Het slapen heeft ze er niet aan over gehouden. om 5 uur was ze wakker, om kwart over 5 ging de wekker van paps, en 5 min later had Wesley honger, Dus om kwart voor 6 maar met haar naar beneden. Slaapt ze straks bij de gastouder wat langer. Het is goed te conbineren met mijn gezin, ben smorgens thuis met de kids en smiddags een paar uur aan het werk. alleen vandaag werk ik dan van half 12 tot kwart over 6 maar dat vind ik ook wel lekker.
Fijn lyd dat het werken je bevalt! Julian wilde niet drinken elke keer hoor, hij was gewoon mega onrustig en huilerig. Ik denk nog van de prik. Als hij dan bij me lag was het goed. Lau, fijn dat er geen gal meer zit! hopelijk blijft het zo. Ik moest zelf een afspraak maken voor de nacontrole in het ziekenhuis.. ben zelf de vk vergeten.. maar goed was toch alleen maar dubbel op.
Ik mag ook nog een afspraak maken bij de vlos hoor. Hier worden de prikjes nog even een paar weken uitgesteld aangezien hij ze anders zou kirjgen op de dag dat we ook naar de kinderarts moeten. is niet handig en vind het wel prettig dat hij dan ook alweer wat groter is.
Natas, is je kleine man alweer een beetje opgeknapt van zijn prikjes? Fem, beter hoor dat Hidde ze later krijgt. Niet te veel tegelijk. Is marin al iets opgeknapt? Lyd, echt leuk om te lezen dat het werken bevalt. Hoe vindt Naomi het om samen met haar broertje bij de gastouder te zijn? En is ze alweer een beetje opgeknapt? Laura, komt Stijn straks bij Ruben in de groep of hebben ze aparte groepen? Lekker hoor dat grote Lau zoveel thuis kon zijn. Hier Noud weer een paar nachten wakker rond 3 uur. Dat valt dan wel weer tegen als je al een beetje gewend bent aan een uur of 5 a 6. Komt vast door de verkoudheid, maar het is weer even pittig. We zijn hier alle 4 al weken aan het snotteren en hoesten. Zeer vermoeiend. Dinsdag en woensdag zijn we bij mijn zus geweest. Dat was echt gezellig. Lekker met mijn nichtje geknuffeld. Wat een prulletje nog. Ze weegt nu 5 kilo, dat is echt nog klein in mijn ogen, hihihi...
Samen met haar broertje bij de gastouder vind ze wel leuk. maar niet als er ook een andere baby is. vandaag had ze zelfs ruzie gemaakt met een ander meisje, het was Naomi haar speelgoed zei ze. Gelukkig kan de gastouder daar goed mee omgaan. Naomi is iets opgeknapt. ze hoest nog wel erg en is ook nog steeds flink verkouden, het was wat minder maar nu stroomt het er weer uit. Hier zijn we dus ook alle 4 al een tijdje aan het sukkelen met verkouden zijn en hoesten.. Wesley was er vanmorgen pas om 6 uur. heerlijk zo'n lange nacht. Het werken bevalt me goed, even geen mama zijn maar gewoon Lydia, collega en juf voor de kinderen daar. Al vind ik het erg lekker als de kinderen op bed liggen. even geen kinderen om me heen.
Hier ook nog steeds veel groene jongens uit de neusjes hoor. Leuk dat jullie zo even lekker konden kroelen Len. Goh, dan zal je Hidde ook wel een frummel vinden hahaha. Zit nog niet eens op 4,5 kilo. Lyd, kan ik me wel voorstellen hoor, ook al heb ik hier totaal nog geen behoefte aan werk. Staat ook zo ontzettend veel te gebeuren daar. Laat het daar eerst maar wat rustiger zijn, dan kom ik daarna wel weer om de hoek gluren hahahaha. En wie nu nog beweert dat ik geen afstand kan nemen van mijn werk is niet goed wijs. Vriendlief heeft in mijn eerste werkweek inschepingsverlof (tsss. landmacht en ze gaan met het vliegtuig......). In mijn tweede werkweek is het vertrek op de donderdag (25e). Ik ga niet mee met wegbrengen. Blijf met de jeugd thuis. Hij wilde de kleintjes sowieso niet bij het wegbrengen hebben maar ze moeten ook om half acht al melden. In Eindhoven........ Betekent half vier vertrekken hier. En dat is dus met grut niet te doen. Zijn papa brengt hem nu weg. Ophalen doen we natuurlijk wel daar. Is over het algemeen 's avonds dus ik check met de jeugd wel in in een hotel vlakbij het vliegveld. Maar dat is pas eind augustus, dus dat zien we dan wel weer.
Marin is nu trouwens bij mijn ouders. Heb ik haa gisteren gebracht. Paps moest eerst nog bestralen dus heb daar tussen de middag ook nog gegeten met haar. Toen met Hidde op poppeslok bij collega. Mijn ouders waren met Marin naar een feestje en ik zou rond half zeven het eten klaar hebben bij hun thuis. Zo gezegd zo gedaan. alleen bleven ze onverwacht op het feestje eten en hebben Marin dus even teruggebracht. Kon ik 's avonds oom nog in andermans huis op mijn eigen kind passen hahahahaha. Tis dat ik zef niks mee had anders was ik daar ook maar gebleven. Kleine man was lief voor me. Half twaalf er in en half zeven weer wakker. Mag hij wel een gewoonte cvan maken, Hij doet het lekker met die combi wat voeding betreft.
