Len, en als je nu eerst eens wat gekolfde voeding met bijvoorbeeld Nutrix wat dikker maakt? Dan is de smaak wel bekend en kan hij eerst aan een andere structuur wennen.
Is het proberen waard Fem. We zijn er ook achter gekomen dat Noud van mij niets anders wil dan BV. hahaha. Als we hem naast mij zetten in de wipstoel dan wil hij geen soepstengel aanpakken. Zetten we hem naast pappa dan pakt hij van hem het wel aan en eet het op!
Wat ik nou weer had http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/199143-laat-kind-toch-niet-tafel-slapen.html#post6943254
hahahaha hilarisch. Is hier nog nooit gebeurd. Marin heeft wel één keer zitten tollen maar dat is dan ook alles. Len, begint die knul nu al samen te spannen met Papa? Is trouwens aan de andere kant wel handig. papa mag mooi al het andere voederwerk voor zijn rekening nemen. Gebruik van maken dus!
owww, zo lief! Bizar he hoe ze zo in kunnen storten. Haha, jij snapt het Fem. Mooi dat pappa nu gemotiveerd is voor de 'prakkies'...
aaah die ruben! Hier gilde er 1 in de auto.. neeeeeeeeeeeee niet slapen.. 2 minuten later hoor ik snurken..
Ruben zegt ook steevast: Rubie hoeffe nie slape en klaar met slape Soms zegt ie juist: in de auto slape, volgens mij vindt hij dat juist fijn, in de auto slapen.
Marin hoefde gisteravond ook niet te slapen. Was niet moe, kon niet slapen, wilde naar beneden etc. Viel uiteindelijk na een uur als een blok in slaap nadat ze een foto van papa en haar had gekregen. Drolletje.
had er een paar van haar en vriendlief op haar kamertje opgehangen. Zodat we papa welterusten kunnen zeggen ;s avonds. Ze kwam zelf met het idee.
Vannacht en nu ligt ze ook weer met een foto.mevrouw wil ze ook nog afwisselen. Elke keer een andere van het bord. Ik laat het maar zo. Merk aan haar dat ze eerder huilerig is. Beetje labieltjes. Verder doet ze het goed.
Wij duimen Natas. en ja is zeker snel. Maar manlief had ook met 4 maand zijn 1e tandje dus..... Fem, vind het een hele goeie oplossing zo met die foto's. en dat ze wat labieltjes is is ook niet vreemd, hoop wel voor je dat je gauw een eigen ritme hebt met de 2 kids.