Super Lydia! Nogmaals van harte en ik denk dat het teken van leven van ukkie inderdaad je mooiste cadeau was! Super meid! Denk goed om jezelf hoor!
meiden mag iki even inbreken.. vanochtend bij het plassen verlor ik helder rood bloed. nu is het al opgehouden, dus denk een adertje, maar maak me toch wel erg veel zorgen.. kan pas morgen in het ziekenhuis terecht, maar die afspraak stond al. Heb verder geen buikpijn. hoe weet je nou of het misgaat, of kan je dat echt niet weten..
He meis, Bloed zonder buikpijn is volgens de artsen vaak een adertje inderdaad. ALs er geen stolsels bijzitten en het bloed niet door zeg maar hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Doe je dit wel..bel dan wel even! Je moet niet nog een dag ongerust zitten wezen. Succes!
heb gebeld, maar kon echt pas morgen komen. die afspraak had ik al staan en het was niet spoed genoeg.. tsja had echt geen zin om me daarover op te focken.. nou ja als ik vandaag goed doorkom ben ik al blij.. morgen weet ik meer
goedemorgen allemaal. Lees allerlei leuke berichten over beebjes voelen enz. Ik voel hier eigenlijk nog niets dat denk ik tenminste. Mijn darmen rommelen wat meer de laatste 2 dagen de opstipatie is ff opgeheven gelukkig. zal wel weer wederkeren haha. Dus babyplopjes kon ik er niet tussen herkennen. Zo de pinksteren weer voorbij dus voor mij weer vrij 2 dagen heerlijk. De avonddienst is gisteren toch nog beetje vervelend afgelopen. na 9 a 10 uur toch weeiig op de maag. Gelukkig had ik het niet druk dus heb meer sociale controle praatjes gemaakt bij clienten. Maar ja om 23.15 toch de parkeerplaats bij mijn werk even onderhanden genomen Gelukkig heeft het geregend vanacht. Vervelend is dat ik door de kracht van de kokhals erbij in mijn broek loop te plassen gelukkig was ik snel thuis. Volgende avond staat 6 Juni blijf hopen dat het dan beter gaat. En anders ga ik er mee kappen. Heb vrijdag een gesprek met manager dus ga dit even aangeven. Lydia nog van harte met je verjaardag hoor, en een mooi cadoo van ukkie heb je gehad zeg supers. Balen dat je ijzer te laag is hoop dat deze met medicatie snel op peil is want zo moe is ook niet wat zeker in combi met je lage bloeddruk. sterkte ermee. Prinsess leuk is dat he kijken in prenatal , ik vind het ook nog vrij onwennig om zo rond te neuzen bij de baby afdelingen van de winkels. Hoe laat moet kreeftje vandaag voor de echo? ben zo erg benieuwd.... mj24 , sterkte met je bloedverlies. geen ervaring mee maar lees dat het meestal adertjes zijn, bij twijvel gewoon bellen hoor... sterkte. LIEK .
Kreeftje ben ook benieuwd hoe laat je mag? Hopelijk mag je vroeg en kun je ons snel uit de spanning halen.. . Lieke balen dat het dan nog goed lijkt te gaan, maar dat het er toch weer uitkomt. Lydia nog van harte met je verjaardag (had ik volgensmij nog niet gedaan) en ik weet al wat jij het mooiste kadootje vond!! Idd....voelt als een soort geaai, tenminste zo voel ik het. Nog niet zo krachtig, maar heel lief. MJ pfff, toch een dagje spanning...kan er niet veel over zeggen, maar wat al gezegd werd....zonder buikpijn is het ws alleen een adertje dat gesprongen is (is natuurlijk allemaal veel gevoeliger daarvoor nu je zwanger bent) Hier vandaag druk met huishoudelijke klusjes....Jeuj..jippie En vanavond (moet het wel droog blijven natuurlijk) nog eens proberen of ik een balletje kan slaan. Kom straks nog even gluren, want ben natuurlijk benieuwd hoe de echo bij Kreeftje is gegaan. Groetjes, Eva.
Hee meiden, Hier even de vriend van kreeftje Ik ga jullie verklappen dat we in verwachting zijn van een tweeling kreeftje weet niet dat dit er al staat hihih Ze geeft jullie straks wel even tekst en uitleg Groetjes. vriend van kreeftje
WOW! Een tweeling...je gevoel is toch uitgekomen Kreeftje...wat leuk joh! Gefeliciteerd hoor met jullie goede echo! ps. Ga je snel de foto van de echo inscannen... Liefs Nollie
kreeftje, Wow dat is supersleuk onze eerste walvissentweeling hierzo. Van harte gefeliciteerd, nu kan ik helemaal niet meer wachten op een mooie foto van de echo.. Wat zullen julllie nu ook gelukkig zijn. LIEK
Hey meiden, hier de mama 2be ik zal de echo's van beeb 1 en 2 gaan inscannen en vanmiddag in het album plaatsen, we gaan nu eerst naar het gemeente huis. tot straks meiden.
Gefeliciteerd Kreeftje ook zo leuk dat trotse papa to be niet kon wachten met dit goede nieuws...spannend en voor beiden een dikke proficiat!!
kreeftje en vriend kreeftje gefeliciteerd met jullie 2ling. en nu lekker genieten van de hummeltjes in je buik.
Superleuk kreeftje, kan alleen niet zo goed zien hoe ik er 2 moet ontdekken Zie wel een met een ringetje de dooierzak heel goed te zien nog. Lijkt mij opeens heel raar om zomaar 2 minimensjes in je buik te hebben. Zo ik ben ff wezen statten vanmiddag alhoewel statten is groot woord. Ben de markt over geweest hoopte daar iets te vinden wat ik zoek. maar helaas. Ik zoek zalmkleurige aankleedkussen hoezen voor op de commode. bij hema en prenatal niet gevonden. Wel heb ik 2 mooie handdoeken zalm gevonden deze kunnen dan ook wel dienstdoen over de aankleedkussen heen lijkt mij met een neutrale kleur er onder. WIE O WIE , als je ze ziet die zalmkleur hoezen geef het mij door LIEK