dat wilde ze toen niet. die stap vond Naomi te groot, ik had er geen problemen mee. nu gaf ze het zelf aan.
Hey, Lyd, dan kan ik je een handje geven. Waren hier vannacht ook zonder paps. Had cursus met overnachting. Ging gelukkig ook erg goed. Ze waren allebei superlief. Fijn dat het bij jou ook goed ging! Ow, Natas, wat een ellende. Hoop dat jullie snel weer opknappen allemaal! Ja, Lau het gaat al opschieten... Geniet nog maar even van je buurtjes, hihi. Krijg je er ook weer leuke buren voor terug?
Hahaha, ja ze is er weer! Lachen hoor, ze is helemaal dikke vrienden met 2 buurjongens van 3 jaar oud. En ze heeft nu een fietsje, zegt ze mam ik ga even de tandarts op de rem zetten! Ik snapte er niets van, maar ze ging dus haar fiets op de standaard zetten!
whahahah en dan naar de fietsenmaker voor de tanden?? Leuk dat ze het zo goed kan vinden met de buurjongens. beter zo dan anders toch?
whahahahahahahhaahahaha die is leuk! de tandarts op de rem zetten. Lekker ding truste meiden.. heb net kleine man gevoed, rick legt hem weer in bedje en nu lekker slapen.
Helemaal niets gebeurt hier de afgelopen dagen? We waren lekker op de camping. De nachten waren wel koud maar de kids hebben zich er prima door heen geslagen(geslapen). Volgende week 3 volle dagen werken. Woensdag en vrijdag lekker vrij.
Weer opgeknapt allemaal Natas? Lyd, lekker op de camping geweest. Klinkt goed. Wij hebben een gezellig weekend gehad met schoonfamilie. Nicky en haar nichtje hebben lekker gespeeld en samen gezwommen en gefietst enz...
Gisteren met Noud bloed wezen prikken voor het coeliakie onderzoek waar we aan mee doen. hij was heel moeilijk te prikken door zijn baby vet. Uiteindelijk moest de kinderarts komen en die heeft hem in zijn voet geprikt. Hij is helemaal blauw nu op zijn handje en zijn voetje. En hij heeft vanmorgen met Nicky in bad gezeten! In die bad ring. Stoer joh, en een lol dat ze hadden. Zwemmen bij Landal vond hij ook prachtig!
klinkt gezellig! wanneer horen jullie voor Noud uitslag? arme vent! Ja Dean nog gespuugd van zondag op maandag, dus zat gister bij de dokter.. lijkt nu wel weg.. (knock on wood) Julian is ook een beetje van de rel, knalrode wangen maar geen koorts, beetje verhoging. heb al in zijn mondje gekeken maar kan niks ondekken. misschien toch een beetje sprong last? Had de afgelopen 3 dagen ook ineens weer nachtvoedingen.
Hmm, sneu zeg. Dean nu weer ok? Hopen dat Julian ook snel opknapt. Geen idee hoe lang de uitslag duurt. Het wordt opgestuurd naar Engeland geloof ik.
Hier ook twee tandjes die op punt van doorbreken staan. Lekker he als ze alles tegelijk hebben. Ben je zelf niet compleet gevloerd na zo'n ziekenboeg Natas?
ja ben doodop...zelf 3 kilo afgevallen. Dean is inmiddels al weer aan het huilen, sta dan echt op scherp.. Rick is bij hem, maar ben bang dat hij weer moet spugen.
Ja, hij zal alles gewoon tegelijk opgepakt hebben. Hoe is het met Deantje? Hoe is Lau haar kolverij op het werk verlopen?