UP Lenneke: 20 september 2007 - 1 kindje Elvira: 9 oktober 2007- 1 kindje Elmo: 4 november 2007 - 1 kindje Aldonza: 4 november 2007 - 1 kindje Lydia: 14 november 2007 - 1 kindje Lieke: 17 november 2007 - 1 kindje Sonja: 30 november 2007 - 1 kindje Nollie: 6 december 2007 - 1 kindje mamainspe: 12 december 2007 - 1 kindje Lisette: 28 december 2007 - 1 kindje Damie: 30 december 2007 - 1 kindje Kreeftje 1984: 31 december 2007 - (nog niet bekend 1 of 2?) Prinses: 20 januari 2008 - (19 juni echo)
MJ wat super zeg...haha...in korte tijd ineens 2 walvis mama's met twee kleintjes in de buik!! Voor jou natuurlijk al hele geruststelling dat er een hartje klopte, maar nu dus zelfs 2! Heeft de gyn/vk je wel beetje kunnen geruststellen over het bloedverlies? Lieke heeft het lijstje al weer naar boven gehaald, kunnen jullie hem gelijk aanpassen meiden. Hier vanavond de nacht in....mijn laatste 2 dit jaar! Heerlijk! Heb net eten achter de kiezen en duik nog even paar uurtjes mijn bedje in. Oja, de meiden die vanaaf weer naar de vk mogen....veel plezier....lees morgen wel de update! Groetjes, Eva.
Wow gefeliciteerd MJ! Wat mooi he zo'n echo? Kreeftje...complimenten voor je banner! Echt leuk! We zijn net bij de VK geweest én het was even zoeken, maar uiteindelijk hebben we het hartje gehoord van ons kleine wondertje! Zoooo mooi! Mijn baarmoeder komt nu net iets (1/4 ) boven mijn schaambeen uit. En we hebben het opgenomen, echt leuk! Ben nu bijna twee uurjes thuis en heb het filmpje al tig keer bekeken! Zo, ik ga sporten! Fijne avond verder! Liefs Nollie
MJ, ook hier nogmaals gefeliciteerd! wat super dat het er twee zijn! hoop ook dat je helemaal gerustgesteld bent en helemaal op je roze wolk kunt kruipen nu je weet dat je maar liefst 2 wondertjes zult krijgen! geweldig hoor! gefeliciteerd! Lieke, we dachten dat we nu weer een heel lang traject in zouden moeten (met mijn dochter 2.5 jaar over gedaan) maar de arts zei dat we direct met IUI zouden starten, omdat dat bij mijn dochter ook de succesformule bleek.... En ontzettend vreemd, de eerste IUI was het nu raak! ik was eerst superblij! maar ben nu een beetje in de war. Het is zo gek dat ik niet eens heel lang hoef te smachten naar nummertje 2, en er niet heel veel voor over hoef te hebben...... we zaten overigens nog steeds te piekeren over of we nog verdere toestanden (lees ivf) zouden willen of dat we dan onze zegeningen zouden tellen.... we zouden 6 pogingen IUI krijgen en in gedachten was ik al aan het bedenken dat we het daarna erbij zouden laten. Deze poging ging ook helemaal niet voorspoedig, ik had eerst teveel eitjes, toen stagneerde de groei, en op de valreep bleken er ineens 2 of 3 eitjes wel doorgegroeid te zijn. toen kreeg ik mijn eisprogn een dag voor de inseminatie en had dus deze poging al afgeschreven.... en twee dagen voor mijn NOD voel ik ineens dat het raak is.... Zo ontzettend vreemd! ik zit een beetje in de knoop met mijn gevoelens hierover, en tegelijkertijd schaam ik me rot dat ik uberhaupt loop te miepen want jeetje, wat is het toch een wonder en wat moetne we blij zijn dat ons nu een lang en zwaar traject (want ik vond het echt zwaar bij de eerste) bespaard blijft....... Nou ja, zal allemaal wel vreemd klinken, ik vind mezelf ook een enorme muts dat dat zo door mijn hoofd speelt allemaal...... Elmo succes bij de vk vanavond! hoop dat alles goed is en je weer fijn het hartje mag horen! Liek, jij ook veel plezier bij de vk! liefs Marij
FF Kort berichtje mensen. //Update VK. Alles prima, stand BM van 8 cm naar 13 cm gegaan dus goed gegroeid. RR was prima, alles naar wens dus. Hartje was goed te horen ook. over 4 weken terug komen dus, moet zelf even bellen naar bovenmaas ivm 20 weken echo omdat ze niet in systeem konden komen ivm internet storing. Dus op naar de volgende maand maar weer. klein minpuntje ben aangekomen door vele onregelmatige eten. en natuurlijk de BM en de inhoud erbij gerekend. 4 kilo meiden Maar goed als het er geen 4 permaand blijven dan is het mij betreft prima. Was ook beetje verschil met vorige keer was het vroeg in de middag wegen en nu de avond na het avondeten ook dat scheelt ook weer. 8) Ga weer proberen regelmaat er in te krijgen vandaag weinig tot niet misselijk gevoeld gelukkig. OK, ik duik zo lekker bedje in met een goed boek. LATERZZZ>...LIEK
MJ, van harte meid met je 2 kleintjes! Erg leuk inderdaad dat we nu 2 2-lingmamma's hebben op dit topic. Wat zeiden ze over de bleodingen? Lieke, fijn dat alles goed was. Echt lekker dat je s'avonds kan. Bij mij is het steeds overdag, dus mannetje gaat niet zo vaak mee... Nollie, ook het hartje gehoord, lekker he? Heb je het geluid opgenomen of heb je de controle gefilmd? Vinden ze dta niet gek als je dat vraagt? Ik durf dat niet zo goed.... Laura, alles oke? Eva, 'geniet' van je laatste 2 nachten meid, misschien ga je ze nog wel missen, hihihi. Marij welkom hier! Kreeftje wat zeiden je schoonouders ervan? Zijn het de 1e kleinkinderen? Lydia, hoop dat je ijzertabletten snel aanslaan meid, 2 juli is inderdaad nog ver weg voor de bedrijfsarts. Maar is ook wel lekker toch? Dat ze niet zitten te pushen. Je gezondheid gaat voor! Liefs allemaal!
