Tim heeft overigens geen waterpokken. Het zou krentenbaard kunnen zijn, maar ze wist het niet zeker. Voor de zekerheid maar een zalfje smeren.
Hahaha, het is een supertof mens! Vanmiddag ben ik naar school geweest en nu total loss. Het ging wel aardig, maar ben blij dat ik weer thuis ben.
Whahaha...nou, ik zat me ook al suf te lachen om die dokter, maar geloof dat ik er maar niks meer van zeg Natas, Beterschap! Nog geen negatieve berichten van de koper? Lyd, Je bent er weer!! Hoe gaat ie met je? Op het werk, met de kids, met manlief. Campingseizoen staat weer mooi voor de deur he! Al geweest om de boel klaar te maken? Hier zijn alle ontbindende voorwaarden verstreken dus kan nu echt wel zeggen: We hebben ons huis verkocht EN een ander superrrrrrr huisje gekocht Blij De ochtend op een werkdag is super aanpoten! Leuk joh, bv op verzoek :S haha De ene keer is het 3.00 uur, dan 5.00 uur en vanmorgen moest ik het sprinkhaantje wakker maken! Kolven gaat minder, ik denk dat ik maandag even de ha bel voor een neusspray. Ben zo blij dat ik tijdelijk om de dag werk! Anders had ik echt gevreesd voor mijn bv op deze manier. Nu heb ik nog alle vertrouwen maar wil toch die neusspray proberen. Er komt wel heel weinig uit in relatief lange tijd. Stijn dat het fantastisch op het KDV! Hij heeft ze allemaal ingepakt. Ze zien zelden kindjes die ZO vrolijk zijn (neem voor het gemak aan dat ze dat niet tegen iedereen zeggen..hahaha) Hij drinkt daar 2x 130 en heel soms 3x. Die laatste heeft hij dan op vlak voordat ik kom. Heb dus vandaag 2x diepvries meegegeven en 1x vers. Dan kan ik die fles die overblijft tenminste alsnog invriezen. Anders zit ik OF thuis weer te kolven, of ik kan hem wegmieteren. Ikke bankhangen!!
nou dat is fijn toch lau dat alles nu zo goed als zeker is! fijn dat je mannetje het goed doet!! vandaag was er een bouwkundige keuring in ons oude huis, makelaar belde en had er een goed gevoel over. Hij had mevrouw nog wel even op haar hart gedrukt dat ze een werelddeal heeft gesloten en dat ongeacht de uitkomst van de keuring erg geen ruimte voor onderhandeling is... dat snapte ze wel hahahahah dinsdag of woensdag uitkomst daarvan en hopelijk dan koopakte tekenen! En dan maar wachten op de financiering.
Super Natas! Ik denk echt dat het nou helemaal goed komt met die toko hoor! Ik dacht steeds dat voor de zwangerschap alles goed zou komen maar nu denk ik: Nieuwe start met zijn 4'tje, hut verkocht en nou genieten!! Jullie hebben het verdiend! Lieke (had je eigen naam al geschreven ) Hoe staat het met jullie huis?
tis nog even spannend... hoop het zo af te kunnen sluiten. bleh voel me echt niet lekker zeg (lig ook in bed met laptopje) kleine mannetje zit beneden met paps.. zo maar eens lekker in bad en naar bedje doen. Had eigenlijk met zusje afgesproken vandaag maar wil haar en jasper niet aansteken. oooow mijn paps zit nu in spanje en heeft vandaag getekend voor het huis daar.. alles is klaar, zwembad aangelegd enz... zo gaaf.
Wat een wereld van verschil dan he, jullie met twee huizen en elke cent omdraaien en ouders die er gewoon ff een huisje bijkopen. Hoe dan ook: Gelukkig maar!
ach daar kan ik niet mee zitten, mijn ouders hebben ons enorm gesteund al die tijd anders hadden we het echt niet zo lang uit kunnen houden. Eindelijk kan mijn paps weer in zijn land een huis hebben, dat was zijn droom.. Gewoon ff een huis kopen is niet echt de juiste benaming denk ik.. maar daar ga ik verder niet op in.
Ik heb er ook een goed gevoel over hoor natas. jullie hut is verkocht!!!! Hier gaat alles goed, De kids gaan goed. Wes krijgt er een 2e tandje bij, heeft heel veel honger. zit soms nog op 5 flessen waarvan 1 papfles. Af en toe komt hij snachts nog en dan krijgt ie de fles. Vanmorgen was het echter half 7 dat ie wakker was, dus lekker door kunnen slapen. Naomi doet het ook erg goed, is nog steeds erg gek op wes en knuffelt hem helemaal fijn. Met manlief gaat het ook goed, is weer helemaal opgeknapt. Idd campingseizoen staat weer voor de deur en zodra de nachten goed zijn,( lees niet te koud) dan gaan we er naar toe. Manlief is van het weekend geweest om alles in orde te maken. Schoonmaken doe ik als we er zijn. Hoop voor je lau dat die neusspray werkt zou zonde zijn als je moest stoppen toch?
dat het bij jullie zo lekker gaat.. je was een paar weken terug helemaal van de leg en moe en nu klinkt het weer een stuk positiever
ah zo bedoel je. ben nog steeds wel moe. heb ook nog steeds geen vast ritme, maar we geven Wes gewoon de 1e fles als ie daar om vraagt. dus komt ie om 6 uur krijgt ie hem dan en komt ie om 7 uur dan dan. Hebben we bij Naomi ook gedaan en dat is altijd goed gegaan. baal er alleen soms van dat ie snachts soms nog komt. en hij heeft dan ook echt honger, 200 cc is dan zo weg. Maar verder gaat het hier helemaal prima hoor, ben een gelukkige mama!!
mooi zo! hier ook geen ritme hoor.. 5 nachten doorgeslapen en gister zat ik om half 3 al te voeden snachts. nu ben ik nog thuis dus ok.. maar liever toch slapen.