Heerlijk Natas, ben je er eindelijk vanaf. leuke verjaardag gehad vandaag? Lau, werkse morgen, zal wel even wennen zijn denk ik.
Mijn oma was er de hele dag, ze is gezellig blijven eten. Rick was helaas laat. Zaterdag lekker vieren, met zusje uit rusland erbij! ze komen morgen weer!! kijk er zoooo naar uit!
Gezellig dat je oma er was. Jammer dat Rick wat later was. Wel gaaf dat je zusje er bij kan zijn zaterdag. Helemaal nu toch?
Toch een aardig verjaardagscadeau toch Natas? De hut kwijt? Zal een last van je schouders zijn. Anders zat je én met een restschuld én met dubbele lasten. Nu ben je de dubbele lasten kwijt en heb je alleen de restschuld nog (ook al is dat een flink bedrag). gefeliciteerd meis ben blij voor je. Lau werkse vandaag. Geeft niets hoor Len, ik loop niet weg hahahaha
ja gelukkig wel.. dat geleende bedrag bij mijn ouders hoefde we tot op heden niks aan te betalen.. dat gaat gelukkig pas gebeuren als dat andere erbij komt. we gaan zo gezellig gourmetten.
lekker rustig thuis met z'n 4tjes. Zusje is in het land, dus daar heb ik morgen mee afgesproken. Ze was zaterdag ook op mijn verjaardags feestje, zo leuk!
Hier ook hele leuke dagen gehad. 1e Paasdag lekker een brunch met mijn ouders en vandaag zijn we naar de kinderboerderij geweest. Zeeeeer geslaagd!
Een heerlijk drukke dag gehad! En me heel goed gevoeld. Vanochtend eerst op tijd eruit voor Tim, toen om 10 uur naar school voor een kop koffie. Ook dat verliep goed. Vanmiddag naar de psycholoog en fysiotherapeut. En daarna nog naar de intratuin. Heerlijk genoten!
Hier genoten van paasdagen. Za bij schoonouders geweest. Zondag dagje thuis, manlief fietsen (tja trainen he...) Maandag naar m'n zusje en daar gebleven om gisteren op mn nichtje te passen. Was een superleuke dag met 3 van die kleintjes en oma erbij. Vandaag weer zwemles en genoten van het zonnetje met alle buurkinderen. Morgen komen ze stenen leveren voor de tuin, volgende week bestraten dus het gaat de goede kant op! Natas, leuk zeg je zus op je verjaardag! Al iets meer vernomen van financien mbt koopster van je huis? Prinses, je klinkt heerlijk ontspannen zo. Fijn dat het koffiedrinken ook goed ging, dat geeft de burger weer moed, toch?
Klinkt als leuke dagen Len! Nee nog niks gehoord.. paasdagen ertussen he.. zal nog wel paar weken duren.
Ik ben er ook wel, maar erg druk gehad de laatste dagen. Vrijdags naar mijn ouders gegaan en maandag weer terug. verder druk met de kids en werk. Prinses, het gaat dus de goede kant op gelukkig.