He bah Elmo...zal vast idd je baarmoedermond weer zijn! Succes morgen, hier gaan ook de kaarsjes aan! Liefs Nollie
Voel me echt zo'n zeur nou....bleh Maar geloof me. Als je zwanger bent en je ziet bloed...daar ga je niet goed op. Al is het 100x je bbm Hoop op vals alarm...alweer. Dan maar nog 20x vals alarm...maar Elmo'tje blijft alarm slaan bij doc
Lieve Elmo, Je hoeft je echt geen zeur te voelen hoor. Ik kan me voorstellen dat je je erge zorgen maakt als je bloed verliest. Ik zou ook aan de bel trekken, ook al is het 20 x te veel. Je hebt groot gelijk en je doet jezelf tekort als je jezelf een zeur noemt. Ik duim voor je! En je krijgt een dikke knuffel.
Ik vind je ook geen zeur! al die tijd ben je een rots geweest! tis gewoon klote als er bloed is! en gewoon doc blijven bellen! al is het 10 keer op een dag!
Meiden, ik heb vandaag de 3e echo gehad, en het hartje klopt stevig! Nu maar weer afwachten, over 3,5 week de 4e echo. Elmo: he gatver meid, het zit je ook echt niet mee. Ik hoop ontzettend dat het je baarmoedermond is. Wat verschrikkelijk dat je tijdens je zwangerschap ook nog zo in onzekerheid moet zitten. Gelukkig kan je morgen voor de echo....ik denk aan je en ga flink duimen voor goed nieuws morgen! Liefs, Natasja
Elmo lieverd...je bent geen zeur....dit maakt je gewoon erg onzeker en angstig....we willen er graag voor je zijn...dus je 'zeurt' maar wat af....ik hoop dat je morgen toch een prachtige echo hebt en je weer beetje gerustgesteld bent. Voor nu.....ik hoop dat je een beetje kunt slapen....knuffel! Lenneke prachtig fotoalbum heb je aangemaakt hoor!! Duik hier ook mijn bedje in....truste meiden. (en ook in mijn bed en in mijn slaap blijven duimpjes doordraaien Elmo)
In het zh zeiden ze tegen mij: beter 10x voor 'niets' aan de bel getrokken dan 1x niet gedaan en in onzekerheid zitten. Ik hoop dat jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap mogen hebben en een mooie beeb over een aantal maandjes/weekjes in jullie armen mogen houden. Want écht, er is niets mooier dan dat! (en ik kan het weten )
lieve elmo, Ik hoop voor jullie dat het weer loos alarm is. en dat jullie het hartje in volle glorie zullen zien kloppen. Denk aan jullie. veel liefs lydia
Hoi hoi, Hier ben ik weer Het is allemaal goed hoor! Nu echt het hartje zelf zien kloppen en niet alleen het lichtflitsje. Volgende week weer komen. Mag wel de vk al bellen voor een afspraak. De zh deuren blijven open voor ons. We mogen altijd bellen en waren niet lastig Ook tijdens de vk periode mag ik ze altijd bellen. Is dat niet lief. Vanavond zal ik de echo foto's weer inscannen thuis. Ben nu weer illegaal vanaf het werk. Heel veel liefs, Elmo
ooohh wat goed zeg! Wat een spanning he...ppfff. Maar ik ben zooo blij voor je dat alles goed is. En net wat de anderen zeggen, gewoon aan de bel blijven trekken als je het niet vertrouwd, het gaat om jouw beeb Liefs, Natasja
Heey illegaaltje-vanaf-je-werk, super dat je weer gerustgesteld bent. Hoop dat je niet te vaak (liever helemaal niet meer) ongerust moet maken, maar fijn om te weten dat je altijd terecht kan. Oja, Lina....nou is Glenn wel een mannetje waar je helemaal verliefd op wordt ja! Groetjes, Eva.
pffff, gelukkig! Fijn dat alles weer goed was. Ik hoop dat het bloeden nu helemaal weg blijft! Ik ben benieuwd naar de foto's van elmobaby.
Nou, ik heb het een paar dagen druk druk druk gehad, maar nu ook even illegali vanaf het werk... Elmo; pfff blij te lezen dat het met de geweldige kleine Elmo nog steeds goed gaat! Eva; bij jou ook alles paletti Lydia; wanneer heb jij je eerste echo ook alweer? Liek; hoop dat de tijd tot aan je echo lekker snel voorbij gaat... Lenneke; gaat hard bij jou zeg! Mooie foto's hoor! Natasja; welkom meis! Fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Hier alles rustig. Mijn buikje begint ook uit te puilen Kan niet wachten op die echte walvisbuik! Nog een kleine week en dan heb ik de eerste mijlpaal gehaald (12 wkn). Volgende week woe hoop ik via de doptone het hartje te gaan horen. Mijn mams en schoonmams gaan mee, want ventje gaat za voor 10 dgn naar Japan... Zo, nu weer snel aan het werk...sssst niet zeggen dat ik hier was he