wat een mooie foto`s ginny... ik had een hele andere voorstelling van jou hahahahhahahah gek he dat je je daar zo in kan vergissen... maar niet minder mooi hoor... lekker manneke ook..!!
ginny: wat een scheetje zeg "smelt" hier gaat het redelijk, casey vind het helemaal geweldig , en hoopt natuurlijk dat dit broertje optijd komt en dan lekker mee naar huis mag fijn dat het zo goed gaat met jullie knul Kane, en super dat hij al de nachten zo doorslaapt geniet van je gezinnetje meid en wie weet volgend jaar nog een erbij die wondertje zijn geweldig he
@Ginny, wat een heerlijk mannetje zeg! 22 uur weeën... nee dat wens ik mezelf ook niet toe , maar we zullen het afwachten... Je houdt het toch niet tegen. Ik maak me er ook niet bang voor ofzo. Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen. @Lisacar, dat artikel was een artikel op de website van ons bisdom (.: Bisdom 's Hertogenbosch - Fertility Care :.). Ik vond het hele artikel weer zo misleidend als iets (beginnende met de titel 'Goed nieuws voor stellen met onvervulde kinderwens' en vervolgens de suggestie dat ze in de ziekenhuizen niets anders doen dan alleen maar zo snel mogelijk baby's maken... ze zouden eens moeten weten wat we er allemaal voor moeten ondergaan!). @Pekske, ja helaas kan je niet veel meer dan afwachten. Maar het is goed dat ze je goed in de gaten houden. Dan hoef je daar in ieder geval niet angstig over te zijn, toch? @Elmo, wanneer krijg je daar meer duidelijkheid over? Hebben ze dat al gezegd? Ik kan me voorstellen dat je het toch met je meedraagt. Zou je het heel erg vinden als het weer een KS werd? @Susan, met dat focussen op ieder dingetje valt het eigenlijk wel mee. Ik voel ook heel erg veel van binnen omdat meneer of mevrouw een enorme druktemaker is. Het kontje schuift drie tot vier keer per dag van links naar rechts waarbij het kindje zich dus 180 graden draait. Ach... ik denk maar zo: sommige vrouwen maken zich druk omdat ze de kleine bijna niet voelen en daar heb ik in ieder geval geen last van ... Ik heb nu trouwens ook een blaasontsteking. Kwamen ze bij routineonderzoek weer eens achter. Het is alweer de tweede keer en dus maar weer een kuurtje. Ach ja... het is niet anders. Gelukkig heb ik er geen klachten van verder. Hopelijk komt er alleen niet weer een schimmelinfectie bij, net als de vorige keer. Daar ben ik net vanaf... Liefs, Josien
hoi meiden wat is het stil hier hoe is het met jullie? josien: hoe gaat het met jou?, hopelijk laat de bevalling niet lang meer op zich wachten
Nog niets nieuws te melden hier. Vanmorgen beetje een onrustige buik, maar dat kwam omdat ik gesleept had met te zware boodschappen die ik dacht nog wel te voet om de hoek te kunnen halen bij de supermarkt. Voorlopig wacht ik dus nog wel ff..........
josien heel veel sterkte met de laatste loodjes...ik hoop dat de kleine zich snel aankondigd.... wat gaat de tijd eigenlijk snel he.. ik kan de verhalen van veel ivf/icsi pogingen nog zo goed herinneren..zoals die van ginny bv en die is al gewoon bevallen....wat een wonder eigenlijk he... hier gaat alles zijn gangetje....lopen word wel steeds moeilijker, heb zo`n pijn aan mijn schaambot dan..pffff... de mensen die mij zien en mijn buik die denken ook dat ik over een week moet bevallen...dus hoe zie ik er over 2 maanden uit hahahahhahah.... ach ja er komt iets moois voor terug he, maar soms vind ik het best zwaar..
heh josien ik houdt je banner maar in de gaten maar er veranderd maar niks. Ben heel erg benieuwd naar jullie wondertje. Hopelijk kan ik me snel bij jullie voegen
noujosien die vlieger gaat bij jou ookniet op he dat ivf/icsi babies vroeger komen... wat zal jij het spannend vinden nu... sterkte met wachten...
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Oktober 09: Caruli tussencontrole vk 13: Caruli gyn 13: Caruli vp 15: Suus controle vk 21: Suus liggingsecho 30: Linda controle Gyn November 11: Linda 20-wkn-echo Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, na 3,5 zwanger d.m.v. ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Nightelf79: 31 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 17 december uitgerekend, zwanger spontaan (na 4x IVF) Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Linda: 25 maart uitgerekend, zwanger van een tweeling na (3e) IVF Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Belle: Op 31 juli 2009 bevallen van een Zoon Julian Jelle Hoops: Op ? bevallen van een zoon Renate : Op 6 augustus 2009 bevallen van een meisje Verhip: Op 11 augustus bevallen van een dochter Tess Ginny: op 13 augustus bevallen van zoon Kane Casey
Josien, spannende tijden/dagen nu voor je want het moet nu toch echt een keertje gaan gebeuren! Hoe staat het er vandaag voor? Hier vanmorgen controle bij de vk gehad. Kleine nog steeds in stuitligging, net als bij elke controle en echo die ik tot nu toe heb gehad... Verwacht zelf niet meer dat ze nog draait maar ja, nog even afwachten. Alles zag er goed uit verder: bloeddruk, groei etc. Over 2 wkn weer een normale controle en dan de week erna (als ik 35 wkn ben) een liggingsecho. Ligt ze dan nog in stuit, word ik doorverwezen naar de gyn in het zkh. Dan bespreken hoe en wat...
Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Oktober 13: Caruli gyn 13: Caruli vp 15: Suus controle vk 20: Caruli vk 21: Suus liggingsecho 30: Linda controle Gyn November 11: Linda 20-wkn-echo Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, na 3,5 zwanger d.m.v. ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Nightelf79: 31 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 17 december uitgerekend, zwanger spontaan (na 4x IVF) Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Linda: 25 maart uitgerekend, zwanger van een tweeling na (3e) IVF Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Belle: Op 31 juli 2009 bevallen van een Zoon Julian Jelle Hoops: Op ? bevallen van een zoon Renate : Op 6 augustus 2009 bevallen van een meisje Verhip: Op 11 augustus bevallen van een dochter Tess Ginny: op 13 augustus bevallen van zoon Kane Casey
Ik zie dat ik de enige ben in 2010 maar er is goed nieuws aan de andere kant dus hopelijk komen ze snel hier heen
Het verhaal dat IVF / ICSI kindjes eerder komen, komt volgens mij alleen door het percentage meerlingen hoor
Hey Pekske, De 15e hebben we het gesprek (met een gewone vk van het zh...voelt beetje zinloos, aangezien mijn vk niks mankeert maargoed). Dan worden we in het team besproken en krijgen we telefonisch hun visie op de mogelijkheden. Ben dus erg benieuwd. Bizar idee. Zie al een heel team witte jassen aan een grote ovalen tafel zitten (in het midden gevuld met koffie / thee en lekkere koekies), dossier na dossier bespreken en dan bij Elmo denken: ja mensen, en wat doen we nou met deze....? hahahahah Eind oktober hoop ik dus meer te weten. Elmo
en mag ik vragen wat bij jou precies de reden is??? is ook wel een raar idee inderdaad dat je gewoon bij een bak koffie effe besproken word en dat je geen inbreng hebt.. ik hoop op een goeie echo de volgende keer, maar ik ben er bang voor...de manier hoe ik ze voel trappen voorspeld niet veel goeds.......maar we blijven hopen...