verdorie.. makelaar is helemaal niet op de zaak geweest sinds gister.. secetaresse vertelde het briefje wat zij gister ochtend had achter gelaten nog op zijn bureau lag... ik kan wel gillen
nou de andere belde helemaal aan het eind van de middag.. ik had nogal een pissig mailtje gestuurd en hij las het toevalling toen hij nog even op de zaak kwam.. Hij had toevallig die vrouw vanmorgen gebeld (wij kwaad want bel ons dan gelijk) maar ze kon niet hoger.. ze had namelijk zaterdag huizen bekeken in een prijsklasse van 150.000 euro.. Met onze makelaar... ze vroeg hem daarna wat hij nog meer te bieden had en wees haar op ons huis.. had ze gezien online maar was te duur.. aangespoord om toch te gaan kijken.. tja en die wilde ze.. uiteindelijk heeft ze dus 20.000 euro boven haar budget geboden...omdat ze het graag wilde hebben. we zijn nu erg verdrietig want we willen het huis gewoon kwijt.. we zij nu hevig aan het rekenen wat het zou beteken als we het verkopen voor 170.000 (slik.. 66.000 euro onder de start vraagprijs) wat is dan de exacte schuld (we hebben nog een lening staan bij mijn ouders) en wat moeten we per maand aflossen om er nog op een redelijk termijn van af te zijn.. ik heb geen zin in jaaaaren schuld.
Ow Natas, wat een vreselijke ellende meid! Je ziet een nieuw huis dan eigenlijk als een nieuwe start, zeker nu, met zijn viertjes... Nou zit je hier mee zeg. Tjah, verkopen voor die prijs is echt dikke shit maar het huis op de gok houden... Alle wijsheid laiverd! Nie leuk!!
Natas veel succes met rekenen, ik hoop dat jullie er snel uit komen. Dit is niet fijn! Helemaal geen andere reacties meer van de andere kijkers?
Pffff, heftig zeg! Ik hoop dat ze het nog wil en dat het voor jullie allemaal nog een beetje op te brengen is. Een last van je schouders nu de knoop is doorgehakt?
Nou snel naar bed hier, ben weer met veel te veel dingen tegelijk bezig. Fem, ik ben je niet vergeten hoor! Maar om na tienen nog te bellen leek me wat laat....
mijn ouders zijn ook lief en zooo blij dat ze ons kunnen helpen. (ze zeggen altijd, we zien liever dat we jullie blij maken dan dat er enorme bedragen te verdelen zijn wanneer we er niet meer zijn..gelijk hebben ze!)
Sowwwwww Natas! Ondanks dat het anders is gegaan dan je gehoopt had feliciteer ik je vast voorzichtig met de verkoop van het huis! Jouw ouders zijn inderdaad schatten! Mijn familie is ook zo hoor, liever nu helpen of iets toestoppen dan dat ze er niet meer zijn. Maargoed, het komt nu voor jullie wel heeeeeel goed uit natuurlijk! Hier wederom een super nacht. Tot 6 uur geslapen, tot 8 uur nog lekker op bed gelegen. Met Ruben om half 9 naar beneden en nu begint Stijntje volgens mij weer te ontwaken. Ik ga hem er zo uithengelen, aankleden, mezelf aankleden, lekker knus voeden en dan nog maar eens bij ons kersversje neefje kijken! Morgen werken! Heel gek, maar ik vind het vooral spannend.
Natasja wat fijn dat jouw ouders jullie kunnen helpen. Zo kan je ze toch aflossen zonder er hoge rente bedragen bij te hebben en komen jullie toch wat ruimer in de centjes te zitten. Het is en blijft gewoon super K** dat je zoveel verliest op een huis maar om nu nog zo lang met lasten te blijven zitten die oplopen en weggegooid zijn is ook niet leuk. Is het beter terug te schuiven naar je ouders.... Knufs..
Superrrrrrrrr!! Nog 4 weekjes spannend maar als ze komen taxeren ben je echt super ver meid! Wanneer is de overdracht denk je? GEFELICITEERD!! Wat een zoveelste open dag al niet kan doen (+ aandringen van je makelaar).