Jeetje Prinses gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden. Veel sterkte bij de crematie. Lau, lekker hoor geen mannen tussen 23 en hakf 6. en het voorlopig koopcontract tekenen. Spannend!!!! Wesley is nog steeds erg verkouden. Zit ook nog veel slijm. Hij heeft zo'n moeite om het op te hoesten, arm mannetje. Zijn ogen gaan wel wat beter gelukkig.
Hier duurde dat nare hoesten een dikke week geloof ik Lyd. Van de ene op de andere dag ging het beter. Krijg jij één dezer dagen niet een eigen groep op je werk? Prinses, sterkte vanmiddag. En Tim, niet meer doen hoor jongen. Je moeder kan zulke fratsen er nu echt even niet bij hebben. Lau, topdag dus voor jullie. En dat voorafgegaan door een topnacht. Super! Imani, nog last gehad van stroomuitval? Vanavond trouwens weer een nieuwe Grey's
Vanavond naar de kapper met ons gezin. Ik ben benieuwd of het wederom een krijspartij zal worden (van Tim dan). hahaha! Tot later meiden.
werd vannacht weer om half twee in de stoel wakker. Meneer heeft nog wat een verkeerd-om ritme. Maakt 's avonds de lange ruk. Vannacht van twee tot zeven geslapen. Denk dat de fysio vanmiddag veel eer te behalen heeft. hahaha
En Fem, hoe ging het bij de fysio? Lau, contract getekend? Tim, jeetje ik schrik er van wat ik lees. Gelukkig is het goed afgelopen! Hoe was de crematie? Lyd, ik hoop dat Wesley het slijm snel kwijt is. Het is een hardnekkig virus geloof ik. Nicky heeft vanavond gespuugd. Echt met veeeel kracht. (Mijn moeder ving het op.....) Echt zooo zielig, ze was helemaal van d'r padje. Nog even een beetje bij mamma gehangen en toen maar naar bed gedaan. Ik hoop dat het hierbij blijft.
Ik hoop het niet! We wachten maar even af. Ze had wel veel gedronken na elkaar, dus misschien zat dat niet zo lekker van binnen. Nieuwe foto's op hyves.
Hier naar de Na-gym geweest, eerste keer dus kindjes mee.. was erg leuk!! Ik ga mijn ukkie lekker badderen en in bed doen!
Lenneke, Hoe gaat het met Nicky? Prinses, Nou, ik zou ook een rolberoerte gehad hebben. Fientje heeft het Rota-virus te pakken. Veel vieze en dunne luiers op een dag. Ze voelt zich goed verder, tijgert er flink op los en kan al een beetje los staan als je haar neerzet. En leuk dat ze het vindt! Ook is ze dol op dansen, zodra ze muziek hoort beweegt alles aan haar.
Hmm allemaal zieke kindjes. hopelijk zijn ze allemaal snel weer beter. Imani, rota virus wat houd dat precies in? Vandaag met Wesley naar het cb geweest. moest eigenlijk afgelopen donderdag maar omdat ik toen moest werken mocht hij zijn prikjes vandaag tijdens het inloop spreekuur halen. Meteen even gewogen en gemeten. meneer is nu 7260 gram en 63 cm lang. Om van te schrikken. Ik heb besloten om te stoppen met de bv. Voor mijn gevoel loopt het niet meer geheel ontspannen. aangezien hij bij mij de fles met kv totaal niet pakt kan ik ook niet afbouwen. Ik heb de ha dan ook om meds gevraagd. Als het goed is ligt dit morgen klaar bij de apotheek. Bij de ga en manlief gaan de flessen met kv wel goed. De flessen met afgekolvde bv wil Wesley zowel bij de ga als bij manlief niet drinken. Met Naomi gaat het goed, af en toe vergeet ze even dat ze in de peuterpuberteit zit en eet ze alles wat je haar voorschuifd en luisterd ze. Meestal zit ze in de pp. Het slapen gaat goed, ze slaapt goed in haar grote meiden bed. En ze is eigenlijk best wel trots dat ze daarin slaapt, al laat ze dat meestal niet blijken.
Lydia, Wauw, wat een maten! Hier ook een meisje wat regelmatig in de pp zit. Vorige week had ik haar even in de gang gezet. Komt de post net, ze schrok zich helemaal lam. Met als gevolg dat we haar daar nu niet meer neer kunnen zetten. Manlief wilde dat gisteren doen, ze ging helemaal door het lint. Nu maar een strafplekje in de kamer gezocht. Op de gang zat ze overigens nooit lang, we deden haar vooral daar vanwege het gillen/ harde jammeren. Zodra ze dan stil was mocht ze terugkomen. Rota-virus: Een Rotavirus is een virus dat vooral bij jonge kinderen overgeven en diarree veroorzaakt. Na een incubatietijd van 1-3 dagen treedt meestal misselijkheid en overgeven op, daarna volgt diarree. Na een paar dagen houdt het overgeven op, waarna de diarree langzaam mindert. Toch houden veel kinderen door de schade die het virus aan het darmslijmvlies heeft aangericht nog een aantal weken een lossere ontlasting waarin nog veel onverteerd voedsel te herkennen is (erwtjes- en worteltjes-diarree).
Wat een nacht. Ik ging vroeg naar bed, maar dacht je dat ik in slaap kon komen. Om gek van te worden. Ik heb denk ik maar een half uurtje geslapen of zo. Tuurlijk werd Tim extra vroeg wakker dus dat hielp ook niet echt mee. Ik ben gesloopt, maar eigenlijk valt het me nog mee. Ik merk wel dat ik echt een stap terug moet doen, want sta op de nominatie voor overspannenheid.
Heb net de apotheek gebelt en de medicijnen liggen klaar. even kijken of ik ze vandaag kan ophalen ivm mijn werk anders haal ik ze morgen op, heb ik iets meer tijd. Prinses, doe rustig aan en neem je tijd en vooral denk aan jezelf. aan overspannen zijn heb je niets.
Imani, bedankt. had er wel van gehoord maar wist niet precies wat het was, nu dus wel. Hopelijk knapt Fientje snel weer op.