Oh wat leuk Pekske! Met al die jongetjes op de lijst wordt het wel weer tijd voor een roze geboortegolf.
oh super pekske en een meisje is erg leuk Belle gaaf dat je een datum hebt erg spannend duurt niet lang meer.
duidelijker kan niet toch we zijn super blij...nu nog even mezelf wat beter gaan voelen en dan is het helemaal toppie...... de roze spulletjes stromen binnen hahhahahahh leuk hoor
Pekske Ja ik zie de echofoto....lijkt me idd duidelijk een meisje!!! Die van ons is ook vanuit die positie, maar dan zie je echt duidelijk een piemeltje naar voren steken haha Kijk maar
Hey pekske, niet alleen gaan we bijna tegelijk bevallen. We zijn ook bijna tegelijk geboren. Ik ben 15 daagjes jonger dan jij. Dat is grappig he?!
inderdaad ginny die van jou is ook over duidelijk...leuk!! sooner wat grappig, en dan ben ik ook nog zo ziek hahahhaha zou het dan aan ons bouwjaar liggen...ik lig de hele week al in bed met erge misselijkheid en braken en maagkrampen...niet leuk meer....de gaviscon drank is niet aan te slepen en helpt nog niet ook...dokter zegt dat het ook een virus kan zijn er boven op...morgen moet ik weer efe alles laten controleren, kan niet zo goed eten namelijk.. bij jou ging dat nou al wel wat beter he..gelukkig...
Dat is het vast Pekske. He over je maagkrampen. Heb je maagpijn en slokdarmpijn (ook pijn net onder en tussen je borsten) en benauwdheid? Als dat zo is, begint het probleem misschien ook bij je maag. Dan moet je maar ff vragen of je omeprazol mag. Dat vermindert de aanmaak van maagzuur en legt een laagje over je maagwand. Gaviscon hielp bij mij namelijk niet, en ook rennies en antagel niet. Emefasene ken je al he? Tegen de misselijkheid en braken. Tsja, als het een virus is dan is het vooral proberen vitamines binnen te krijgen en goed te rusten. Goh, ik vind het zo vervelend voor je. Omdat ik precies weet hoe je je moet voelen. Hou je het wel heel goed in de gaten?! Anders blijven bellen met huisarts en vk he? Baby groeit wel door, maar jij bent ook belangrijk he!! Ik stuur even een digitale hug!!
precies wat je zegt ja, die benauwdheid, die vind ik nog het ergst, omdat ik niet goed door kan ademen ben ik snel buiten adem en raak af en toe in paniek omdat ik niet diep in kan ademen....snap je wat ik bedoel...ik ben aan mijn middenrif geopereerd toen ik 18 was omdat daar een breuk inzat...dus ik ken het wel, maar nu zijn ze alleen zo langzaam met de goeie meds te geven...aan de ene kant wel goed natuurlijk maar ik wil wel gaan shoppen onderhand hahahhaah.. ik zal die meds opschrijven en morgen naar vragen...ik heb meer veel last van een opgeblazen gevoel alsof er een ballon in mijn maag zit... dank je wel voor je interesse en advies in ieder geval
Ik ben heel benieuwd Pekske, of ze iets voor je vinden. Ik hoop dat je in ieder geval weer wat meer adem krijgt, dat zou al zo fijn zijn. Je laat het wel weten he, als je wat meer weet. Succes!
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Juli 28: Caruli GUO 29: Renate007 controle gyn 30: waterlelie pretecho 30: Belle pre-operatief onderzoek 31: Belle keizersnede 31: Marina VK Augustus 4: waterlelie controle VK 5: Sooner 20 wkn echo 5: Pekske 20-wekenecho 11: Caruli controle gyn 16: Nightelf79 controle gyn 17: Sooner controle vk September 12: Caruli 3/4d echo Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Renate007: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger na (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger na (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, na 3,5 zwanger d.m.v. ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Nightelf79: 31 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 18 december uitgerekend, zwanger spontaan Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!
Oh, en de anesthesist is al net zo schatje als de gynaecoloog... Wat ben ik blij dat ik in het ziekenhuisje om de hoek mag bevallen! Ze zijn zo lief en zorgzaam daar! En ook zorgvuldig. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met Zijne Keizerlijke Hoogheid Sjakie.
das wel kei fijn belle dat je er zo`n lekker gevoel bij hebt...beter kan je niet een keizersnede ingaan denk ik...nog effies en dan is het eindelijk zo ver....spannend!! sooner, ik heb de meds gekregen die je op schreef hoor, ben benieuwd..moet binnen 24 uur werken dusik hoop dat ik me wat beter ga voelen... verder was de urine en de bloeddruk wel goed gelukkig
Oh echt waar, heb je ook de omeprazol gekregen? Ben heel benieuwd hoe je je daar bij gaat voelen. Hadden ze zelf dat advies al voor je? Of hielp het dat je het bij je had als tips? Heb nog niemand eerder over omeprazol gehoord. Of heb je alleen de emefasene gekregen? Nou meid ik duim voor je, dat het snel gaat helpen! Hee Belle, die kleine van jullie wordt wel koning, keizer, admiraal he? Lekker verwennen! Nog effies uitzitten en dan kun je gaan genieten!
ik heb alleen die gekregen en verder niks... ik merk ook dat het bij mij te maken heeft met een verwerkingsproces....ik heb veel opgekropte emoties en moet daar dus effe doorheen...komt wel weer goed.........ik ben nou eenmaal een gevoelsmens helaas