Lenneke, Goed dat je haar na hebt laten kijken hoor! Zo zie je maar weer! Ik hoop dat ze gauw opknapt! Gisteren spuugde Stijn 2x best veel en moest meteen aan Ruben denken die toen begon te spugen...en opgenomen werd. Ben blij dat het af en toe een mondje is nu!
Wat is het hier rustig? Ik had al wel wat reacties op hyves gelezen. Hoe is het verder met iedereen? Lieke, al misselijk? Lenneke, hoe gaat het met Nicky? Knapt ze al op? Gisteren hebben we een aantal vrienden mee uit eten genomen. Dat was erg gezellig. Tim heeft bij opa en oma geslapen en die hebben we dus vanmiddag opgehaald. Nog 1 weekje en dan wordt onze kleine man al weer 2. Vanmiddag hebben we al een kado gehaald (little people carrousel of zo). Verder hebben we besloten om aankomende week met hem naar de huisarts te gaan. Behalve de opgezette klier, heeft hij met grote regelmaat rode en warme wangen en komt er toch rommel uit zijn oor. Nu we besloten hebben met hem te gaan, ben ik wat minder ongerust. Toch zit ik niet super in mijn vel, maar dat zal wel weer beter worden. Misschien heeft het ook met mijn oor te maken. Het leek vorige week beter te gaan, maar nu ik gestopt ben met de oordruppels, merk ik dat het weer achteruit gaat. Woensdag moet ik er heen, dus ben benieuwd. Fijn weekend allemaal.
vanmiddag visite... vanmorgen mocht ik wat langer blijven liggen.. maar papa had de boel nie onder controle.. wat een dierentuin beneden. Julian sliep van 10 tot 1 uur, daarna weer wakker om 3 uur, 5 uur en half 7... Hij valt na een paar goede teugen weer in slaap om gewoon niet meer wakker te worden.. hebben vanalles geprobeerd maar niks helpt.. slapen is slapen.. grrrrrrr broek uit, sokken uit, handjes masseren, voetjes masseren, verschonen voor of tussendoor.. maar hij blijft slapen.. veel te weinig naar binnen dus 1.5 tot 2 later weer honger.. snurf.. je wordt er moe van.
Zeer frustrerend Natas, weet hoe het voelt.... (verhaaltje al op hyves gezet) Nicky heeft sinds gisteren weer een beetje energie en ook weer wat gegeten. vanmorgen leek ze weer een beetje op ons lieve gezellige meisje. Weer praatjes en wat eten. We hebben samen cakejes gebakken en daar heeft ze een halve van op. Het lijkt de goede kant op te gaan. Zooo fijn! Het is echt niet leuk als je je kind zo achteruit ziet gaan. Prinses, goed dat je naar de dokter gaat hoor! Ik ben ook zo blij dat ik ben gegaan!
Kan ik me voorstellen Len! Natas, misschien toch een nachtvoeding kolven waardoor de kleine man in kortere tijd meer binnen krijgt?
hahahahah moeten zowiezo een keer gaan oefenen... hebben nog bonnen voor de bios en paps en mams willen daar zeer graag even gebruik van maken.
Fijn dat Nicky alweer wat beter gaat zeg! Oefenen van flesjes lijkt me sowieso wel handig. Weet dat de dochter van Rachel het vertikte.... Nou werkte zij niet buiten de deur maar jij straks wel weer. Ik heb ook al wat ijsblokjes in de vriezer en de bedoeling is dat Eef en ik straks lekker een keertje naar de Mexicaan gaan. Daar zijn we toen ook geweest de dag voor ik positief testte (kreeg toen niet echt voor door mijn keel). Vanmiddag is de crematie... HIer weer een super nacht. Gisteren bij de buurtjes koffie gaan drinken, blijven plakken en dus laat thuis. Stijn gevoed, om 24.00 uur in bed gelegd en om 5.00 werd hij wakker. Daarna om 8.00 uur weer. Lijkt wel of ie klok kan kijken zeg!
lekker! Ja flesjes oefenen was zowiezo wel het plan hoor hihi Hier weer ongeveer om de 3 uur. 23:30/2:30/5:45 voor mijn gevoel 1 nachtvoeding omdat ik toch nog wakker was. Pfff mag echt wel wat langer tussen gaan zitten snachts.
ja kan je wel zeggen ja. ben nu al heel erg gaar. hopelijk kan ik straks even mijn oogjes dichtdoen als Naomi slaapt. desnoods met Wesley op mijn borst.
nu eerst maar eens de was proberen op te vouwen. de masjien draait al en heb al gezogen en de vaatwasser leeg.