De Walvismama's deel 2, mama's mbv een vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'De mama's' gestart door prinses, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Femke,
    Die tip ken ik inderdaad ook maar hier komt die tsr de hele voeding door volgens mij. Hij blijft zich verslikken. Gisteren ging het goed en is hij zonder traantjes gaan slapen. Ook geen krampen gehad. Ik doe dat kolven vooraf ook echt alleen als ie echt op plof staat hoor! Ach, zo heb ik ook meteen een mooi voorraadje. Die Mexicaan kan nu zonder problemen :D

Natas,
    Vervelend dat Dean die kant zo laat zien naar Julian. Gaat vast ook gauw weer over. Of het is toeval dat het zich nu uit (kijk naar Ruben zijn mep-fase).

Overdag heeft Stijn eigenlijk nooit last van krampjes, alleen in de avond. Vinden we zo gek...zijn het dan wel krampjes of is het een combinatie van hangen / huilen / bij je willen zijn en wat buikpijn?

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Flip is met Tim naar de ha geweest. Beide oren waren rood. Dus we hebben nu een kuur. Ons gevoel liet ons dus niet in de steek. De opgezette klieren hebben dus ook hier mee te maken.

Ik ben er straks nog even. Eerst even de kleine dondersteen in bed.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat hij nu een kuurtje heeft Prinses!

Hier beide boy's lekker op bed!

Ben vandaag eindelijk weer een goed productief geweest.
    Gestofzuigd, gedweild, 3 wassen gedraaid, alles gesopt...heerlijk!
    Manlief heeft de kelderkast (trapkast, hebben helemaal geen kelder haha) helemaal uitgemest!
    Ik heb het gevoel dat mijn huis weer een beetje mijn huis is!
    Veel zooi op MP gezet (geboortebord is al verkocht!) dusse....let's get looooooossssss

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mooi zo Lau. Klinkt heel productief. Ben je nu dan niet helemaal afgepeigerd? Dat kan ik me nog herinneren, op het moment zelf kan je het allemaal aan en 's avonds ben je total loss.

Ik heb het vandaag heerlijk gehad. De kinderen uit mijn goep hebben hartstikke goed gewerkt en het was hartstikke leuk. Ik moest na schooltijd nog wel lang doorwerken om mijn rapporten etc. af te krijgen. Maar alles is gelukt. Nu lekker 2 dagen vrij. Alleen morgen naar de kno.arts en dan hopen op toch goed nieuws. Het voelt vandaag beter dan gisteren.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoop het voor je prinses!
    Hopelijk zijn de oren van je kleine man ook weer snel ok.

Nog een paar daagjes!!! dan is zus er met kleine J!

ik ga ff lekker tv kijken.. wachten op Julian.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Leuk! Leuk!

Ik ga zo lekker het bad in en dan op tijd naar bed. Ben moe!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, ben niet helemaal af nu eigenlijk. We hebben het ook een beetje verdeeld gedaan over de dag (lees, kwamen weer erg laat op gang ;)). Zijn begonnen met koffie, koffie...een lekkere wandeling en toen aan de bak.
    Ik had trouwens stofzuigen en dweilen al gedaan toen manlief Ruben weg ging brengen, dus dat was toen al klaar.
    Masjien draaide toen ook al.
    Klinkt vaak erger dan het is :D

Prinses,
    Hoop dat het in je hoofd gauw weer helemaal oke is, en dan bedoel ik letterlijk in je hoofd ;)

Natas,
    Zalig aftellen is dit he!

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ow, ja ik ging in bad. Hahaha, vergeten.:D

Elmo, het klinkt als genoeg. Hahaha!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, Ruben vandaag erg slecht gegeten en 4 hele dunne poepluiers..... eens zien hoe lang het goed gaat.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Flip vandaag bij de huisarts. Hij heeft vaak rode wangen, en de laatste dagen dunnen poepluiers. Huisarts: "Krijgt hij geen kiezen"
    Flip: "Euh........helemaal niet aan gedacht, maar zou kunnen....":D

Wat kun je soms dom zijn hè? ;)

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Waar denk je aan? Griepje?

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij gaat er van alles rond, ben er alleen door mijn verlof niet zo van op de hoogte.
    Wat het ook is....hij zal er dan toch ff doorheen moeten vrees ik. Ben wel blij dat ik hem nu twee dagen thuis heb, kan ik zelf kijken hoe het gaat.
    Hij is verder wel oke hoor. Niet eten is gewoon niet zijn ding...maar dat doen er hier meer niet.
    Er gingen wel 2 pannenkoeken in hoor, dat dan weer wel. Over de hele dag maar een half broodje en dat is echt niks voor hem. Maargoed, we zullen zien.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahahaha
    Dat meen je! Hihihi..achja. Foutje.... :D

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja, er heerst inderdaad iets.

Spugen en zo, maar ook niet lekker voelen. Hoofdpijn, oorpijn en buikpijn hoor ik ook vaak voorbij komen.

O, Tim wakker. Even kijken.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lydia,
    Gaat het bij jullie vandaag al iets beter?
    Met Naomi en de Spruw?

Lenneke,
    Jouw ziekenboeg weer een beetje aan het opknappen?

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier strontgaar. Slechte nacht en op het moment dat ik meneer vamorgen wegleg meldt madam zich. Waar zijn die kerels als je ze nodig hebt? Kleine man heeft de hele nacht bij me gelegen.....
    Hij geeft nu telkens af en toe een gil. Nou, hij zoekt het maar ff uit. Buik is voel en luier leeg dus daar kan het niet aan liggen.

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    pffffffff ben er ff helemaal klaar mee hier.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meiden! Voel me gewoon schuldig dat jullie het zo zwaar hebben zeg!
    Ik hoop echt dat het gauw soepeltjes gaat en dat jullie vooral in de nachten heerlijk kunnen gaan slapen! Niks aan zo!

Hier alles goed...
    Vanmiddag met Ruben naar de kapper.
    Laurens hoefde gisteren alsnog niet (tis hier in Grunn echt heeeel koud). Hij moet misschien vanmiddag...maar eerst zien, dan geloven.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi die vent van mij ligt hele nachten te snurken.. word daar bijna agressief van..

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    laurens nog vrij? lekker hoor! maakt het wel een stuk ontpannender.. merk dat in het weekend alles wat beter loopt. al was het de afgelopen week prima te doen.. zal wel zo'n dag zijn..

Deel Deze Pagina