Tja, manlief wilde zijn zuurverdiende bonus graag aan iets van nieuwe apparatuur uitgeven.... En dan niet een stoomstrijkijzer ofzo.... hahaha Gelukkig had ik nog iets in te brengen anders had hij nog een maat groter genomen!
Trusten Natas! Ik zit eigenlijk een beetje op kleine man te wachten, maar ga hem zo toch maar wakker maken denk ik!
nee hoor wij hebben ook nog een koelkas, met de grijpgrage handjes van dochterlief is een flatscreen niet handig
Whahaha...gelukkig heeft ons nieuwe huis zoveel ramen, past niet eens zo'n lel van een tv. Alhoewel...1 kant heeft geen ramen Nee hoor, manlief vindt dat gelukkig ook niet nodig, zo'n meter tv.
Wakker maken!! Hahaha..doen wij ook hoor, als het echt laat wordt. Mijne (hihi) heeft om 20.00 uur nog gehad, dus hoop op eigen melding en dan lekker doorslapen (ik zit de goden te verzoeken).
Ik eigenlijk ook niet, maarja, heb al zoveel van mijn wensen (eisen) doorgevoerd in het nieuwe huis, grinnik....
tja ophangen kan idd. maar doen we niet, we wachten wel even. naomi maakten we altijd wakker en daar plukten we de vruchten van dus dat doen we niet meer. meneer meld zich keurig als hij honger heeft. de ene keer is dat rond half 2 maar meestal tussen 5 en 6. heb foto's van Wesley op hyves gezet. ga mijn bed op zoeken.
Zichtbare pukkels. Dan dus ook andere welvingen groots in beeld. Vind de bovenbenen ook niet vervelend om te bekijken hoor. Prinses, dat gevoel heb ik naar jou toe ook hoor. Ben zo bezig met de flesjes e.d. dat ik me afsluit voor de misere van een ander. Dus ook geen desintresse van mijn kant hoor. En Natas, nog spruitjesgevoel vandaag? Flatscreen, noop dat houd ik hier nog ff tegen. Vind het onnodig aangezien de andere nog prima is. Maar zodra deze sneuvelt, zal er wel wat anders gaan komen vrees ik. Ga zo maar eens douchen geloof ik. Oh nee, eerst kolf op tiet.
Hier was het vanmorgen rond 5.00 uur. Zalig (al lagen we er erg laat op). Stijn had zijn wekelijkse strontbom weer, dus die kon in een flink soppie gezet. Hij poept echt maximaal 1x per week...en dat is dan VEEL!! We hebben ook wat leuke foto's geprobeerd te maken van de knullen samen, das nogal een missie zeg!
hahaha ja heb ik ook geprobeerd... zal ze eens op de computer zetten. beetje een spruitje vandaag.. al had Juul lekker tot half 4 getukt en daarna tot 7:15 (en toe weer tot half 10 hahahah) Ik ga Dean even op bed doen.. dan ga ik denk ik ff soapie kijken op bed.. heb er nog zoooo veel staan.
Vanacht tussen 23.00 en 5.30 uur geen jongens gezien, gehoord of aan de tiet gehad Vandaag voorlopig koopcontract tekenen van ons huis!
Pff, net de schrik van ons leven. Tim klom op zijn speelkeukentje en viel achterover naar beneden. Jemig, hij huilde gelukkig meteen. Maar was helemaal van slag. Beetje zweten en witjes. Nu speelt hij gelukkig weer maar mijn hart klopt nog in mijn keel. Zodadelijk gaan we op weg naar de crematie.