Nicky was gelukkig poeslief gisteren bij oma. En dat na 2 dagen zonder middagslaap. Bij oma tukte ze zo 2,5 uur weg. Vond oma helemaal niet erg
nee, die was natuurlijk ook volledig af van haar dansweekend. Hier werd marin maandagochtend om 8 uur wakker. hebben de peuter dus lekker afgebeld. Onze vrolijke frans heeft van zondag op maandag van 23.30 tot 5.30 en van maandag op disndag van 22.30 tot 6.00 geslapen. Netjes toch?
afgelopen nacht 23.30 tot 06.45 Met deze getallen ga ik de uitzending van vriendlief vol vertrouwen tegemoet. zag er al wat tegenop dat Hidde dan 's nachts eventueel ook zou komen. hey len, kan je de foto's ipv op een usb stick niet beter op een dvd zetten? Kan die in het zelfde pakketje als miem mee.
hahahahah die 10 kilo zullen we die ook met Dean gaan halen vandaag? alleen is die een jaar ouder! Goed hoor J!! Vandaag dus cb met beide mannen,,Juul weer prikken.. bleh Ben er niet zo veel momenteel.. beide heren zwaar verkouden dus erg hangerig en huilerig. Dean is af en toe niet te harden veel huilen en schreeuwen.. pfff.. gelukkig kan mama goed doen alsof de oortjes niet werken. Rick is vrij dan hoefde ik cb avontuur met 2 consulten niet alleen te doen.
Zooooo! Die Fientje! Groeit echt als kool zeg! Goed hoor. Ik heb echt te vroeg gejuicht door te zeggen dat ie altijd na 4.00 uur komt. Vanacht dus 2x he. Rond 2 uur en rond 5 uur....pffff Natas, Succes met de heren...en de prikjes!
Hier was het half zes vanmorgen. Zo gek. Heb gisteravond een half uur later de fles gedaan en meteen komt meneer eerder 's ochtends.
dat was hier ook zo van de week. Ik was weg maandag, dus Julian had later de avondvoeding.. nou echt gewoon zelfde tijd wakker.. of eerder zelfs nog.
Zo cbtje geweest.. Julian 5300 en 62 cm, cb erg tevreden ook over zijn ontwikkeling. Dean 10,3 kilo *jajajjaajajaj eindelijk) en 86 cm. *was in 8 weken enorm gegroeid.. hij was 8 weken geleden ook gewogen en gemeten..bijna halve kilo en 3 cm..)
Echt wel! je hebt gewoon twee prachtige jochies Natas. En wat is die Dean een lollig kind. Zelfs als hij aan het piepen is hahahaha. Gooide hem bij het donderjagen wel bijna tegen het plafond aangezien onze dame een kilo of 17 is hahahaha