Marij Welkom hier meid! Van harte met de zwangerschap van jullie tweede wondertje! Tuurlijk mag je hier meekletsen...muts! MJ WAUWIE ook jij zwanger van TWINS! Van harte gefeliciteerd, wat bijzonder zeg. Super gewoon. Nollie Fijn dat alles goed gaat en je beebje lekker groeit! Eva Je laatste 2...lekker joh! Voel jij je beebje ook al wat duidelijker? Ik vind het allemaal wel super spannend hoor! Nog drie weekjes en dan gaan we voor de echo... Lieke Balen van die kilo's meid! Toch proberen wat gezonde tussendoortjes te nemen! Dat ze dat van die blaasontstekingen niet hebben gevraagd? Dan had je het niet vergeten...bij mij werd er echt een lijstje doorgenomen. Maargoed, wel ff melden inderdaad. Gaat de misselijkheid wel al beter? Lydia Ik hoop dat die tabletjes je gauw wat fitter laten voelen...dit is ook niks he! Gelukkig ben je zo verstandig het rustig aan te doen en je ziek te melden..you go girl! Lenneke Hoe is het eigenlijk met jou? Volgens mij al een tijdje niks over jezelf geschreven. Prinses Hoe gaat het met jou meid? Alles goed...begin je het een beetje te geloven? Hier alles oke! Gisteren bij de vk geweest. Alles goed! Weer verbazing over mijn groei, ik ga echt als een speer. Dat ik me soms uitgerekt voel en harde buiken heb is dus ook niet raar. Moet het wel even rustig aan doen als ik harde buiken heb (had nooit gedacht dat dat nu dus al kon ). Verder ben ik dolgelukkig! De babyuitzet is zo goed als rond. Badsetje gisteren van mijn ouders gekregen. Alleen nog een box en toebehoren. Ook alle kleertjes en linnengoed gisteren samen met a.s. oma uitgezocht. De wasmand zit dus nokvol Ik was het nu nog niet hoor....doe ik in de bouwvak of met mijn verlof wel. Gewoon kaartjes enzo al geknipt. Wat is het veel zeg...en ben er nog niet Zoals jullie wel merken heb ik het best druk momenteel dus ben er soms even minder...lees wel (ali illegali) mee hoor Liefs!
Hoi Hoi gefeliciteerd weer een heleboel! Gelukkig maar de groep wordt hier lekker groot! Ik heb vandaag om 11:20 12 weken echo en intake met verloskundige! Spannend! vandaag gaat mijn mams mee omdat mijn vriend moet werken en echt geen vrij kon krijgen! Maar ik geloof niet dat de as. oma er problemen mee heeft hor 8) 8) Ben toch wel een beetje zenuwachtig hor Alles gaat wel super goed hierzo, het enige is dat ik als ik mijn bedje inkruip een hele tijd aan het draaien ben. heb ik ineens behoeft om op mijn buik te liggen, maar ja dat gaat helemaal niet met mijn stoma.... anders ploft ie snachts Dus draai draai draai. En verder trekt het af en toe in mijn onderbuik, maar ja als dat alles is
Fijn weer wat van je te horen meid! Zat me net af te vragen hoe het met jou ging (door de MMM lijst bij vruchtbaarheidsbehandelingen). Heel veel plezier met de echo! Ik hoop dat je uk goed meewerkt! Liefs
hoi elmo Ik kijk heel vaak hier, maar geef nooit zo heel vaak een reactie (sorry) idd spannend of we alles goed kunnen zien ja had me zelf gisteren avond maar eens verwijderd bij de behandelingen.... groetjes en je hoort t straks!
