Happy birthday Dean heeft goed geslapen, net lekker gegeten. Hij ziet nog wel bleek maar lijkt meer de oude.
Laura, van harte gefeliciteerd! Fem, nog de groetjes aan Imani! Helemaal vergeten te zeggen gisteren! Erg gezellige dagen gehad in friesland! Foto's volgen binnenkort...
Kadootje? hahahahaha... Je hebt een mooi kereltje erbij hoor Natas! En gelukkig was Dean weer een stuk beter!
Tatadadaaaaaaaaaaaaa Tromgeroffel....we voeren de spanning op.... WE HEBBEN ONS HUIS VERKOCHT! De kijkers van twee weken geleden zij akkoord gegaan met ons eindvoorstel, dus onder voorbehoud van financiering, is de hut verkocht. We are happy!
We zijn vandaag bij de Apekooi geweest in Groningen! Mijn zus en kids waren er ook en ze hebben zich echt super goed vermaakt! Zo leuk. Ik zal wat foto'tjes op mijn hyves zetten. Gisteren nog bij de P geweest. Goed geslaagd weer en bij de Mac gegeten. Ruben vond het geweldig. Van manlief en kids een hele leuke ketting + armband gekregen!
Goed nieuws lau, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. En uiteraard ook nog met je verjaardag, een dagje te laat maar wel gemeend. Natas, eng wat Dean deed hoor. Hoe gaat het nu? Hier is Wesley erg verkouden, ben met hem naar de ha geweest. Hij zit behoorlijk vol ook zijn longetjes. Er zit nog geen ontstekking gelukkig. Wel heeft hij ventolindrank voorgeschreven gekregen. Moeten het zeker een week gebruiken. Maar als ik begin volgende week denk dat het niet gaat dat zit ik weer bij de ha. Naomi slaapt sinds zaterdag in haar peuter bedje. Eerste nacht ging verbazend goed, daarna 2 nachten drama. Ze wilde in haar ledikantje, 2e nacht daar aan toegegeven. Was het een beetje zat om met haar in gevecht te gaan. Ook omdat Wesley zo verkouden is. Gisteren en vandaag zowaar in een keer in haar bed en slapen. Ben erg trots op mijn meisje. Alles komt voor haar ook in een keer, de geboorte van Wesley, haar peuter puberteit, een nieuw bed. En ze is al zo gevoelig.
Wauw Lau! Gefeliciteerd joh! Dat is super! Je vroeg nog waarom noud in zijn ledikant slaapt en dan in wieg. Dat is idd om te wennen. Dan kan hij zodra hij door gaat slapen in zijn ledikant, op zijn eigen kamer. In de wieg kunnen we hem nog lekker vast instoppen, in het ledikant is dat toch anders. Wurmt zijn armen los, trekt speen uit zijn mond en ligt te kletsen of gaat huilen. Het gaat steeds beter. Lydia, sneu voor Wesley. Heb je het idee dat die ventolin helpt? Of ben je er nog maar net mee begonnen? En wat goed van naomi, lekker slapen in haar peuterbed! Nicky slaapt vanavond voor het eerst zonder speen. Het heeft wat moeite en energie gekost maar ze slaapt. Ze vond zichzelf heeeel zielig en alleen zonder speen. We hebben er maar een stickerbeloningsysteem aan gekoppeld.
Leuke foto's Elmo. Wat heeft Ruben toch een heerlijke snoet. Je kan altijd goed zien dat hij geniet. Leuk ook dat hij lekker in de ballenbak heeft gezeten. Wij waren van de week ook naar zo'n indoor speelparadijs geweest, maar daar was de ballenbak voor de kleintjes niet te bereiken. Toch een beetje jammer. Had je Stijn mee eigenlijk? Nicky dus zonder speen gaan slapen. Een paar dagen volhouden en dan zal ze er wel niet meer om vragen. Hier heeft Tim steeds vaker last van de peuterpuberteit. Met andere woorden steeds huilen als hij zijn zin niet krijgt. Soms best lastig om er niet aan toe te geven. Hebben jullie dat ook?
Lydia, Die arme Wesley zeg! Heb je inderdaad het idee dat het al wat helpt? NIks aan he, als die ukken niet fit zijn! Buuf was ook met dochter naar de HAP geweest. Viel gelukkig ook mee. Die Naomi zeg, ook aan het peuterbedje...nouja, erin (gelukkig). Ik hoop dat ze goed blijft slapen in dat bedje. Misschien wel beter dan in het ledikant uiteindelijk. Als ze wakker wordt kan ze gaan spelen...kunnen jullie nog even blijven liggen. Nou hopen dat dat niet steeds vroeger wordt Lenneke, Die Nicky! Zonder speen! Goed zeg. Ja, das het nadeel van die dingen he, je moet ze ook weer afleren. Maarja, schijnt makkelijker te gaan dan vingertjes. Ruben heeft zijn popje, geen spenen of duimen. Stijn had eerst vaak een speentje maar nu eigenlijk niet meer zo. Is wel steeds druk met zijn handjes (zit er nu ook heeeel hard op te smakken...doet ie vaak na de voeding). Overwennen naar ledikant is misschien ook wel handig bij Noud zijn leeftijd. Ruben ging met 3 mnd al over dus dat was een makkie. Misschien dat we met Stijn ook gaan wennen straks. Ik denk dat hij pas in het nieuwe huis naar zijn eigen kamer gaat (heeft ie niet eens in zijn babykamer geslapen hier ). Natas, Hoe gaat het met Dean? Enne...hoop echt dat jullie nu je huis verkopen joh! Voelde gewoon een beetje rot om het te melden hier. Eigenlijk is het jullie beurt...al bijna 3 jaar
Ow, we zijn met zijn vieren naar de Apekooi geweest, Stijn was dus ook mee. Ging echt super. Ja, Ruben heeft echt genoten! Hij vond het geweldig.
he doe niet zo mal, aanbod hier is veel groter dan bij jullie in de contrijen..wij hebben gewoon pech. ben benieuwd hoe nicky het gedaan heeft vannacht! Arme wesley zo verkouden, het is echt tijd voor lente hoor! Dean heeft vannacht gespuugd, niet veel maar toch, arme vent. Verder niet ziek ofzo.
ben idd pas gisteren begonnen met de ventolin, hij heeft het nu 6 x gehad. het gaat wel iets beter maar vind hem nog wel benauwd. ook heeft hij nu ontstoken oogjeszaten vanmorgen helemaal dicht . zo zielig voor het mannetje