Natas, je hebt toch een duowagen? Heerlijk zeg, er even opuit. Is er hier niet van gekomen. Ben wel lekker met Ruben gaan wandelen + de hondjes. Stijn lijkt eindelijk het slaap en wakker ritme te hebben overdag dus die kan ik op dagen als vandaag bij papa laten. Net nog even met Ruben gekleurd en gekleid. De dagen duren lang zo...hahah
Idd de dagen duren soms lang. Wesley heeft vanmorgen geslapen van 9:15 tot 12:15. Hij was aan het huilen en gillen, heb hem op zijn buik gelegd en hij was binnen 1 minuut weg. Ligt nu nog lekker in de box te spelen. Lijkt nog geen honger te hebben. Verder gaat alles goed hier. Naomi heeft nog wel haar dagen van heel veel nee roepen, maar het lijkt minder te worden * klopt het wel even af*. Hier kunnen we er niet op uit omdat onze auto nog steeds bij de dealer staat. Baal daar zo van, moet dus alles nu op de fiets doen. Op zich niet erg en goed voor mijn conditie maar Wesley vind het steeds minder fijn in de fietskar. Naomi vind het op de fiets geweldig, dat scheelt weer.
we zijn naar opa en oma gewandeld.. zitten nu even op oma te wachten die neef uit school haalt, kunnen de jongens even lekker samen naar buiten. had geen puf om alleen naar de dieren tuin te gaan.
Ah! Vandaar Natas. Die Kees van ons past zelfs met gemak in de Twingo. Hij past er beter in dan onze Mutsy, die moet ik echt helemaal strippen in de Twingo. Toch nog een leuke dag gehad dus.
Hier ook een beste doorslaapactie! Had telkens het idee dat we hem voor de laatste voeding tegen elf uur uit zijn diepe slaap trokken waardoor we afgestraft werden met een nachtvoeding. Ook was hij dan niet echt lekker wakker om de hele fles leeg te dirnken. Gisteravond om half negen de dekens van hem afgehaald (in de wandelwagen) en rustig wakker laten worden. Om negen uur de fles en half tien boven. Vanmorgen was het kwart voor zeven. helemaal top als dit geen eenmalige actie is. Zou fijn zijn zo vlak voor vertrek van vriendlief. Voor de vroege kindjes onder ons: binnenkort weer zomertijd he! Hier vanmorgen heerlijk gewandeld met de duowagen. Marin er af en toe naast te wandelen en stokjes verzamelen, bloemetjes kijken. Sneelokjes en krookjes. Zo leuk. Hidde heeft daarna nog tot kwart over twee buiten gestaan in de kar terwijl Marin eerst achter aan het spelen was. Die vervolgens op bed geslingerd en het huis beneden spic en span gemaakt. Klinkt sneu maar ben een stuk productiever als vriendlief even weg is hahaha. Hij moest op de kazerne naar de tandarts. Voorspelt nog wat voor de komende maanden. Doorslapend kind en een kraakhelder huis? Ben benieuwd.
Klinkt gunstig Fem! Beterschap voor grote Lau. Fijn dat het iets beter lijkt te gaan lyd. Wat voor fietskar heb jij? Ik baal er zo van dat ik nu niet kan fietsen met 2 kids. Natas, de neven nog lekker buiten geweest? Nou die doorslaapacties mogen jullie ook wel even deze kant op sturen... We zitten volop in de 6 maandensprong geloof ik. Dinsdag was Noud 6 maanden en 1 dag erna begon het... Maandag al de ontdekking van de tandjes. Maandag en dinsdag ging nog wel, maar vanaf gisteren is het bal. Mopperen, huilen, krijsen, eten-eten-eten, niet willen slapen. 21.30 wakker, 1.30 weer, 3.30 weer, 6.00 weer, ik had amper nieuwe voeding voor mijn gevoel. Ben dus geradbraakt... En al die tijd had ik 'oei ik groei' nog niet ingekeken, ik dacht we zien het wel. Maar nu heb ik het toch maar even gelezen en dan is het wel weer fijn om te weten dat het een keer over gaat, hahaha.
