De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83

aha
    :D :D :D :D :D

2. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Kreeftje...even een andere banner uitzoeken nu he? :) ;)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goh Lieke, zwanger momentje ;)
    Idd ff een nieuwe banner Kreeftje!

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ja wil ook wel een andere banner, maar ik kan voor tweelingen niet echt leuke vinden :(
    iemand ideeën?

Liefsss

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    :idea: Zo , alle materialen voor verlaagt plavond en de koof zijn gehaald dus zijn we ( vriendlief) weer aan het klussen geslagen.
    De eerste latjes zijn al geplaatst. Dan hoop ik in het weekende weer te gaan witten enz.
    Misschien als het lukt deze week of volgende week even na IKEA om een kant en klaar lusgordijn te scoren.
    Wil graag een zalmkleurige en meestal heeft IKEA wel allerlei soorten en kleuren.
    Dan kan de grote kast de hoek in waar ik hem wil plaatsen en hoppa ik kan gaan inrichten :D :D :D
    Het weekende halen we ook de combi wandelwagen op dus kan deze mooi op de baby kamer geplaatst worden tot hij in gebruik genomen mag worden.
    LIEK.

6. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Kreeftje gefeliciteerd met de Twins! Gaaf hoor!

Lydia, fijn om te horen dat je zo lekker verwend bent!
    Babykadoos komen vast nog genoeg, nu ging het even om jou!
    Jammer dat je zo moe bent.
    Ik gebruik ook de ijzertabletten en moet zeggen na 1 a 2 weken voelde ik me weer toppie! Even volhouden dus!

Veel liefs allemaal!

7. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi meiden,

Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben Marij en van mijn eerste dochter na 2.5 jaar uiteindelijk mbv IUI zwanger geraakt. En nu zwanger van mijn tweede kindje ook mbv IUI!

Ik zou graag ook hier meekletsen (klets ook op het januari forum) omdat ik hier veel herkenning vind in verhalen die specifiek gaan over de medische molen en zwanger worden daarvan.

Kreeftje, natuurlijk, gefeliciteerd meid, met je prachtige echo! en maar liefst 2! helemaal super! wat een enorm wonder! geniet ervan meid! ben erg benieuwt hoe je reageerde in het zkh? en wat zei je mannetje? en ook nog gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap he! als ik het goed heb gelezen was dat vandaag?

Meiden, hoop dat ik met jullie mee mag kletsen?

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd Marij! Natuurlijk ben je welkom hier!

9. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Allereerst welkom hier en join the club het is hier een gezellige boel :D

Toen wij de echo zagen, zagen mijn vriend en ik meteen 2 klopende hartjes en we keken elkaar ook meteen even aan vol verwondering, de gyn bevestigde het en ja hoor een 2ling! hartstikke leuk natuurlijk, we zijn niet geschrokken wan tin ons achterhoofd wisten we toch dat het kon gebeuren, maar het si dan meer een reactie van ''dus toch?'' maar we zijn er inmiddels aan gewend en hebben al een grote kamer uitgezocht dus we kunnen lekker beginnen :) :) :)
    Wij zijn de trotse en jonge ouders van 2 beebs en dat is toch ook wel apart we zijn echt HAPPYYYYYYY.

En meid thanxx voor je felicitaties wat betreft het partnerschap, gister aangifte ervoor gedaanen 3 juli is het zover dan gaan we de trouwzaal in voor de bevestiging en dan houden we 14 juli een tuinfeest , de kindjes zijn ook meteen erkend dus dat is allemaal al mooi geregeld.
    Nogmaals ik (wij) zijn happyyyyyy

Alle meiden verder vndt jullie reacties TOP thanxxxx! fijn dat ik het toch met jullie kan delen.

Liefsss

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden ik heb vanmiddag om 3 uur echo. ik knijp hem echt, want vanmorgen toch weer wat bloed. slopend die uren..

11. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    kreeftje; bij Lilypie.com hebben ze héle leuke...toen ik nog wachtende was op de IVF behandeling zat ik al vaak naar van die banner sites te kijken en deze spraken mij echt aan!

Marij, welkom hier hoor! Ikzelf ben net de dans ontsprongen, maar kende de meiden al uit een ander topic en klets graag met ze mee hier! Hoe voel je je?

Mj24, heel veel succes vanmiddag bij de echo! Ik heb meestal rond de perioden dat ik ongie moet worden last van rozige afscheiding, schijnt heel normaal te zijn...vond het echt eng, dus begrijp je angst heel goed!

Lieke, ik hou me ogen geopend voor je hoor...ga binnenkort ook wat shoppen...begint nu echt te kriebelen...heb écht nog helemaal niets gekocht...alleen maar gekregen..hihi!
    Veel plezier vanavond bij de VK!

Wij mogen vanmiddag ook weer...leuk en spannend!

Oja Lydia...was je jarig...Oops..nog van harte, heb ik echt helemaal gemist hoor! :oops:

Zo en nu gaat Nollie weer ff aan het werk, lekker uitgepland vandaag voor praktijkbegeleiding werkzaamheden...dus kom later nog wel even kijken denk ik...

Liefs Nollie

12. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    Nollie, jij nog gefeliciteerd met je 12 weken grens ! (al 6 dagen geleden haha, maar toch nog een gemeende felicitatie!).

Ik voel me verder prima, heb enorme last van mijn borsten ,wat me tegelijkertijd ook geruststeld. Heb wel een goed gevoel over deze zwangerschap!

MJ, enorm veel succes meid! ik duim voor je! hoop dat het bloed niets zegt en je frummel er toch nog zit! ik heb bij mijn dochter ook regelmatig bloedverlies gehad, en weet dat je enorm in de stress schiet dan... ik hoop dat jij, net als ik toen, goed nieuws krijgt!

