Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Oktober 8: Josien ZH CTG, echo en afspraak gyn (41+3) 10: Josien ZH CTG (41+5) 12: Josien ZH inleiding (42 weken) 13: Caruli gyn 13: Caruli vp 15: Suus controle vk 20: Caruli vk 21: Suus liggingsecho 30: Linda controle Gyn November 11: Linda 20-wkn-echo Bevallingslijst 2009 Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger na (1e) IVF Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 28 september uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes waarvan er 1 is blijven zitten Mirjam: 8 oktober uitgerekend, zwanger na (3e) ICSI Merel81: 12 oktober uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Waterlelie81: 21 oktober uitgerekend, na 3,5 zwanger d.m.v. ovulatie-inductie Wies: 25 oktober uitgerekend, zwanger na 2e tp na 1e IVF Nightelf79: 31 oktober uitgerekend, zwanger na ovulatie-inductie Lena: 3 november uitgerekend, zwanger na 1e TP in 2e ICSI (datum bijgesteld) Anoniempje alias Vivian : 9 november, zwanger na (1e) ICSI Susan79: 24 november uitgerekend, zwanger na (1e) ICSI Sooner: 17 december uitgerekend, zwanger na (6e) IUI Caruli: 17 december uitgerekend, zwanger spontaan (na 4x IVF) Pekske: 21 december uitgerekend, zwanger na (5e) ICSI Esser: 28 december uitgerekend, zwanger na (2e) ICSI Linda: 25 maart uitgerekend, zwanger van een tweeling na (3e) IVF Bevallen Daffie76 : Op 30 januari 2009 bevallen van een Dochter Myrthe Esmee Rachel: Op 13 april 2009 bevallen van een Dochter Vergo: Op 18 mei 2009 bevallen van een Dochter Delinda Annalise: Op 18 mei 2009 bevallen van een Zoon Kareltje: Op 6 juni 2009 van een Zoon Giovanni Tristan Amandac: Op 12 juni 2009 bevallen van een Zoon Allexander Diana1980: Op 15 juni 2009 van een tweeling 2 zoontjes Angelbaby: Op 15 juni 2009 van een tweeling Zoon R.oan en Zoon R.ens Timonneke: Op 19 juni 2009 bevallen van een Dochter Noor Minou: Op 22 juni 2009 bevallen van 2 jonkjes D. en R genaamd Belle: Op 31 juli 2009 bevallen van een Zoon Julian Jelle Hoops: Op ? bevallen van een zoon Renate : Op 6 augustus 2009 bevallen van een meisje Verhip: Op 11 augustus bevallen van een dochter Tess Ginny: op 13 augustus bevallen van zoon Kane Casey @Beebje.... mamma wil je graag toevoegen in het onderste rijtje... Kom je snel? Liefs, Josien
Pekske, mijn bevalling ging veeeeeel te snel. Ik had alleen maar persweeen (storm) en door de ligging van Ruben stagneerde de ontsluiting. De chirurg zei later ook dat hij er never nooit door gepast had. Mijn baarmoeder kwam onder enorme druk te staan en scheurde bijna. Ruben zijn hartslag ging ook behoorlijk dippen :S Het kan dus zijn dat ze nu geen risico meer willen nemen en een ks gaan plannen. Het kan ook zo zijn dat ze denken dat de kans op herhaling zo minimaal is dat het wel nog zelf mag. Mijn vk vreest dat het een ks gaat worden...maar het zh beslist he. Wat ik wil...geen flauw idee. Ik wil het beide niet..maar toch weer wel. Na zo'n ervaring en ik niet meer in staat om zelf een goede beslissing te nemen, ben dus eigenlijk blij dat zij het voor mij doen. De manier waarop..ja, daar ben ik dan weer minder blij mee :S
hmmm als ik dat zo lees dan denk ik dat ik het wel geweten had... ik denk dat ik zelf dat risico niet eens aan wilde gaan...hoe erg ook.. dan kan je beter in alle rust een keizersnede doen zodat je het als goed ervaart als weer misschien in spoed... ik heb dat precies hetzelfde eigenlijk.. demy was ook spoedkeizersnede..... ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent.... kindje moet er toch uit, danmaar beter veilig en allebei gezond , dan wat anders toch?? beter safe then sorry
Ja is allemaal waar Pekske, zo zie ik dat zelf ook wel maar.... :S Ik zou zooooo graag een kindje zelf op de wereld zetten. We hebben het al niet zelf, samen, gemaakt.....en het lijkt me zoooo mooi. Zo'n klein, warm, glibberig kindje op je buik... Nouja, we zullen zien.
dat snap ik heel goed hoor elmo...maar ja, als het te veel risico is.....ach je bent zelf natuurlijk slim genoeg om die dan niet te nemen toch.....ik ga voor je duimen hoor....
Ja, of het TE veel is...of hoeveel precies hoor ik dus over 2 a 3 weken. Ben benieuwd! Moet niemand hier bevallen??
Ja hoor hiero.....! Wil je dat ook ff die eigenwijze ukkepuk hier wijsmaken? Voel me trouwens verder prima op het vocht in mijn vingers en polsen na. Maar daar is goed mee te leven. Nog maximaal een weekje... En we wachten maar weer verder...
josien: die van jullie zit zo te zien nog lekker in je buik maar ach, het komt er ooit toch wel een keer uit he succes met de laatste loodjes
hier bruine afscheiding, maakt me erg onzeker ondanks de extra echo waar alles goed was iemand ook gehad?
Bruin? Zelfs knalrood! Bruin of een beetje rood is niet erg hoor! Bruin staat voor oud bloed. Je baarmoeder is extra goed doorbloed dus er kan zomaar een klein wondje ontstaan. Zolang je geen buikpijn hebt en je niet heel veel bloed verliest mag je er dus vanuit gaan dat alles goed is. Twijfel je nou echt heel erg: BELLEN met je vk! Elmo
Heb gister een echo gehad in het zkh. Alles was goed. Het is alleen nog niet gestopt dus ik baal veselijk. Maar het zal er wel bij horen dus...
ik heb dat ook gehad.... komt allemaal goed linda.....en als je je druk blijf maken bel je gewoon nog een keer...