Ruben echt ziek geworden. Morgen ochtend blijf ik thuis, Lau in de middag. Tenzij het natuurlijk ineens beter gaat.
Vanmorgen 38.2 en vanmiddag (na het slapen 40.3). Hij is heel stilletjes (ja, Ruben ja! haha), het is hem gauw te veel (dan huilen, jammeren) maar hij probeert wel de hele dag gewoon mee te draaien en te spelen. Vanmiddag lag hij met een dekentje, zijn popje en Ootje op de bank. Beide buurvrouwen aten vanavond een hapje mee en toen klaarde hij wel weer wat op (lang leve de zetpillen). Zonder gemopper naar bed, amper gegeten. Hij is echt niet lekker. Hij kwakkelt al vanaf woensdag, toen het KDV belde dat we hem moesten komen halen. We zullen zien morgen. Heb mijn collega's al een sms gestuurd.
Hopelijk gaat het al wat beter!! mevrouw huis belde naar de makelaar vandaag..uit de keuring waren wat kleine dingetjes naar voren gekomen maar niks om haar van de koop af te laten zien.. dus we zijn weer 1 station voorbij! Nu echt alleen wachten op de centjes van mevrouw!
Zeker goed nieuws Natas! Beterschap voor Rubie! We hebben een heerlijk familie weekend gehad. Echt zo leuk met iedereen bij elkaar. Leuke foto's gemaakt van het gezin door paps en zus, hopelijk krijg ik ze komend weekend, dan kan ik ff showen!
Hmmmm Dan hou ik het op een tiepelzinnige ochtend Inmiddels slaapt ie ook alweer een tijdje in zijn eigen bed. Ruben knapt goed op, is wel nog witjes en "labieltjes" De middagen waren vaak van de hoge koorts (na het slapen) dus alles nog onder voorbehoud Lenneke, Ben heel benieuwd naar de foto's! Wij gaan eind mei met zijn allen weg, zoooo'n zin in!
Maar goed dat ik het voorbehoud vanmorgen heb genoemd. Vanmiddag weer 39.3 en dus de ha gebeld. Urine opgevangen (helaas niet meer kunnen checken, het zakje was daar nog leeg), dit ligt nu in de koelkast voor morgen. Moet toch met Stijnemans naar het CB (waar onze ha ook dienst heeft) dus checkt ie het daar alsnog. Voor de zekerheid oortjes gecheckt en voila, vette oorontsteking. Kuurtje meegekregen omdat hij vanaf woensdag herhaaldelijk koorts heeft. Stijn krijst inmiddels de boel weer bij elkaar. Mwah, ben verder gelukkig niet doodmoe ofzo...:S
ach mannetje toch! dikke knuff! OOk voor de kleine man.. (en voor mama.. ) Hier liggen de mannen ook.. Julian al even, Dean net. We hebben net de koopakte ondertekend..rick gaat hem nu bij de makelaar in de brievenbus gooien en ik ga even wii fit spelen. (ff vetjes eraf springen hahaha)
Succes Natas! Elmo, ik had op hyves al even gereageerd. Ik ben vanochtend ook nog even bij de huisarts geweest. Ik heb eczeem op mijn benen, vanwege mijn veelvuldige ontspannen badbezoekjes. Dus ik heb wat te smeren gekregen. Ik had Tim ook nog even mee, om nogmaals het bultje in zijn nek te laten bevoelen (die zat er in december ook al). Het is nog steeds een kliertje. Gelukkig maar.
Voelt lekker he Natas, die koopakte tekenen! Prinses, Smeren, smeren en smeren. We doen bij Ruben ook niet anders, met die stomme eczeem. Stijnemans heeft net ruim 100 cc water op en is nu eindelijk weer lollig. Hij poept nog steeds heeeeeel weinig en lauw water helpt tot nu toe eigenlijk altijd wel als niks meer helpt (volg je hem nog). Stijn is zo'n leuk ventje! Hij zit al echt te blazen (tuffen), zoekt contact / vraagt contact, lacht, babbelt, speelt. Hij zou officieel gewoon al fruit en eerste groentes mogen hebben! Doen we nog ff niet natuurlijk...maar het zou mogen Ben benieuwd naar zijn maten morgen!
leuk he lau.. Juul is ook zo'n gezellige vent.. lekker gillen heeeeeel hoog en hard.. bellen blazen, spelen met Dean (hoe leuk is een grote broer.. nou schateren gewoon hier!) smeren prinses.. bah Juul is ook al een droog mannetje net als broer.
Hier ook een droog manneke hoor. En mijn handen lijken wel van een reptiel zo droog. Blijf smeren. Hier heeft Hidde het gegiebel met zijn zus ook ontdekt. Wat babbelen betreft is hij nog wel traag, maar ja hij heeft ook een flink stuk in te halen aangezien hij pas met ruim twee maanden begon te lachen. Omrollen had hij gisteren wel bijna voorelkaar.