jaaaa zat net al te denken... zat een keer savonds te kolven en er kwam bijna niks.. ik huilen... hmm ongesteld dus. was met dean.
jullie kinderen drinken dus ook geen enorme bv flessen? juul krijgt niet meer op dan 100,,, dan zit hij echt vol.
Stijn krijgt op het KDV 130 per fles mee omdat hij dan zeker weten genoeg heeft. Hij drinkt het vaak wel op (lekkerbek) maar volgens mij vooral omdat het zo lekker makkelijk gaat Jij was het dus toch wel! Kan je nagaan hoe snel je zulke dingen ook weer vergeet he. Vond het al heel wat dat ik aan die 3 mnd dip had gedacht
Hihi, Hidde tankt de kv voeding nu per 200 ml weg. En blijft dan met getuite lipjes teleurgesteld zitten als tie op is
tja dat kan je dan weer niet met elkaar vergelijken. Hier lekker geslapen..half 10 laatste voeding.. en half 8 weer wakker! lekkerrrrr
Hier drama vandaag, Wesley wil niet slapen. ligt alleen maar te gillen en wel moe zijn. als ik hem laat gillen blijft ie dat doen, hij stopt niet. Hier ook vaak teleurgesteld als de fles leeg is.
heb er een hard hoofd in. hij was om half 6 wakker dus geflest en daarna weer in bed maar slapen???? tuurlijk niet, hij heeft 20 min bij mij geslapen nadat hij bijna 3/4 kwartier heeft gehuild/gegild. en nu weer echt een beetje moedeloos. ook toch wel dejavu
Wesley inmiddels wat geslapen? Klinkt goed zeg, jouw nacht Natasja! Hier wat korter geslapen maar dat kwam omdat Stijn zijn laatste voeding uit de fles was. Ik had diepvriesmelk over van het KDV en vertik dat weg te gooien We gaan nu 2 vriezermelk en 1 vers gekolfde meegeven. Dan kan ik die alsnog invriezen. Maarja...moet je wel genoeg kolven he.... Hier een lekker dagje. Met Eefje het dorp ff in geweest (met Lieke en Stijn). Ruben is met papa de auto's gaan wassen. Morgen alweer werken! Straks neusspray halen!!
gezellig! Ik moest er wel 1 keer uit om de speen erin te doen (ik kijk dan altijd of hij verder gaat slapen of misschien toch wil drinkenm) en hij viel gelijk weer in slaap. \Ik ga zo met de boys eten bij mijn moeder en dan mijn vader ophalen van het vliegveld (16hoven) Dean heeft het alleen maar over opa in het vliegtuig, bij elk vliegtuig in de lucht springt hij een gat in de lucht.. dus nu maar even vliegtuigen kijken! Julian doet al de hele dag verwoede pogingen om op zijn buik te draaien. Hij is helemaal om alleen zijn arm ligt in de weg, dus kan het net het laatste stukje niet draaien. Net zo'n knapperd als zijn broer!
Waar hebben jullie je peuterbed vandaan gehaald? Tim klimt uit zijn ledikant, en dat levert gevaarlijke taferelen op, dus we zijn op zoek.
Ons bed is oorspronkelijk van Ikea maar wij hebben hem via MP Wat goed Natas, offe...Juul dan Hier ook 1 die het al driftig probeert. Hele nieuwe fase dan alweer voor mijn gevoel. Het hele mini gaat er dan zo af he. Hij rolt volgens mij nog lang niet echt hoor (ja, in bed wel, das lekker zacht en door er naast te liggen is het ook een makkie).
goed zo juul! Tis dan ook je vermaanddag he. Hier ook al een vlotte vent wat dit betreft. Is al één keer doorgerold.
Is dit niet wat voor jullie? Wij hebben de lage variant met een brede bedla. Kan dan ook weer een matras in of is anders extra opbergruimte. Is van de mix&match serie van bopita
Thx voor de tips Femke. Ik denk dat we voor deze gaan: Peuterbed 70x150 Wit | Babypark Die past het beste bij de meubels die we nu hebben.
Leuk trouwen om te lezen al die verhalen over omdraaien en dergelijke. Het lijkt me dat je dat nu anders beleeft als bij de eerste. Net zag ik ook nog wat foto's op onze hyves van de lieve kleine aanwinsten. Wat een schatjes zeg. Ik zit overigens in mijn wachtweek. Ik denk dat ik woensdag of donderdag ongesteld zal worden.