Ohhh, Natas, wat een lieve paps en mams! Heerlijk toch zulke mensen om je heen. Haha, Lau, we duimen voor jullie voor een vakantie in eigen dorp!
Leuk Prinses, jij bent moeilijk over te halen hahaha Wat voor 1? Hier weer een Stijnemans die doodleuk 2x in de nacht komt. HIj maakt er een hobby van volgens mij want hij geeft echt elke keer een grijns van oor tot oor als ik boven zijn wiegje hang
Hahaha, eerst doet Stijn het goed, dan doet Juultje het na, dan Stijn weer minder en ook dan doet Julian vrolijk mee...hmmmm Samenspannende baby's! Die man van mij ligt nu op de bank te slapen met Stijn...verwend nest
zus en ik zijn beroemd! Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Stereo voeden - Stereovoeden: foto's en meningen woensdag komen we ook op de site met deze foto!
Super leuk Natas! Toen je van de foto vertelde dacht ik nog: typisch iets voor borstvoeding.com! Leuk leuk
Erg leuk Natas, Zit net te denken dat zus en ik daar helemaal geen foto van hebben gemaakt. Ook niet van mijn vriendin en mij toen we van de 1e samen hebben gevoed. Jammer.
Ja, dat zijn hier sowieso dingen die ik af en toe aan manlief moet vragen hoor. Als het aan hem ligt sta ik nooit op de foto met een van de jongens. Al voedend zeg ik ook wel eens: maak eens een foto'tje. Ach, echt heel leuk worden ze op die manier nou ook weer niet...:S
Hihi, dat was hier ook zo met de buikfoto's. Ben toen ook maar zelf gaan prutsen om die buik er op te krijgen. Heb denk ik nog geen 1 foto van voeden van Noud... Toch maar eens uitvoeren, is wel leuk voor het plakboek.
Ohja, gisteren en vanmorgen heeft onze grote meid een plas gedaan op de wc! Wat was ze trots zeg. (en wij ook) Gaat ze vanmiddag op de wc zitten zegt ze: ben benieuwd of er nu weer een plas komt mamma...
Wat goed Lenneke! Ja, hier ook de nodige buikfoto's zelf gemaakt. Moet zeggen dat ik hem soms gewoon even gedwongen heb hoor, vind het anders zo jammer. Van Ruben stapels en van sprinkhaantje bijna niks. Van Stijn heb ik wel al mee bv foto's...maar bij Ruben had ik daar haast geen kans voor. Nog steeds vind ik het zo jammer dat ik toen zo gauw op heb gegeven...was echt te onzeker...zonde zonde
Heee, je hebt toen ook heel erg je best gedaan. En meer dan je best kan je niet doen zeg ik maar altijd!