De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    sorry voor de late reactie maar ben nog veel aan het werken vandaar. Over 2 weken kan ik op zwangerschapsverlof, gelukkig wordt nu wel zwaar.
    Ja ik voel me voor de rest super en met de kleine is ook alles goed. De baby groeit boven het gemiddelde en is flink actief.
    Er komt ook al een beetje melk uit mijn borsten. Ik wou eerst geen borstvoeding geven maar mijn lichaam geeft aan dat die het wilt dus ik ga het toch proberen.
    Meiden geniet van jullie zwangerschap het is zo fijn. en zeker als jullie die kleine gaan voelen. Ik voelde met 18 weken al wat en dat is zo fijn

liefs kimberly

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    @ aldonza, Lijnen doe ik niet streng meer maar ik probeer wel op te letten wat ik eet dat ik nu niet alles weer er aan loop te eten.
    Wil zekers proberen te voorkomen dat ik 20 kilo aan ga komen tijdens mijn zwangerschap.
    ik wil toch bij mooi weer rustig blijven fietsen om in conditie te gaan blijven.
    sex is dan toch redelijk snel vergeleken bij jou , maar ik heb dan ook geen rare behandelingen hoeven te hebben.
    Ik wilde deze afgelopen week niets doen liever. :oops:
    @ elmo, leuke echo foto hoor , supers dat ik die ook strakkies krijg hihi.
    Ik heb 4 april mijn eerste echo dan zal ik 7 weken en 3 dagen zijn.
    Dan hoor ik inderdaad of ik de MMM uit kan stappen en een afspraak bij de VK kan gaan maken.

Ik vind het maf dat ik de 6 de week in ga , dit gaat zo hard opeens en is pas het begin.

Liek.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wat een mooi frummeltje! Wordt zeker de allermooiste baby ooit, of niet? ;)

4. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    @Elmo,

mooi he zo een echofoto na al die tijd wachten,
    hier staat de echofoto ook nog steeds ingelijst op de kast

@alle zwangeren, van harte gefeli en vergeet vooral niet te genieten tussen alle kwaaltjes door :D

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow Elmo zit bij foto van jouw frummel al bijna te zwijmelen...zal straks wat zijn....Ik heb ons garnaaltje natuurlijk al wel gezien....maar als ik daar foto van had gehad had ik daar ook hele dag naar zitten staren. Enne die week voor week verhaaltjes moet ik ook altijd -tig keer opnieuw lezen...stom he..blijft toch niet zo goed hangen.

Hier vandaag erg moe weer en met vlagen misselijk, niet spugen ofzo maar zit ff hoog.....totdat het zakt en ik met weinig moeite uurtje later weer handjevol sjippies zit te eten...
    Ik ben ook al heel erg bezig met allerlei dingen...thuis of in ziekenhuis bevallen....zwangerschapsgym, en zoja...wat dan .....borstvoeding fles (nou daar ben ik nu wel over uit...als het lukt ga ik voor borstvoeding)...hoe ga ik dat straks doen met werken.....Spulletjes voor straks...behalve babykamer ook rekening houden met tijd waarin beeb wordt geboren...zou ip toch winterachtig moeten zijn in november en maanden daarna (achja...dit jaar was ook warme winter)....zo...en zo gaat mijn hoofd nog wel meer tureluurs....haha.
    Ik ga nog even tv kijken en dan duik ik mijn bedje maar weer in....slapen, slapen, slapen...altijd al grote hobbie van me maar nu helemaal.

Groetjes, Eva.

6. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey meiden, een aantal onder jullie zullen me wel kennen, maar waarschijnlijk niet iedereen. We zijn 27 rondes bezig geweest om zwanger te raken, wel in de MMM maar vlak voor de behandelingen toch op ons eigen houtje zwanger geraakt...dus ik hoop dat ik me hier ook mag aansluiten!

:idea: Elmo en Aldonza: heb ik het nou goed dat jullie op 14 februari de tp gehad hebben? Wij zijn namelijk ook op 14 februari zwanger geraakt, maar ik zie dat jullie banner 4 dagen verder staat als die van mij. Kan dat met de 1e dag van de laatste menstruatie te maken hebben?

:idea: Lieke: wat super dat jij ook vlak voor de MMM zwanger bent geraakt! Gefeliciteerd meid! En ik las dat je aan het afvallen was, was dit een reden van het uitblijven van een zwangerschap (want dat was bij mij namelijk wel het geval)

:idea: alle andere zwangeren: GEFELICITEERD, en geniet lekker!

P.s wij hebben morgen de 3e echo alweer.......spannend (hoop een kloppend hartje te zien!)

Liefs,
    Natasja

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Nog even snel een bericht voor het slapen gaan.

Elmo, fijn dat bruinverlies is gestopt, hopen dat het zo blijft en je inderdaad je op de echo kan verheugen.

Eva, woe wel foto vragen hoor, kan me voorstellen dat je het van de week met de pijn en schrik vergeten bent. Maar als het goed is nemen ze er woe. wel de tijd voor.

Heb vandaag foto's gemaakt, zal ze morgen proberen in album te zetten. Echo's en buik.

Het gaat echt hard hoor, jullie alweer de 6e en 7e week in hier alweer in de 13e. Of zeg je 14e als de 13 weken dag is geweest?