Heerlijk zulke nachten zeg! Lyd en Femke! Daar knap je van op he! Lenneke, kan me in jouw geval heel goed voorstellen dat het even een stapje terug is zeg! Kroelen met zo'n wurm....zaaaaaalig! Vind het veeeeeel te snel gaan hier hoor! Ben benieuwd wat zijn maten zijn woensdag. Hier wordt wel geprikt (gelukkig...betekent dat alles goed gaat ). Met Ruben hebben we de tweede ronde toen overgeslagen ivm met die twee keer opname in het zh. Het geeft gelukkig niks, je hele schema is alleen in de war. Hier gisteren 21.00 uur laatste voeding en ja...ook al houdt ie het dan 6 uur vol, dan is het nog 3.30 uur Maar als hij dan zo'n grijns geeft als je hem uit zijn wiegje plukt, dan maakt het echt niet uit hoe laat het is *flieft* Femke, Uitslag voor jou vandaag! Hoop dat alles goed is! Hoe gaat het met je paps (en mams natuurlijk, lijkt me voor haar ook pittig). Snap je beslissingen mbt halen / brengen van lief heel goed, denk dat ik het zelf ook zo zou doen. Blijft heftig, zeker afscheid nemen. Bij ons toen broerlief die ging...ik vond het vreselijk. Sow, ben lekker chaotisch zeg....hebben jullie het door? hahaha
Valt inderdaad mee, als ik het terug lees. In mijn hoofd was het warriger...komt missien omdat Lau er steeds doorheen tettert.
Gelukkig is hier het prikschema niet in de war hoor. Hij is dan exact 2 maanden en ze geven die prikken geloof ik tussen de 7 en 10 weken? Verpleegkundige van het cb vond het ook verstandiger even te wachten aangezien de kinderarts hem wel in zijn normale doen moet zien natuurlijk. Nu krijgt hij zijn prikken de donderdag voor de meeting. heb wekl even gevraagd hoe lang de bijwerkingen kunnen zijn. Moest voor het weekend wel klaar zijn. Kinderen die doorslapen, ja in theorie moet je daar fitter van worden he. Had met Hidde woensdag op donderdag ook mazzel hoor. Om 23.00 lag alles op 1 oor in dit huis en hij meldde zich om een uur of zes weer. Alleen een beetje jammer dat mevrouw van snottenstein het om half vier wel weer genoeg vond wat slapen betreft. Is dus bij mij komen liggen maar was daarna toch wel wat verbolgen dat kro kindertijd er dan nog niet is.
wordt tijd dat die man weer eens flink aan de arbeid gaat. kan hij geen boodschappen gaan halen ofzo?
Hahaha...hij zit in de campinggidsen. We hebben het voornemen om als het huis doorgaat een caravan of vouwwagen te kopen! Hele stapel bij mijn ouders meegenomen en nu maar neuzen he! Hij is een paar keer gaan werken maar komt steeds na een paar uurtjes weer thuis. Ach, vind het oprecht gezellig hoor. Had ik niet verwacht. Kom zelf toch nergens met die shitsneeuw. Anders had ik me w.s. belemmerd gevoeld ... hahahah Nu zet ie koffie, das best handig hoor. Ow, nou gelukkig ben je dan precies niet in de war. Hier toen juist net wel, w.s. omdat het niet de eerst enting was. Ach, zo precies komt het vast ook niet. Lotteke heeft toen ook een serie 2x gehad ivm Tanzania toch? Als ie maar groot en sterk wordt, net als papa
belemmerd? Zoals ik me voel whahahaha Had net eindelijk alles aangekleed en in de wagen.. Dean lopen.. echt nog geen 20 meter.. Julian over de zeik want die kreeg waarschijnlijk toch nog wind ofzo in zijn mik (hoe weet ik niet want hij ligt echt goed verstopt.. die zat maar lucht te happen.. dean kreeg ook lucht van de wind en ging ook huilen... ben maar rechtsomkeer gegaan... laaaat maaaaar we zitten gelukkig niet al dagen binnen.... Dus we zitten weer binnen. Hier ook lekkere nachten.. vanmorgen was het half 5! laatste voeding om 10. Lekker hoor. Vanavond ga ik even naar de openavond op school. Ff iets anders doen zonder de kinderen. Heb jullie verhaaltjes aandachtig zitten lezen maar mijn hoofd is echt te warrig hahaahhaah
Ik liep ook met een brullende baby in de mc door de appie hoor. Geniet dan eigenlijk vooral van de "ahgos" opmerkingen. Maar goed, de boodschapjes zijn weer binnen. Zat nog wel eerst te dubben hoe dat te doen aangezien ik het doodeng vind als mensen hun MC op het kinderzitje van de kar zetten. Ze zullen er maar afkukelen! Had Hidde dan nu ook in de kar gezet. Zitje open voor de broodjes en fruit e.d. en het bierkrattenrek nu gebruikt voor mijn boodschappenkrat. Ging eigenlijk best wel heel erg goed en had ook best veel boodschapjes mee kunnen krijgen. Geeft weer moed voor straks als ik elke week met kroost de boodschappen moet doen. Kan Marin er ook nog naast lopen met zo'n klein karretje. Helemaal handig. Alweer een potentieel probleem van mijn lijstje af kunnen strepen. Yep, wij redden het straks wel met z'n drietjes! Uitslagen waren trouwens goed!