Ben het niet eens met de eerste, maar dan vat ik hem heel letterlijk op. Verder gaat hier alles z'n gangetje, het gemis is er en zal er blijven. Maar de maand vol verjaardagen en bijgaande emoties hebben we nu achter ons gelaten. Hele wonderlijke momenten meegemaakt met Lotteke afgelopen week, vertel ik nog wel een keer op hyves. Nog even en dan ook met mijn werk weer in wat rustiger vaarwater. Als alles loopt zoals ik hoop dat het loopt.
Knuffel Imani! Volgens mij is, vooral, je oudste meisjes een gevoelig kind!! Volgens mij wilde ik nog iets typen...weet het al niet meer.
knuff Imani! Een hele dikke! Hier lekker gewandeld met zuslief.. was bij haar op bezoek. Juul lekker in de doek.. alleen waaide het dus zat hij constant lucht te happen. Net thuis. Dean maar even lekker tv kijken want die heeft alleen in de auto even geslapen. Ik even de keuken opruimen enz.. want moet vanavond een taart afmaken voor een collega van rick.
Hier ook gewandeld met kind in doek, maar dan manlief die kind heeft gedragen. Als er veel wind staat (zoals heeeel vaak hier), doe ik zijn hoofdje met zijn oor op mijn borst leggen en trek er dan een stukje doek overheen. Vind ie heeeeerlijk en hoeft niet meer naar lucht te happen. Ruben heeft niet geslapen vanmiddag. Ja, heel eventjes buiten in het zonnetje, bij papa op schoot! Met wandelen heeft hij zelfs in de buggy gezeten (maargoed dat we die toch maar hebben meegenomen). De hypotheekstukken zijn getekend, manlief en badkamermeneer zijn nu in het nieuwe huis. Straks de plannen / ontwerp definitief maken en weer een missie voltooid
Oh, ben ook al helemaal verkleurd zeg! Mijn shirtje staat in mijn hals en mijn onderarmen zijn al lekker bruin. Morgen maar het totale setje nog eens aan....hahahah
Lekker zeg Lau! En leuk he al die nieuwe huis projecten? Ik heb echt met veel plezier alles ingericht en bedacht enz... (oke, met manlief samen natuurlijk hahaha....) Hier even een afmeld voor het weekend! We gaan lekker met mijn hele fam een weekendje naar het brabantse land. Paps en mams trakteren! Fijn weekend allemaal.
Veel plezier Len! Lau, vandaag weer aan het bijkleuren? Wat is het hier rustig vandaag zeg! Hier ben ik er eerst vanochtend uitgegaan om Tim aan te kleden en te ontbijten. Toen Flip en Tim weg waren, ben ik nog even mijn bedje in gedoken. Ik werd pas om half 12 wakker, dat was niet helemaal de bedoeling. Mijn directeur belde, en ik heb gezegd dat het nog niet ging, zoals ik graag zou willen. Ze was erg betrokken en ik moest maar rustig aan doen. Verder wel een goede dag. Mijn doelstelling vandaag was om met de was bezig te gaan en dat is gelukt. Inmiddels alles gesorteerd, wasmachine en droger aan het draaien, en buiten de was opgehangen. Ook al wat opgevouwen en opgeruimd. Heerlijk als de stapel slinkt! Daarnaast ook wat opgeruimd in huis. Als mijn huis opgeruimd is, krij ik ook wat ruimte in mijn hoofd. Ik voel me vandaag niet opgefokt, een hele vooruitgang!
Ik moest vandaag werken Mijn voornemen is ook gelukt. Niet meer zp'en op kantoor (is vast opgevallen). Verder zal het van mijn kant de komende tijd toch wel wat rustiger worden (door verhuizing). Met een beetje pech zitten we straks thuis ff zonder internet...:S Is inderdaad leuk Lenneke!! Ruben is een beetje van de rel de laatste dagen / avonden. Veel last van zijn beentjes, eczeem, al een keer op moeten halen van het KDV met koorts. Nu vandaag vroeg hij aan tafel of hij naar bed mocht. We houden hem in de gaten.
hopelijk wordt hij niet ziek. Hier kan zwager niet komen door aswolk.. en volgende week is het druk op zijn werk.(hij zou samen met zusje terug vliegen). dus zusje blijft nog tot 2 mei! joepieeeeeeee Hij kan pas de 27ste komen en moet hier ook nog het een en ander doen. Kan ik 2 weekjes langer genieten!!
Ruben blijft alles behalve zichzelf... Fijn Natas! De reden natuurlijk niet, nou moet hij zijn lieffies ook langer missen maar voor jullie is het fijn!!
voor haar ook hoor hahahah ze wilde stiekem al langer blijven, maaar ja de tickets waren al geboekt.. ze heeft het zo naar haar zin hier..
Ja, kan me voorstellen nu ze een kleintje heeft ze toch liever bij haar ouders en zussies in de buurt zit.