De Walvismama's deel 2, mama's mbv een vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'De mama's' gestart door prinses, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    grote vent!

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hier is de interactie tussen broer en zus ook heel erg aanwezig.
    Als Naomi lacht dan lacht Wes ook en als Naomi huilt dan gaat bij Wes ook het lipje trillen.
    Kletsen??? zelfs snachts begint meneer te kletsen.
    Als Naomi hem een kus geeft word ide met een grote lach in ontvangst genomen.

Verder gaat alles hier redelijk, alleen heeft Naomi het vroeg wakker worden weer ontdekt.
    En dan is ze aan het einde van de dag niet echt vrolijk jammer genoeg.
    Zou daar ook wat voor zijn? dat ze langer slapen?
    Helaas kunnen we haar niet in bed laten liggen aangezien ze dan Wesley wakker maakt.

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Omrollen heeft Wesley nog geen haast mee.
    Hij draait zich wel op zijn zij maar dat is ook alles.
    Wel kan hij zelf zijn mobile aan en uit zetten met zijn voetjes, ligt dan erg verbaast te kijken hahaha

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah dat lijkt me schattig!

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieve mannetjes!

Hier een beetje boos op mijn moeder. We kregen het over zindelijk worden en ik vertelde dat we Tim bij mooier weer een onderbroekje aan gaan trekken. Nou zij vond dat ik maar luierbroekjes moest kopen, want dat was veel te laat, bladiebladiebla. Los van het feit dat ik zelf ook al stil gestaan heb, bij het feit om luierbroekjes aan te schaffen en een toiletverkleiner, lijkt het me gezien mijn situatie nu niet handig om daar mee te beginnen. Toen ik daar iets van zei, kreeg ik de opmerking dat ik niet tegen kritiek kon. Nee, inderdaad daar kan ik nu even niet tegen, want ik heb al het gevoel dat ik aan alle kanten tekort schiet. Pffffff, erg handig voor mijn herstel. *&^^%$%

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oren dicht en lalalalalalalal
    Moeders zijn zo niet tactvol en denken dat ze maar alles mogen zeggen....
    Zindelijk worden komt vanzelf wel... dat MOET nu helemaal niet.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Thx Natas, dat helpt weer even relativeren. Laatst vond ze ook al dat we Tim te veel verwennen, omdat we hem te veel knuffelen. Nou, als mijn zoon een knuffel wil, dan krijgt hij er eentje.... Misschien dat zij dat vroeger ook had moeten doen.;)

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ga even de badkamer schoonmaken. Vanmiddag is Tim hier, ik ben benieuwd hoe dat gaat, en of ik dat ga volhouden. Ik ga er in ieder geval van proberen te genieten.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou echt he.. die spoort niet.. hoe kan je nou een kind te veel knuffelen?

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nou, ik vond dat ook een rare opmerking.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha....nou, dan ben ik ook een zeeeer slechte moeder hoor! Hier wordt heel veel geknuffelt.
    Ruben wil niks weten van potjes en wc's. Mijn zus riep: hij is echt wel zindelijk hoor, voor zijn 16e.
    Ik laat hem dus ook. Wat een ander daar van vindt zal me echt een zorg zijn. Luierbroekjes hebben we ook geprobeerd maar wat heeft dat voor nut als hij die gebruikt als gewone luier.
    Hij zit nu lekker in de pampers maat je 5

Laat je niet gek maken hoor!!
    ow, daarover gesproken, zie Hyves voor mijn bezoekje aan het CB :S

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb het inderdaad maar naast me neergelegd. Ik kan er niets mee en wil er ook niets mee. Dus klaar!

Elmo, ik heb al even gereageerd. Laat je idd niet gek maken.

13. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Even op alle slakken zou leggen.......

Ik denk dat jullie wel begrijpen dat die opmerkingen over moeders mij in het verkeerde keelgat schieten.
    Kan alleen maar zeggen; geniet van wat je hebt, zolang je het nog hebt.

Elmo,
    Heb ook even gereageerd op hyves.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je hebt natuurlijk helemaal gelijk Imani. Ik ben ook heel blij dat ik mijn beide ouders nog heb. Ik sta daar ook regelmatig bij stil, en weet ook dat het heel anders kan zijn. Maar soms kan ze me zo diep raken, juist omdat ik zoveel van haar houd.
    Dikke knuffel voor jou!

15. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Mooi gezegd!

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Prinses mooi gezegd.. zo voel ik het ook.
    Mijn mams is de liefste.. maar af en toe zegt ze iets..(dat was ook gister avond het geval.. daarom mijn opmerking over tact..)
    Maar dat maakt haar niet minder lief en ook ik realiseer me dat ik me gelukkig moet prijzen met mijn mams nog om me heen.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo is het ook, zeker als het ook nog eens over je dierbaarste bezit gaat waarvoor je alleen het aller aller beste wilt.

zucht

18. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ik was in het gelukkige bezit van een mama die haar mening voor zich hield, ze heeft ten alle tijden mijn keuzes gerespecteerd. Niet alleen betreffende de opvoeding van mijn kinderen maar ook in vele andere zaken. Natuurlijk deed ik ook dingen waar ze minder gelukkig mee was, maar toch gaf ze mij de vrijheid om het zelf te ontdekken. Het was een bijzonder mens (en dat zeg ik niet alleen omdat ze er nu niet meer is).

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Snap ik helemaal Imani.
    Ik wil wel eens dat mijn moeder dat wat meer zou doen. Het is een schat maar owee als ik ergens anders over denk dan zij.
    Ik mag mijn mening hebben hoor, zegt ze, maar dat gezicht er dan alleen al bij ;)
    Nou hang ik ook niet zo aan mijn moeder. Haar band met mijn zus is veel sterker. Zo kom ik mooi onder die discussies uit en kunnen we het gewoon gezellig hebben.

Als de jongens ziek zijn of als wij wat hebben, belt ze echt elke dag of komt ze even langs.
    Ze is een schat.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nou ik ben al de hele avond bedjes aan het verschonen... Dean spuugt de hele tijd alles onder.. moet dus nu alles in de droger doen want al de lakentjes en moltons zijn op.. slaapzak is al 2 keer gewassen vandaag en zijn 2de slaapzak zit nu ook in de was...
    pff ben gesloopt.

Morgen moet ik een taart afmaken, hopelijk voelt hij zich dan wat beter de arme ziel. ( te zou toch denken dat hij inmiddels leeg is...)

Het begon vannacht al..dus we zijn al bijna 24 uur met hem in de weer..

Deel Deze Pagina