ElviraR hier gaat alles boen hoor...ga zo mijn werk even bellen dat ik morgen weer kom. Vanmiddag de echo (is pas laat op de middag hoor)! Jij al bijna de 12 weken.....prettige gedachte hoor! Enne....ik hou mijn mond hoor....heb je hier niet gezien 8) .....
Ik zal aan je denken vanmiddag Eva! Bijna 12 wkn klinkt idd wel lekker he Oeps, perongeluk weer hier geweest...sssstttt
@ elvira, leuk dat je er even bent. sterkte met je drukke tijd, en wow al bijna 12 weken supers. @ aldonza, leuk een echo vanmiddag. Heb gisteren mijn HA om advies gevraagt mbt mijn vit b12 injecties die ik elke 3 a 4 weken spuit. had de ass aan de lijn en ze ging overleggen. in de middag terug gebeld en ik mag ze blijven gebruiken het kan geen kwaad. Dus gelijk gisteren avond mijn injectie weer gezet. Voelde dat mijn lichaam het nodig had. Veder hier zijn gang, Ik kon het niet laten en ben net naar een drogist gefietst en heb een test gekocht wederom. Ik kon vanmorgen wel janken van onzekerheid pff waar is mijn nuchterheid gebleven...... Maare de test is vet posi, staat in mijn album. Goed dit is geen garantie meiden daar moet ik de echo voor afwachten maar het is gelukkig geen vage test geworden... Sorry voor mijn gemiep meiden...... LIEK. heb gisteren ook een eerste buikfoto gemaakt om te kunnen vergelijken. Durf hem nie in album te zetten aangezien ik geen strak buikkie heb.
Echt een vette test Lieke....kan me je onzekerheid zo goed voorstellen....hou vol....straks heb je ook een echo met een mooi kloppend hartje...let maar op!
Ken je gevoel maar al te goed Liek...Fijn he om die 2 strepen weer te zien! Ik ben er ook van overtuigd dat je een super echo gaat krijgen! Wachten duurt lang helaas... XXX
@ elviraR, ja dat weet ik ook nog wel van je. Jij bleef ook testen in het begin. haha zat net nog te gluren in je album. LIEK.
ElviraR, Ik heb 2 April mijn eerste echo. Voor mijn gevoel nog heel ver weg. Maar we wachten rustig af. Heb wel last van zuurbranden deze week. Verder alleen mijn borsten die verschrikkelijk pijn doen. Als dat alles is doe ik het ervoor. Veel liefs Lydia
Vetter dan vet die strepen Liek! Ik heb er in totaal ook 4 gedaan hoor! Hahaha... Lydia, hoop dat het daarbij blijft voor je wat 'klachten' betreft, het begon bij mij een beetje van week 7 a 8 met misselijk en moe, maar was ook nog goed te doen. Liefs Lenneke
Lenneke, Moe ben ik wel, ben 'savonds echt afgedraaid. Maar goed het is nog te doen. heb vandaag een goede dag dus neem het ervan. Morgen nog een dagje werken en dan weekend. Heerlijk kan niet wachten. Veel liefs Lydia
ElviraR Fijn je hier weer te zien hoor! Ali illegalie Waar is die foto dan...van je buikje. Je zegt dat ie uitpuilt maarre...zie er alleen 1 van rond de 4w. Tijd voor een nieuwe foto Lieke Begrijpelijk hoor, die extra test. Ik had gelukkig gauw een echo maar je ziet maar, ook dat is inderdaad geen garantie! Foto's plaatsen mag altijd hoor! Eva Fijn dat je weer gaat werken. Rustig aan doen hoor! Lydia Wachten...wachten en wachten. Oneerlijk he! Heb je de IVF overleefd mag je nu weer wachten. Het houdt nooit op hoor Doe lekker rustig aan en probeer vast wat te genieten. Is je thee nog gearriveerd...? Ben bang dat je echt nog even moet wachten op een bakkie Lenneke Had ik al verteld van de foto's...? Geen idee meer. Vind ze mooi! Ga zo door Hier gaat