Nu snel slapen, kus Lenneke

8. Niet meer actief

hoi meiden
    ik kom even hier kijken ;)
    hoe is het met jullie
    komt er al een buikje te voor schijn?
    hihi
    geniet van de zwangerschap
    hopelijk mogen wij alle meiden van de mmm ons hier snel toevoegen op dit topic :)

9. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hallo meiden,

hier weer eens iets van mij.
    Heb een lusteloos weekend gehad.
    Heb wel meegelezen maar niets geschreven.
    Dus doe dat nu maar even

:idea: Elmo,
    fijn meid je eerste dag zonder bloedverlies, hoop dat de rest ook zo zal zijn.
    Nog 2 nachies en dan weer je echo.

:idea: Eva,
    Hoe is ie met jou meid?
    Nog last van je buik gehad?

:idea: Lenneke,
    Je zit volgens mij nu is de 14e week maar zeker weten doe ik dat niet.

:idea: Lieke,
    Hoe gaat ie daar?
    weer op het pad of er nog steeds vanaf?

:idea: ElviraR,
    Hoe gaat ie daar?
    leuk dat je je beeb zo zag bewegen op de echo.

Acupunctuur viel me mee.
    Ik ben nog niet echt van het roken af maar al wel een heeeeel stuk minder.
    Rook er nu nog maar 5 per dag, dus ben best trots op mezelf.
    Ga zo nog maar even een uurtje op de bank.
    Even lekker luieren.

Veel liefs Lydia

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey lieve meiden,
    Helaas...weer meer bloedverlies hier. Vanmorgen ook al...voor de rest rustig en nu net begint het weer.
    Contact met het zh gehad en morgen kan ik komen, 1 dagje eerder dus.
    Wat een gedoe zeg. Bleh
    Groetjes Elmo

11. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gatverdamme Elmo ben je nu wel thuis? Wel fijn dat je nu een dagje eerder mag komen....hier word je zo onzeker van he meid....Ik blijf hopen dat het nog steeds je baarmoedermond is die blijkbaar erg gevoelig is nu en dat frummel nog steeds lekker zit waar hij/zij de komende 7en halve maand nog wel blijft zitten..........hele dikke knuffel en ik denk aan je!
    Caruli hoop idd ook dat er snel meer volgen van ons kluppie!
    Lydia goed man....acupunctuur....goed als je zo van het roken af kunt komen, buiten dat heb je nu wel een extra stok achter de deur he!? Ga je nu volgende week weer? Acupunctuur beviel me ook heel goed tijdens de behandeling (heb het nu weer even op laag pitje gezet en bel als ik weer behoefte heb)
    Hier ook nog steeds veel luieren...vanmorgen weer bere honger als ik vroeg wakker ben, dus zit dan al vroeg te ontbijten en dan weer mijn bed in, waar ik overigens pas om half 12 weer uitkwam......zoveel slaap...
    Op mijn vrije dagen doe ik gewoon ook maar echt rustig aan en als ik moe ben ga ik liggen. Verder met regelmaat kleine beetjes eten, want merk dat ik een wat weeig gevoel krijg op de dag...niet echt misselijk maar toch...

Groetjes, Eva.

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hé elmo,
    vervelend meid dat je nu weer blodverlies hebt.
    Wat Aldonza al zegt je wordt er zo onzeker van.

Aldonza,
    ik kan heen wanneer ik wil want het is de vriendin van mijn schoonvader dus dat is makelijk.
    ik denk dat ik van het weekend weerga .

veel liefs Lydia

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    :idea: Lieke: wat super dat jij ook vlak voor de MMM zwanger bent geraakt! Gefeliciteerd meid! En ik las dat je aan het afvallen was, was dit een reden van het uitblijven van een zwangerschap (want dat was bij mij namelijk wel het geval)

:idea: Lieke,
    Hoe gaat ie daar?
    weer op het pad of er nog steeds vanaf?

Hallo dames, Ja supers he zo vlak voor het echte MMM werk.
    ik moest afvallen om aan een behandeling te mogen beginnen.
    geloof nie dat deze zwangerschap te maken heeft met het feit dat ik afgevallen ben aangezien vriendlief zijn zwemmers het probleem waren/zijn.

Of ik nog van het pad ben, nee ben redelijk weer op het pad gekomen haha. gelukkig wel. het heeft wel plaatsgemaakt voor onzekerheid of het allemaal wel goed gaat enz. maar dat zal wel normaal zijn...

:idea: :idea: Elmo, grrrrrrrrrrr balen van dat bloedverlies, hopen maar dat we je BM mond weer de schuld mogen gaan geven. Succes met je echo morgen.

LIEK.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieve Elmo,

Het is vast je baarmoedermond. Ik hoop het in ieder geval. Ik steek vanavond mijn kaarsen weer voor je aan.
    Dikke kus!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dank jullie wel lieve meiden!
    Vind er zo echt niet zo veel aan hoor...jak!
    Ben niet zo'n wolk type...maar dit is wel heel jammer hoor!
    Elmo

16. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Balen zeg dat je weer bloed verliest.
    Ik zag je mooie echo en wilde daarop reageren, en lees nu dit. Hopelijk is het je baarmoedermond.
    Jullie Elmo-baby ziet er mooi uit op de echo, nu al een schatje!

Liefs Maamaa

17. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Elmo, 'hang in there!' het is steeds goed gegaan, moet nu ook goed komen meid! Ben heel benieuwd naar morgen!

Hier gaat het goed, ga zo proberen te foto's in m'n album te zetten.

Groetjes Lenneke

18. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Volgens mij is het gelukt met de foto's!
    Heb gelijk alles gedaan, van testen tot buikje!

19. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    staan alleen achterstevoren in tijd? Hm, zal wel goed zijn.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    he gat lees het nu pas..
    hoop dat het weer niks is!
    duimduim!

Deel Deze Pagina