De Walvismama's deel 2, mama's mbv een vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'De mama's' gestart door prinses, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahaha ja ik verkijk me er soms ook wel eens op.

Thanks Fem..ben ook erg trots op ze.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Grote Lau vond Dean ook echt een heel grappig ventje!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Stijnemans ligt voor het eerst onder de babygym in de box!
    Lol dat ie heeft! Owww...wat wordt ie groot!
    Vanmorgen intake gehad bij het KDV....de 29e gaat ie wennen.
    Oef.
    Wat moet moeders doen die dag...Rubie weg, Stijn weg...

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bewijsmateriaal

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    oh watb lijkt hij zo alweer groot! En je hebt gewoon weer zo'n blij kind Lau. Het straalt er wederom van af.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    aaah zo lief

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    kijk dit dan..

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hele leuke foto Natas!

10. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ow, wat een smeltfoto's zeg!

Echt he, ik kan er helemaal emo van worden...
    Wat hebben we een geluk toch met onze kids!

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
  12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    We zijn idd gezegend met onze kids.
    Alleen gaat het hier helaas wat minder.
    Wesley huilt verschrikkelijk en dan vooral in de middag en begin van de avond.
    Hij krijgt al in overleg voeding voor hongerige baby's gemengt met de standaard voeding maar nog lijkt het niet genoeg.
    Ook komt hij ineens weer voor een nachtvoeding.
    Ook zijn we gestart met rijstebloem bij de laatste fles maar ook dan slaapt hij niet door.
    Ik merk dat ik me net als bij Naomi erg moedeloos voel en wederom jaloerse gevoels krijg naar jullie kindjes en hoe het gaat.
    Misschien maak ik me zorgen om niets en is het niets maar voor mij voelt het even zo.
    Ik ben erg moe en raak aan het einde van me latijn op deze manier.
    Ook manlief heeft het zwaar en raakt erg vermoeid op deze manier.

Wil niet klagen ben erg gelukkig met onze 2 kids maar zo voelt het even.

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Tuurlijk mag je even klagen Lyd!

Misschien dat Wesley gebaat is bij meer regelmaat en structuur. Hebben ze ook geadviseerd voor Hidde. Dus heel duidelijk vaste dingen inbouwen. Slapen, wakker worden, schone kont, eten, spelen en weer slapen. En dan het slapen ook op een vaste plek. Dus in jullie geval boven of bijvoorbeeld in de kidnerwagenbak. Hoe verleidelijk het ook is om hem lekker op de arm te laten dutten of in de box te laten slapen. Dit invoeren is even buffelen maar zal volgens mij bij jullie vent echt effect hebben. Hij is niet te vergelijken met naomi van die tijd. Denk dat hij echt roept om duidelijkheid.
    Knuffel voor jullie meis!

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Als ik hem in bed leg na het voeden en spelen dan gilt hij het echt uit.
    Ik laat hem dan wel even huilen zo'n 10 min. maar dan gaat hij echt krijsen.
    na 1 dag ben ik echt moedeloos.
    Weet wel dat je het na 1 dag er niets van kan zeggen maar toch.
    ben gewoon heel erg moe en toe aan is een keer lekker slapen.

De kids wegbrengen voor een nacht is ook geen optie, aangezien onze auto nog steeds stuk is en alles ver weg woont.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Lyd, wat naar weer om te lezen zeg!
    Hier wil Stijn soms ook echt niet boven slapen..maar over het algemeen geeft hij zich wel over.
    Ik hoop dat Wesley gauw door heeft dat zijn wiegje echt wel heeeeel fijn is!

