Jij hoeft toch niet in te breken Lieke! Jij hoort hier Ja, mijn moeder dacht dat kindjes niet bij je mochten. Maar dan nog, je mag toch geen bv geven als je onder narcose gaat (kan niet met alleen verdoving lijkt me....). Hoop dat de steentjes ienieminie zijn en de boel gewoon mag blijven zitten. Al is zo'n aanval echt wel reden genoeg om dat stomme ding te laten verwijderen...wat een pijn gisteren zeg! Nouja, ben gestopt met lezen op i-net. Ik hoor het morgen wel. Bedankt voor je verhaal Lieke!
Als de moeder een operatie ondergaat, moet ze een dag wachten voordat ze weer zelf kan gaan voeden Niet waar! Zodra de moeder bij is en zich ertoe in staat voelt, kan zij onmiddellijk na de operatie borstvoeding geven. Noch de medicijnen die tijdens de narcose zijn gegeven, noch de pijnbestrijding en de antibiotica die daarna zijn gegeven, maken het noodzakelijk voor de moeder om te stoppen met borstvoeding geven, behalve in uitzonderlijke situaties. Verlichte ziekenhuizen zullen ervoor zorgen dat het mogelijk blijft de borstvoeding volledig voort te zetten als de moeder of de baby opgenomen moet worden. Veel regels die de borstvoeding inperken, zijn er meer voor het gemak van het personeel dan voor het welzijn van de moeders en hun baby's
Tnx Lieke! Ik wacht morgen de echo even af en ga me er dan echt in verdiepen. Ga sowieso nog harder bezig een voorraadje bv in de vriezer te krijgen! Ik kolf nu alleen na de eerste voeding in de ochtend.
Owwww....ik zou het bijna vergeten maar......*tromgeroffel*..... STIJN HEEFT AFGELOPEN NACHT DOORGESLAPEN!! Jajaaja......ga er zeeeeer zeker van uit dat het een foutje was, dat ie vanacht gewoon doodleuk rond 3 uur weer komt.... maar 't was heeeeeeerlijk om om half 6 tot de ontdekking te komen dat ie niet geweest was en dit zeker te weten omdat beide boobies op plof stonden (staan anders eigenlijk niet gauw op plof). Zennnnnnnn
Jeetje Lau, dat is schrikken. Tegenwoordig kunnen ze stenen ook vergruizen. Dat gaat poliklinisch. Dan heb je helemaal geen ok. Maar dat hangt weer af van grootte en hoeveelheid enzo. Maar ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! Die Stijn, lekker hoor zo'n nachtje!
Dat klinkt helemaal goed! Ga eerst voor het gemak nog even uit van: geen stenen Misschien is bij die aanval het steentje(s) al wel weg!
Hoe gaat het bij jullie Lenneke? Alles weer beter? Lyd, Ik zie jou ook...hoest bij jullie? Pittig zeker, weer volledig in de echte wereld.
Laura, hier verder alleen nog hoesten en snottebellen... Vanavond gaan we met de nieuwe buren van het rijtje uit eten en bowlen. 4 stellen, heb er wel zin in. opa en oma komen oppassen dus dat zal wel lukken. En vanmorgen met Nicky peutermassage gedaan, dat was ook wel erg leuk. Met liedjes zingen, allerlei oefeningen en ook echt masseren. En daarna mochten ze de mamma's masseren.
Hebben ze dat ook al voor peuters?! Leuk zeg! Ruben zou daar volgens mij geen geduld voor hebben. Alhoewel..tis wel een knuffelkont. Hier meldde ons sprinkhaantje zich pas om 6.30 uur! Joehoeeeeee! Me happy! Natas, Was de nacontrole naar verwachting / goed?
wat leuk Len peutermassage! Ja lau alles was goed.. het gene waar we over hadden gesproken komt zeer waarschijnlijk door stug littekenweefsel. Dat komt goed. alles zag en voelde goed aan volgens de dokter.
lekker lau! volgens mij heb je er weer een slaapkopje bij. Hier half 10 voeding en 3:15 meld.. Gister ook al.. toen was het half 4.. lekker hoor zo meer uren achter elkaar slapen.
Ik ben niet vies van nog zo'n slaapkopje hoor Geen last meer van mijn buik trouwens. Denk echt dat er een steentje ZAT! Nu nie meer Hoop dat die radioloog er net zo over denkt....!
Ow sorry Natas, fijn dat de nacontrole goed was! Nou is het afgesloten he...hoe voelt dat? Mijn zus vroeg vanmorgen wat we aan anticonceptie deden...en of we daar aan deden / gingen doen. Heb gezegd dat we daar niet aan doen...maar dat voelde eigenlijk ook wel gek, raar he! Haar collega heeft een kindje via KID (man 100% onvruchtbaar)...en ze is nu zwanger van haar man! Dan denk je wel...tjah.... Ach, een spontaan wondertje zou welkom zijn. Denk niet dat het erin zit hoor, gebruik al vanaf 2003 geen anticonceptie meer en ben nooit een dag overtijd geweest Wat doen jullie dames? Waar kiezen jullie voor?