Len, ik heb een rooie fietskar haha. het merk weet ik niet, maar Wesley zit er met de maxi cosi in. Naomi zit dan voorop. Ze kunnen er ook samen in maar dan moet ik een babyschaal hebben en die heb ik niet. Ook zit er een ruimte achter voor eventuele bagage. Zal morgen een foto maken en op hyves zetten.
Vandaag druk bezig geweest op de slaapkamers. Wesley paste nl niet meer in het wiegje dus die ligt nu in het ledikant. Daar verdwijnt hij nog wel. Hij wilde ook niet op zijn rug en ligt dus nu op zijn buik te slapen. In het badje past hij ook niet meer. Gaat wel heel erg hard hoor op deze manier. Hoe is het bij de rest? het is wel erg rustig hier de laatste dagen.
hihi Juul gaat nog in de tummy! Lekker buiten geweest de afgelopen dagen,... eindelijk niet meer zo koud. Gister lekker in de dierentuin geweest.. Dean vond het zoooo leuk.. bij elk dier.. oooow moooooi, nog meer dieren kijken? en dan ging hij weer! Julian vannacht weer doorgeslapen (nacht er voor niet) Nu ligt hij al van 9 uur want hij was zo moe.. ben benieuwd tot hoelaat hij gaat slapen.
En vanaf half 2 tot....?? Slaapt hij dan een beetje uit? En als je zegt doorslapen doe je dan wel of geen late voeding meer? Noud geef ik nog rond 22.30/23.00 en dan redt hij het tot 6.30 meestal. Vaak wel om 5.00 even wakker, dan geef ik zijn speen en slaapt hij weer door. Vannacht was hij ook om half 2 wakker en Nicky om 4 uur. Maar toen sliepen ze wel allebei tot half 8. Dus dat was uitslapen! Noud heeft sinds afgelopen week kennisgemaakt met groenten. Nou niet echt een succes. Hij kokhalst net zolang tot alles weer uit zijn mond is. Hij hoeft echt geen 'dingen' op zijn tong die niet vloeibaar zijn. We blijven proberen.... Hoe gaat het met iedereen? Het is zooo rustig.
Hij slaapt van half 10 tot half 6 als ik het over doorslapen heb. Dus de late voeding is om half 10 daarna niks meer Nu lag hij om 9 uur.. maar helaas om half 2 dus wakker. Daarna slaapt hij weer tot half 6.
Hier is het slapen nog steeds heel wisselend. Soms van 23.00 tot 4.00 uur maar gisteren van 23.00 tot 5.00 uur, heerlijk. Het is elke nacht weer anders. Als hij laat heeft gehad dan laat ik hem liggen (dan is 21.00 uur bijv. de laatste) maar heeft hij om 19.00 uur bijv. gehad, dan maak ik hem wakker als we naar bed gaan. Anders kan ik er donder op zeggen dat hij met een uurtje komt. Dan lig ik net met mijn ogen dicht. Hij is dan altijd vrolijk en begint meteen te smakken / zoeken, dus geeft mij het gevoel dat hij inderdaad al honger kreeg. Verder alles goed hier. Gisteren weer naar de kledingbeurs geweest (goed geslaagd) en vandaag werd ons neefje 2 jaar. Mijn schoonzus was dinsdag uitgerekend dus die zat er nog met dikke buik (haar zoontje werd 2). We hopen dus gauw weer op bezoek te kunnen! De jongens waren gisteren dus voor het eerst even alleen met papa. Ging heel goedl. Ruben was super lief en Stijn dronk melk uit de vriezer!!
Hier zijn de nachten ook wisselend. de ene keer slaapt Wes van 19/20 uur tot een uur of 5 en soms is ie er om half3 al. Hij heeft dat ook echt honger en krijgt dan ook wat. Verder gaat alles hier goed. vanmiddag lekker gewandeld, heerlijk zeg.
whoehoeeee Wat gaan ze hard he? Heb op de blog van Julian een geluidsopname van hem gezet hhahahahaha heel hard gillen!
Hier is het doorslapen ook een gewoonte geworden. We laten Hidde om half negen goed wakker worden door de dekentjes van hem af te halen (ligt in de wagen). Dan tegen half tien ligt hij boven waarna hij tussen zes en zeven zich weer meldt. Mooi op tijd nu ik er bijna alleen voor sta.