor! Lieke, lekker laten lullen die mensen en genieten van het zwangergevoel, wacht maar, straks kunnen ze niet om je buik meer heen. Nollie, fijn zeg, 12 weken voorbij! Geeft het een piepje geruster gevoel? XXX