Gisteren wilde hij helemaal niet. Gevolg: na de voeding van 19.30 heeft hij 8 uur geslapen! Om half 4 's nachts heb ik gebruik gemaakt van zijn matige gesmak om mijn zere volle boobies te legen! Poooohhhh
    Als ie dat nou deed na 22.00 uur ofzo ;) maar neeeeeeee dat zou te lollig zijn voor mams

Verder vandaag naar een badkamerzaak geweest en naar Ikea (meneer in de draagdoek..heeel knus en vooral makkelijk ;)).
    Ruben zonder slaapje vandaag. Wel op bed gelegd maar hij zat alleen maar te keten. Toen manlief ging luisteren hoorde hij:
    Rubie hoeffe niette slaaaaape..neeeee...Rubie hoeffe nie te slaaapen
    Toen nog ff boodschappen gedaan :D

Manlief is ff bij kennisen voor een klusje en ik ga aan de kersenbonbons denk ik :D

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Baby huiluurtje - Oei, ik groei!

Verder is er een sprong rond de 3 maanden. Wes is twee weken eerder geboren toch? De sprong is van 14,5 tot 19,5 week. Daar kan jij dus nog 2 weken bij optellen dan.De grootste dodnerwolk staat bij de 17 weken (dus 19 voor jou).
    Als je het boek leest, kloppen je frustraties en wanhoop helemaal.

Verder denk ik dat onze Wes heel veel mamahonger heeft. Hij is nu natuurlijk van de bortsvoeding af en moet wat dat betreft heel erg omschakelen. Van 100% mama gaat hij ineens naar heel veel minder. Hij roept dus meer om jou terwijl jij het wel even genoeg vindt. Lekker vicieuze cirkel wordt dat dan he.
    Toch denk ik dat je het in bed leggen echt door moet proberen. Wat ik doe is Hidde wel wegleggen maar in de buurt blijven zitten of bijvoorbeeld een hand op zijn borst leggen. Zo leren ze toch meer zelf in te slapen. Ze liggen in hun eigen bed, maar voelen mama ook nog. Werkt trouwens wel het prettigst met de kinderwagenbak aangezien je dan nog gewoon beneden kan zitten en metje voet de kar wat heen en weer laat gaan hahaha. Kan je gewoon internetten.

Wat ik trouwens wel denk is dat als je nu te veel aan wes zijn grillen toegeeft je net zulke problemen kan gaan krijgen als met Naomi. Wel doorzetten nu dus. Hele dikke knuffel van ons viertjes

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Wes is 3 weken eerder geboren.
    Dat van die sprong zijn we vandaag ook achter gekomen hahaha lekker op tijd dus.
    Hij drinkt zijn fles ook erg snel leeg, net ook in 5 minuten dus dat is echt te snel.
    We gaan een kleinere speen proberen.
    Wie weet helpt het wat.

En wat betrefd de mamahonger, daar kan je wel gelijk in hebben.
    Hij ligt het liefst nog op mijn borst en valt dan in slaap.

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lyd, ik herken het helemaal hoor.. mannetje doet hier niet veel anders.. al is hij wel snel te troosten met huilen.
    Gister amper geslapen overdag.. mama moe want die was ook nog taart en cupcakes aan het maken voor broerlief..
    vannacht ook weer een fuck nacht.. deze slaapt dus echt nog niet door hoor.. tegenwoordig laat hij maar 4 uur tussen de laatste voeding en de nachtvoeding..

Voel je niet alleen of jaloers.. wanr dat is nergens voor nodig... nog meer in het zelfde schuitje.

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    jahoor. Ook hier echt niet zorgenloos. Hier was het half vijf. Meneer heeft de laatste dagen bedacht om soms zijn hele fles er met een rpachtige boog er weer uit te werken.
    Lang leve het johannesbroodpitmeel.
    Denk echt niet dat het overal vlekkeloos verloopt. Elk huisje heeft zijn kruisje

20. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Natas,
    van harte gefeliciteerd meet de 2e verjaardag van DEAN.
    Geniet van deze dag.

Wes is wel te troosten hoor maar soms duurt het lang.
    Tegenwoordig wil hij wel een speen dus dat scheelt wel.

Deel Deze Pagina