Wij hebben hetzelfde dilemma... Noud is wel ons wondertje natuurlijk, maar hoe groot is de kans dat dat nog een keer gebeurd? Hier ook al jaren geen anticonceptie en na 5 jaar ons wondertje... Heb jij cerazette dan Natas, ivm de BV? Ben je daar tevreden over?
Ja Len, het blijft een gekke beslissing.. hier natuurlijk ook 2,5 jaar zonder en niks.. en dan ineens 2 keer spontaan zwanger.. daarom toch maar aan de pil. Ja heb cerazette... ben er wel ongesteld door geworden maar goed.. maakt niet uit. heb er tot nu toe geen last van verder. (slik het nog maar 2 weken)
Ik ben ook alweer ongesteld volgens mij. Heb zo'n rare periode van bloedingen / geen bloedingen gehad dat ik het dus niet heel zeker weet. De rugpijn van vanmorgen doet me toch aan menstruatie denken....bah. Had gehoopt er nog even vanaf te zijn door de bv. Maar even in de gaten houden of en wanneer ik het weer word.
Hier was gisteren de ovulatietest positief, en we hebben er toch gebruik van gemaakt. Mocht het raak zijn, dan zien we het wel. Verder nog steeds zenuwachtig voor de uitslag. Wel minder dan donderdag en vrijdag, maar nog steeds ongezond volgens mij. Gelukkig komt er vanavond visite, dan kan ik niet zoveel nadenken. Tot morgen!
Ik laat mij na de bevalling als alles prima verloopt steriliseren. Ik heb geen behoefte om een pil te slikken, ben ruim 37 na dit kindje dus hier een definitief besluit.
Wij gaan deze zomer met zindelijkheidstraining beginnen. Net ging Tim in bad, en voor die tijd gaan we altijd even plassen. Mama op de wc en Tim op het potje. Vanavond zei ik tegen hem, kom we gaan plassen. Dus ik ging op de wc en vertelde dat mama ging plassen, op dat moment begon Tim ook (alleen niet op het potje). Hahaha! Hele vloer dus nat!
ghehehehehe ik duim ook voor je!! Dean kondigd telkens aan wanneer hij moet poepen... alleen begint het direct wanneer hij het zegt.. zo snel krijg ik hem niet op het potje.
Ow, hier trouwens geen galstenen gevonden! Assistent vertelde dit toen ik belde, morgen ff tel. consult met de ha zelf. Verder geen gekke dingen hier.
waarom dan in de zomer pas beginnen Prinses? Je bent toch eigenlijk al goed bezig met deze routine in te bouwen met het potje? Hier een meisje wat nu keihard zegt dat ze niet gepoept heeft terwijl ik bijna naar zolder vlucht om vriendleif zijn gasmasker te zoeken. Ze is echt weer een stap terug gegaan. Hihi, anticonceptie? Ik heb het simpelste middel. kerel op uitzending. hahahaha Nee, serieus, ik zou zelf niks meer willen gebruikebn vanwege het feit dat het mijn libido genadeloos aantast. Hij zou wel een knip willen, maar misschien dat ik dat zelf wel laat doen. Weet namelijk van mezelf 100% zeker dat ik niet voor een nummer 3 zou willen gaan. ok, als het ons zou overkomen is het geweldig maar ik zou er de molen niet meer voor ingaan. Wij hebben onze portie geluk ruimschoots binnen.
hoe zit het met de mama's van twee? Vinden jullie ook dat een tweede veel meer impact heeft op je leven en gezin als een eerste? Met Marin had het vooral impact op onze relatie aangezien we zo moesten wennen aan elkaar in een andere rol. Nu heb ik het vooral met hoe weinig tijd je momenteel voor de eerste en voor jezelf overhoudt. lees gemiddeld 1 krant per week en ben hier ook zeer vaak te vinden (NOT)
Hier ook een libido van 0 als ik aan de pil zou gaan...dus dat is niet de beste optie Ruben heeft ook nooit gepoept als je het hem vraagt...maar die lucht verraad hem. Als hij een scheet laat vindt ie het wel geweldig om dat even te melden...bouwvakker!
Antwoord op je vraag moet ik je nog even schuldig blijven. Ik heb manlief 7 wk thuis gehad en nog is hij nog geen volle dag gaan werken. Vanmorgen wel voor het eerst alleen met de kids en dus ook Ruben wegbrengen tussen broodjes, voedingen, luiers etc. door. Dat was wel even plannen maar ging prima. Het voelt nog niet heel veel anders dan met 1. Ik heb tot nu toe juist het gevoel dat het iets meer vanzelf gaat dan met Ruben. Misschien ook omdat ik me nu niet zo gauw druk maak. Maar nogmaals...wacht maar tot ik er echt alleen voor sta door de weeks