Hier net zo 1! Na de jam weer janken, ontbijtkoek. Gepakt, weer janken, moet op een bordje... Grrrrrrr Ik voel me gestraft, omdat ik gisteren nog tegen iemand heb gezegd dat ik zulke leuke jongens heb...hahaha Daar gaat weer een beker sap!!! Shitzooi
Hier hangt de was lekker buiten. Verder even de stad in geweest moest wat voor mijn werk halen. Wesley ligt nu lekker op bed en Naomi is tv aan het kijken. Beide kids nog wel erg verkouden en aan het hoesten maar daar houd ik ze niet voor binnen. Kleine man is al bijna 6 maand oud, wat gaat het toch snel allemaal. Natas, blij dat Dean weer opgeknapt is. Nu jij en Rick nog. Elmo, Is Ruben weer of nog steeds ziek? Hoop dat ie snel opknapt idg. Prinses, hoe gaat het met jou vandaag? Vanacht beter geslapen?
Inderdaad Lyd, bijna 6 maand alweer! Wordt wel tijd dat we elkaar weer gaan zien zeg, gelukkig staat de volgende meeting al bijna vast (of stond ie nou vast?) Nouja, wij zijn sowieso van de partij. Nee, voor hoesten etc. hou ik ze ook niet binnen. Zelfs met koorts heeft Ruben buiten gespeeld. Wel kort, maartoch. Ruben is nog steeds niet lekker in zijn vel. Hij is niet ziek meen ik, maar heeft een enorm kort lontje en was nu, blijkbaar, gewoon alweer moe. Ik vraag maar gewoon weinig tot niks van hem.
Hij staat vast de volgende meeting. Nou maar hopen op goed weer. Met koorts (ligt er wel aan hoe hoog deze is) gaan we ook gewoon naar buiten. Ruben dus nog steeds niet lekker. Balen hoor, wisselen jullie elkaar weer af of ben jij vandaag thuis?
Vandaag mijn vrije dag. Morgen gaat hij eerst gewoon naar de Bengels hoor. Ging gisteren ook prima. Misschien is ie daarom wat labieltjes. Hij slaapt al een tijdje, doet meestal ook wel goed. Stijn begint af en toe wat te ontwaken, Lieke komt vanmiddag spelen dus heb vanmiddag weer volle bak.
He, Natas, wat vervelend zo'n ziekenboeg! Beterschap. Lau, Ruben ook nog niet de oude.... Hopen dat hij ook snel weer opknapt. Lyd, het verkouden zijn lijkt bij Noud ook weer raak. Kuchelen en snot... Beterschap voor jouw kids ook. Lekker he zo'n weekend buiten. Fijn dat je moeder was gekomen. Fem, gezellig 'bakkie' gedaan! Prinses, hoe gaat het bij jullie? Hier een lekker dagje buiten. Nicky vermaakt zich prima. En we hebben samen al gebadmintond/(t?), zij heeft zitten stoepkrijten (tja waar heb je anders nieuwe tegels voor he? ) en voor oma een vingerverfschilderij gemaakt. Met de pop op een kleedje gespeeld enz enz... Ze kunnen het maar druk hebben he?! Alleen soms jammer dat ze niet wat langer dan een minuut of 10 met iets kan spelen... Noud kan bijna zelf zitten. Hij kukelt nog wel eens om, maar het gaat steeds beter. Stoer is hij dan joh! Nicky fietst nu weg met de mededeling: 'tot de volgende week!' hahahaha. Gaat ze even bij de buurjongen om het hoekje kijken, ghegheghe...
ja idd hij is wel erg groot. als je een week nodig hebt. we komen snel kijken, maar ja camping lonkt ook erg moet ik zeggen, zal moeilijk plannen worden
Wat rustig hier. hoe gaat het met alle mama's en kids? Hier vanacht alleen geweest met beide kids. Omdat manlief met mijn paps op de camping was het dakmaken van de caravan van mijn ouders. Ging heel erg goed moet ik zeggen, beide zonder morren naar bed en Wes was pas om 6 uur wakker. Daarna wilde hij niet meer slapen. nu ligt hij vanaf half 9 weer in bed. Naomi was om kwart over 7 wakker. Heerlijk zo. Vandaag nog een dagje werken en dan morgen naar de camping. En dan volgende week 3 volle dagen werken ivm de schoolvakantie, de week erop maar 2 dagen werken. Nu nog mooi weer en dan ben ik helemaal blij hahaha
Klinkt goed Lyd! Hier na de laatste voeding een ontzettend verdrietig ventje. Hij gooide er een beste bups uit dus moest schoon goed aan, mama ook + mijn onderlaken moest ff verschoond. Hij heel flink huilen maar na wat knuffelen en verhaaltjes (daar doet Stijn het zo goed op, vertellen) was het weer goed. Om 5.00 uur weer voeding en toen had ik ze beide rond 8.00 uur pas weer! Ruben klaagt wel nog over oorpijn, dus ik ga vanmiddag weer langs de ha (hadden we gisteren al zo afgesproken). Stijn zit ook continu (vooral met voeden) aan zijn li oortje. Dus die laat ik ook meteen maar ff checken. Als die schurk zijn boterham op heeft (onder het genot van de Tubbies) gaan we ff een bakkie doen bij Eef. Nog even en ze is mijn buufje niet meer...
Gelukkig goed gegaan lyd, lekker naar de camping! Lau, ik hoop dat stijntje geen oorontsteking heeft! Hier waren we half 2 pas op bed, Dean spuugde ineens weer, hij riep ineens om rick.. had hij eerder ook gedaan en toen had hij dus een heeeele vieze luier.. nu dus weer, dus rick kwam snel naar boven (ik lag in bed tv te kijken) ik ook mee.. ineens laat Dean een boer.. dus ik zeg sneeeeeeeel uit bed.. en ja hoor barf over de gang heen gespuugd.. paps over Dean ontfermt en ik de gang schoonmaken (heb inmiddels mijn halve huis ontsmet dus ruikt hier lekker naar dettol) Vanmorgen nog 2 vieze spuitluiers achter elkaar.. arm schaap. Hij doet niet ziek aan, rent rond heeft praatjes, dus dit is denk ik een beetje na weeen. Wijzelf allebei nog erg wiebelig en naar in onze magen.. bleh! Hopelijk snel weer over hoor.. dit is niks..
He gets Natas! Gelukkig voel je het op een gegeven moment goed aan he! Ik hoop dat Deantje gauw alles binnen kan houden en jullie opknappen. Niks aan he, zo. Je bent maar zo weer een week verder.
ja inderdaad.. zaterdag op zondag begon het.. Julian lijkt nog steeds niet ziek.. af en toe wat vaker een poepbroek maar ik weet niet of dat van het virus komt.. owja mama was goed bezig gister met kolven en aanleggen want werd vanmorgen weer wakker met volle borsten.. pfew!
Super! Ik heb dat niet eens zo, dat ze echt voller aanvoelen. Na dat vele aanleggen had ik ook een hogere opbrengst verwacht op mijn werkdagen. Ach, als zijn buikkie maar vol zit. Nou, die beker melk is bijna leeg....kunnen we weg!
Beide kids goedgekeurd. Ruben ligt lekker boven (heeft bij Eef nog pannekoeken gegeten ) en mini ligt lekker naast me in de wagen te slapen, buiten.
Naomi slaapt op eigen verzoek zonder slaapzak. ben benieuwd hoe dat gaat. verwacht ergens wel dat ze vanacht wakker wordt en het op haar manier koud heeft.