Zo, gister bij schoonouders geweest, omdat ''ons'' contact erg op een laag pitje heeft gestaan was het toch even afwachten hoe het zou verlopen maar het is goed gegaan en vooral schoonmoeder vindt het erg leuk! mijn schoonvader is heel anders wat betreft reactie enzo maar hij is wel blij hoor ze hebben ook al 2 kleinkinderen en nu gelijk 4..... Wij zijn al helemaal gewend aan het idee en zijn ook al met wat spulletjes bezig te zoeken, de kinderwagen heb ik in ieder geval al en halen we juni op. @lieke fijn dat alles goed was..wat minder van die extra kilootjes ach die schade haal je wel weer in toch? @mj Een mede 2ling mama hier samen met mij, gezellig hoor! wij worden grote walvissen in deze zee @elmo Fijn dat het zo goed gaat! doe maar rustig aan met die harde buiken Wat goed zeg dat je de babyuitzet zowat klaar hebt zal wel een fijn gevoel zijn, wij gaan binnnekort ook lekker aan de gang heb er helemaal zin in! @mamainspe Succes bij je echo strax, je zult vast die zenuwen snel vergeten leuk dat je moeder meegaat, dat zal hier ook weleens voorkomen mijn vriend kan ook niet altijd vrij nemen ach dan neem ik ook as oma mee. Nou meiden verder gaat het hier goed we zijn helemaal blij! wij worden gewoon ouders van 2 kleine beebs.... Goed ook te lezen dat iedereen als een speer gaat mooie walvisjes allemaal. Liefsss
Goedemorgen walvisjes! Mamainspe; Succes strakjes bij de echo! Elmo; Wist dat dat al zo vroeg kon in de zwangerschap...Nou rustig aan maar doen he als je harde buiken hebt dan! Hoe ist met de 'plopjes'... Lieke; Toen ik vorige bij de vk was, was het heel erg warm en had dus ook minder kleding aan en het was 10.00 uur...Nu had ik én een spijkerbroek en trui aan en het was aan het eind van de middag...Ben 1 kg aangekomen, maar was niet noemenswaardig. Maar laat die kilo's maar komen hoor ! Kreeftje; Heb je die nieuw gekocht de 2lingkinderwagen...ze zijn al niet aan de goedkope kant voor 1 laat staan voor 2...MP kan je ook goede spullen halen...Elmo heeft er aandelen ! Mj; Kan je het al een beetje bevatten dat je 2 wondertjes in je buik hebt..leuk hoor! Marij; Tis ook moeilijk de omschakeling, praat er maar lekker over, daarvoor is dit topic o.a. bedoeld hoor! Lydia; Ook aan de staaltabletten...ik heb chronische bloedarmoede, drink dus al vanaf dag1 Roosvicee Ferro..en mijn Hb was 7,9..! Dus miischien idee... Lenneke; Mijn vriend had het gevraagd en ze vond het geen probleem, leuk juist zei ze! Hij heeft het gefilmd, dus je ziet en hoort alles! Incl. mijn zwaar gespannen gezicht bij het zoeken naar het hartje... Prinses; Hoe is ie? Tijdje niks van je gelezen dacht ik... ElviraR; Volgens mij had jij één dezer dagen je 20 wkn echo...ben benieuwd!!! Sonja; Ook alles oke met jou en beebje? Eva; Nog 1 nachtje!!! Jippieeeee!! Zo dat was het hele lijstje wel dacht ik... Verder weinig over mijzelf te melden, behalve dat ik al tig keer het filmpje van gisteren bij de VK heb bekeken....Dáárom koop ik die Angelsounds niet Liefs Nollie
@nollie Nee de kinderwagen heb ik niet nieuwe gekocht ik heb hem via marktplaats. En dit is hem http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderw ... eling.html
thanxx.....uhmmm nee kan me er nog niet veel bij voorstellen 2 kleine mooie frummeltjes in die kinderwagen en ik er trots achter lopen maar het idee went wel hoor als ik die kinderwagen ff weer zie op de foto denk ik jaaaaaaa daar liggen ze strax in en dat geeft wel een trots gevoel hoor
Hoi ik ben weer terug en helemaal happy Alles was goed, volgens verloskundige 11 weken, de echo gaf 12 weken 2 dagen aan. zelf mijn bloeddruk was goed 120/80 as oma was helemaal door t dolle heen de baby zwaaide naar haar ahahahahaha hij was heel druk en goed beweeglijk. nu over 2 weken combitest nekplooimeting en dan over 2 weken weer terug bij verloskundige in het ziekenhuis en daar blijf ik ook wel mooi hor het is nu al een echt mensje! hier nog een fototje