Wij moeten even kijken of een kinderstoel past. We rijden eerst langs Leiden om heul veul verhuisdozen op te halen We nemen al geen wagen mee maar een draagdoek en flexibele reiswieg (van de Kees) dusse....anders eet ie inderdaad maar op schoot Wel goed dat je het nog even zegt Lenneke!
Doe ik ook niet hoor Natas. Maar het schoot gewoon even door mijn hoofd. De relativerende gedachten erna heb ik ook opgeschreven he. Het is voor Hidde gewoon een hele vervelende samenloop van omstandigheden geweest. Dat hij nu een stuk tevredener is word door veel meer zaken bepaald: geen buikpijn meer door de spruw, geen rsvirus meer, beter slapen door de puckababy en zo kan ik nog wel even doorgaan. En niet genoeg voedingsstoffen voor wesley geloof ik ook niet. Die kerel is de 7 kilo ruim voorbij! Misschien heeft hij nu al behoefte aan bijvoeding? Mag per slot van rekening met 4 maanden en daar zit hij bijna op.
Gelukkig maar! vind het top dat je het zolang geprobeerd hebt, terwijl er zoveel niet goed liep! Ben zo blij te lezen dat je mannetje tevreden is! Morgen krijgt hij van mij een dikke knuffel.
Het gaat er om hoeveel hij over de hele dag binnen krijgt. Niet over hoeveel keer hij krijgt. Volgens de verpakking moet hij 800 ml binnen krijgen. Maar volgens mij gaan ze er dan ook van uit dat ze al haast aan bijvoeding toezijn. Je hebt wel een bulletje he.
ben erg benieuwd hoe het morgen gaat met 11 koters over de vloer. Maar goed dat de helft nog niet aan het voortbewegen is. Hahahaha
Wij vonden het ook erg gezellig. de kids liggen heerlijk op 1 oor en wij gaan ook zo plat. foto's volgen later.
Ook wij hadden een hele leuke dag! Familie Lenneke (zal geen andere naam noemen)...super geregeld en heeeeeeerlijk gegeten! Bedankt voor jullie gastvrijheid! Lydia, Op naar de meeting bij jullie! Nu al weer zin in
Ik vond het ook gezellig blijf het prachtig vinden om naar al die koters te kijken. En leuk om alle kleine koters real live te bewonderen. het eten was erg lekker bedankt voor alle werk fam Lenneke.
Graag gedaan! Wij vonden het ook een topdag! Het was echt supergezellig. En we hadden nog wat hele fijne kaboutertjes die de 'rommel' hebben helpen opruimen, dus dat was ook zo gebeurd, hihihi... Er leken wel een paar speelgoedbommen ontploft.... Vandaag nog een dagje blijdorp gedaan, dat was ook een groot succes. Foto's volgen zsm!
nou ik zat in de auto en zei tegen rick.. aaah dat speelgoed, hadden even moeten helpen maar Dean was zooo af na 2 middagen niet slapen..
Hier ook 2 kids die afgedraait waren. Naomi sliep vanmorgen tot 8 uur en Wesley heeft vanmiddag even bijna 4 uur getukt. En nu zijn wij moe hahaha. Trouwens manlief heeft foto's op hyves gezet
De kleine mannetjes deden het prima hier vannacht, maar beide dames hebben wel wat gespookt door het verwerken van alle indrukken. Maar ze waren allemaal wel weer erg vrolijk vandaag.
Dat weet ik Len, we hebben er meer haha Goed excuus om weer is jullie kant op te komen of jullie hier naar toe
Leander was gisteren om 17.00 afgedraaid en om 17.30 de gok genomen en in bed gedaan. Hele nacht geslapen vanmorgen om 6.00 nog diep in slaap. Maar ja helaas hij moest naar de gastouder. Nou he die speelgoedbommen erg hoor. Maar Lenneke riep hele tijd ruim ik zelf goed op hoor hahaha. Durfde niet eens te ruimen.
Nou...t was zoveeeeel! Wij hebben wel nog even geholpen voor we gingen...daarom werd het ook zooooo laat