Kreeftje, 3 juli dus de dag! spannend hoor! en leuk! mag ik vragen waarom jullie kiezen voor een geregistreerd partnerschap? (omdat je ook zegt dat je het over een aantal jaren wel wil omzetten naar ene huwelijk?)

en goed dat de kindjes al erkend zijn!

13. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Dankjewel Marij! Meid...die (.)(.)! Haha, heb er in het begin ook veel last van gehad, kon nauwelijks draaien in bed!

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hai Marij ook welkom hier...ik kom zo af en toe eens voorbij hobbelen (de laatste tijd weer wat vaker....maar ben NIET verslaafd)
    MJ meid ik hoop dat je vanmiddag een prachtige echo hebt en dat het bloedverlies wat je hebt echt is van gesprongen adertjes. Maar het maakt je zo onzeker he, dus ik hoop dat dat bloedverlies ook niet meer komt.
    Duim voor je hoor!

Ik dacht dat ik het fotolijstje wat ik van MvM zou krijgen niet meer zou krijgen (dacht nog...ach laat maar zitten), krijg ik er vandaag ineens 2 met de post :confused: .
    En nog wat...had me ook opgegeven voor de kadodoos van Prenatal. Krijg ik vandaag het 2e tijdschrift met een brief erbij....staat in dat ik de doos al ontvangen had en dat inmiddels de uitgerekende datum al verstreken is :confused: :eek: , of ik nog interresse heb in andere kadootjes enzo...
    Denk dat ik hun maar ff mail ga sturen dat ik nog echt ff moet en dat ook nog wel van plan ben....
    Weet wel dat zwangeren het niet altijd meer op rijtje hebben, maar wij dus niet alleen.. :)

Groetjes, Eva.

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    :idea: Eva,

Blijkbaar heeft prenatal ook last van de hormonen.

Ik kreeg het lijstje van MvM gisteren in de bus, het werd zo hard door de bus gegooid dat ik dacht dat ie stuk was maar dat viel mee gelukkig.

Hier gaat alles nog steeds het zelfde ben nog steeds moe ondanks de ijzertabletten.
    Hoop dat dat niet zo blijft tot aan de bevalling.

Kreeg vandaag ook een brief in de bus dat ik naar de bedrijfsarts moet.
    Denk zal wel snel zijn dan maar moet 2 juli :confused: :confused:

Moeten de maand juni nog in :)

Maar goed zal wel een reden hebben denk ik.

Veel liefs Lydia

16. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zo daar was dan mijn nieuwe banner..... :D :D

@nollie

Thanxx voor de tip..zijn idd leuke banners.

@marije

omdat wij nog niet echt aan het trouwen toe zijn en we nu eigenlijk ook genoeg kosten krijgen hebben we eerst maar hier voor gekozen.
    Ik hoef nu ook niet zo nodig te trouwen het was gewoon veel makkelijker om dit allemaal te regelen dan het samenlevingscontract te gaan herschrijven dit ging ons aardig wat centjes kosten.

@mj

Ben druk aan duimen hier, hoop dat alles goed is en je kunt gaan genieten van je echo.
    Laat je het snel weten?

Liefssss

17. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    :idea: 00marij, Welkom bij de walvissen hoor. Gezellig dat je mee komt kletsen hoe meer zielen hoe meer vreugde.
    Hoop dat je, je gevoelens omtrend MMM beetje kwijt hier kan. zijn meerdere meiden die hier mee worstelen.
    Zelf heb ik er gelukkig niet zo erg last van maar kan mij voorstellen dat het erg lastig is om van MMM om te schakelen naar zwangerschap.

:idea: @mj , Hoop je snel te horen hier hoe je echo geweest is. Zal een spannende dag voor je zijn geweest.

:idea: Nollie, Ga je maar lekker shoppen hoor. Ik zelf heb ook nog niet al te veel geshopt hoor heb nog veeeeeeeeeeeel nodig dus nog veeeeeeeeeeel shopuurtjes te gaan hahaha.
    Zodra de kamer klaar is ga ik lekker inrichten.
    Hoe was het vanmiddag bij de VK?

:idea: Kreeftje , leuke banner hoor. Al helemaal bekomen van het nieuws? Hoe reageerde de omgeving? of is het nog jullie geheimpje?

:idea: Elmo ook vanaaf geloof ik naar de VK , Have Fun.

Ikzelf ga vanavond ook naar de VK, heb er zin in. Even hartje horen enz.
    Ga even adviezen vragen mbt mijn misselijkheid bij moeheid.
    Ben vergeten bij intake aan te geven dat ik chronische blaasonstekingen heb :rolleyes:
    Is toch wel belangrijk bij zwangerschappen.
    Ben nu aan het wachten op mijn pizza, heb er zin in.
    Ben op moment erg van de zoute en hartige dingen haha.
    LIEK.

18. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @lieke

Iedereen reageerde erg leuk enverast HEERLIJk!
    Vanaaf gaan we naar schoonouders ben erg benieuwd.
    DE echo's vallen ook goed in de smaak ;)
    Wij zijn al gewend aan het idee en hebben er echt zin in 2 kleine hummeltjes, w zijn hartstikke HAPPY!

Succes bij de VK vanaaf

Liefsss

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden, heb net mijn echo gehad en het zijn er niet 1, maar 2 :) hartjes klopte goed en groei was perfect

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    :idea: Zo heej nog een 2ling mama in ons midden zeg...
    Van harte gefeliciteerd.
    LIEK

Deel Deze Pagina