alles oke. Wat bruinverlies, wat stolseltjes....maar het hoort er blijkbaar bij. Ben bereid er vrede mee te sluiten :^o hihi Op advies van de arts de vk al gebeld. Wat een liefffff mens zeg! Zag er eerst als een berg tegenop om naar een vk te gaan maar ze is echt super lief! Komt helemaal goed. Veel uitleg, nemen echt de tijd voor je. Alles mag op mijn tempo. Ook mbt het bloedverlies. Ze was ook super lief over de IVF en gewoon net alsof ze een vriendin is. Hoop dat jullie ook allemaal zo'n fijne praktijk treffen. 19 april voor het eerst heen. Als a.s. woensdag mijn laatste echo in het zh is dan mag ik w.s. even eerder komen. Denk wel dat ik nog 1x naar het zh moet hoor. Met 9/10 w. We moeten wel nog nadenken over die onderzoeken....maar denken dat we deze niet doen. Veel info meegekregen van het zh dus wel even doorlezen. Moet voor 9w beslissen ivm bloedonderzoek. Als we het wel doen dus ook eerder naar de vk. Nee, onze frummel mag er zijn! Toch nog even definitief maken Euh.....had ik verder nog wat? Oh ja Mijn buikje is onderin ook wat opgezet. Maar mijn buikje bovenin overschaduwd dag nog hoor. Vooral na het eten ben ik wat opgezetter en 1 broek zit me gewoon echt niet lekker meer. De rest gelukkig wel. Tijd voor buikfoto's vind ik het nog lang niet...eerst maar echt een bolletje zien. Dikke knuf allemaal van Elmo Hoop dat ik niemand ben vergeten...ja, vast wel! Natasja, Kimberlie.. Kimberlie Jij zit al tegen je laatste loodjes periode aan zeg....wauw! Super spannend! Natasja Van jou moet ik ff teruglezen
Elmo, Ja denk je het wachten gehad te hebben mag ik nog iets langer wachten. Maar goed wat kunnen we eeraan doen. Zou misschien wel kunnen bellen maar ze lieten al doorschemeren dat het normaal was dat ze dan pas de echo deden. Dus wat doen? Juist ja afwachten. haha. Wel fijn dat je een lieve vk hebt en dat ze de tijd voor je neemt. Volgens mij is dat erg belangrijk. Ook ivm het bloedverlies wat je gehad hebt. Mijn buik is ook wat opgezet, kan ook mijn buik niet meer inhouden, Terwijl ik dat altijd wel kon. Maar goed ik heb gehoord dat het nog erger wordt dusssssssss. Ga om de haverklap naar de wc en dan geen kleine plasjes. Maar emmers vol. Ook weer goed voor mvm. haha. Veel liefs Lydia
Ik wil gewoon even zeggen dat ik jullie allemaal zo lief vindt. Zaterdag wordt leuk! Toedelsssssssssssssss X Elvira P.s. jaja ze is weer melig.
Hihi...wat een lekkere praat hier zeg! Gaat allemaal goed met de walvisjes dus neem ik aan! Las in het overzicht dat Eva (Aldonza) vandaag haar eerste (officiele) echo heeft....ben benieuwd, kom later weer kijken! Liefs Nollie
En ik vind vier ook heeeeeel lief! Jammer dat ik er niet bij kan zijn za Doen we vast nog eens over en dan allemaal met dikke buik! Elmo; heb idd nog geen nieuwe foto gemaakt. Vindt foto's ook pas ECHT als er een echte buik komt hoor, maar het is wel leuk om het vergelijk te zien... Fijn dat je zo'n lieve vk hebt! Is alvast het halve werk. Ga je er ook lekker relaxt naar toe tzt! Eva; ben benieuwd naar je echo Lydia; 2 april...klinkt idd nog ver...Wachten blijft lang duren. Komt allemaal goed!
Ja Eva...ik was het even kwijt (hoe schandalig) maarja...die dementie he! Je hebt gewoon je echo vandaag! Ik ga nu (voor de buien aan) ff moet de woefjes wandelen en hoop daarna een super blije Eva hier te zien! Toedelssss