thnx sooner, nu is het ook weer weggetrokken, zal vanavond wel weer komen, maar het stelt toch wel meer gerust dat iemand het uit eigen ervaring bevestigd
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juli 22: Marina VK 22: Renate007 controle gyn 22: Pekske controle gyn 23: Ginny controle VK 24: Belle intake anesthesie 28: Caruli GUO 30: waterlelie pretecho 30: Belle pre-operatief onderzoek 31: Belle keizersnede Augustus 4: waterlelie controle VK 5: Sooner 20 wkn echo 5: Pekske 20-wekenecho 11: Caruli controle gyn 16: Nightelf79 controle gyn 17: Sooner controle vk September 12: Caruli 3/4d echo Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, na 3,5 zwanger d.m.v. ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Nightelf79: 31 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!
hey belle super datum meid! fijn dat je nu al weet wanneer je kleintje komt.. geniet nog van de laatste paar weken zwangerschap
Hey, wat leuk! We hebben er weer verse walvissen bij! Welkom meiden! Ik heb nog niet alles bijgelezen. Ik kom net terug van de poli gynaecologie en we hebben een datum! Als alles gaat zoals we hopen dan wordt ons Sjakie op 31 juli gehaald. Nog negen nachtjes slapen... Laat ik maar zorgen dat ik veel te doen heb de komende anderhalve week. Whoei, wat spannend!
Belle Ooh meid wat spannend zeg!!!!! Dus volgende week vrijdag hebben jullie dan eindelijk Sjakie in jullie armen!!!! Mijn Sjakie mag dan nog niet komen hoor, want we hebben de 31e nog een bruiloft van hele goeie vrienden. Ik heb al gezegd dat ik op de bruiloft heel de avond ga dansen (voor zover dat gaat met die bolle buik ) en dan de volgende dag bevallen....dus ik ga voor 1 augustus!
Dag dames, Welkom nieuwe walvisdames (heeft mijn duimen draaien toch geholpen) Hier vandaag weer voor controle geweest en ben weer prima door de baby apk gekomen. Mag volgende week weer terug komen!! Hier verder geen nieuws te melden, behalve dat ik zo lekker ga slapen, ben moe. Komt denk ik door dit plakkerige weer, mijn benen voelen of dat ze 100 kg per stuk wegen!! Tot morgen denk ik dan maar weer. Renate
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juli 22: Pekske controle gyn 23: Ginny controle VK 24: Belle intake anesthesie 28: Caruli GUO 30: waterlelie pretecho 30: Belle pre-operatief onderzoek 31: Belle keizersnede 31: Marina VK Augustus 4: waterlelie controle VK 5: Sooner 20 wkn echo 5: Pekske 20-wekenecho 11: Caruli controle gyn 16: Nightelf79 controle gyn 17: Sooner controle vk September 12: Caruli 3/4d echo Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, na 3,5 zwanger d.m.v. ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Nightelf79: 31 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen![/QUOTE] Belle wat spannend zeg, dat je gewoon weet wanneer je gaat bevalen...pfff zal wel gekke gedachte zijn....! Vandaag bij VK geweest en zoals ik al dacht stond ik snel buiten, bloeddruk goed, baby gaat top en ja harde buiken horen erbij helaas Grappige was wel dat het haar opviel dat het toch geen kleintje zou worden, (omdat mijn jongste 2 allebei net op en onder de 5 pond waren hebben we bij deze vanaf week 26 om de 4 weken een groeiecho moeten laten maken) De laatste keer was met 35 weken en toen dacht ze dat ie rond de 2300 gram was, keurig voor de 35 weken zei ze toen. Vandaag zei de vk dat het zeker geen kleintje zou worden, zo voelde ze en ze dacht op dit moment rond de 3000 gram..heel keurig dus, zeker met nog 2 weken te gaan. Ik was al heel benieuwd maar nu nog meer hahaha...31 juli terugkomen!! Liefs Marina
Belle: Wat leuk zeg, je weet gewoon precies wanneer je mama wordt..Zet hem op volgende week, wel fijn dat je alle spullen op je gemak bij elkaar kan zoeken en alles echt helemaal klaarzetten voor de grote dag!! Pekske: Een meisje, leuk zeg!! Zagen ze het meteen? Of duurde het even?
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juli 23: Ginny controle VK 24: Belle intake anesthesie 28: Caruli GUO 29: Renate007 controle gyn 30: waterlelie pretecho 30: Belle pre-operatief onderzoek 31: Belle keizersnede 31: Marina VK Augustus 4: waterlelie controle VK 5: Sooner 20 wkn echo 5: Pekske 20-wekenecho 11: Caruli controle gyn 16: Nightelf79 controle gyn 17: Sooner controle vk September 12: Caruli 3/4d echo Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, na 3,5 zwanger d.m.v. ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Nightelf79: 31 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!
ze zagen het meteen...geen twijfel mogelijk...ze zegt als dit geen meiske blijkt te zijn dan doek ik mijn bedrijf op want dan versta ik mijn vak niet meer....dus we kunnen gaan shoppen!!