De Walvismama's deel 2, mama's mbv een vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'De mama's' gestart door prinses, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ondanks mijn overspannenheid, blijven we flink oefenen voor een tweede. Ik hoop zo dat het een keertje raak is. Heerlijk zou dat zijn. Aan de andere kant voelt het ook een beetje dubbel, omdat ik nu de zorg van Tim nog niet helemaal aankan. Maar dat zal allemaal wel weer komen. Ik heb wat vrijwillige taken afgezegd (heel moeilijk), zodat als het weer helemaal goed met me gaat, ik alleen nog maar werk en gezin heb. De rest van de tijd die dan over is, ga ik heerlijk besteden aan tijd voor mezelf (cursus boetseren, lidmaatschap bibliotheek, zelf taarten maken, lekker naar vriendinnen, etc.). En ik hoop ook het krijgen van een tweede wonder. Nou ja, we zullen zien deze maand. Volgende week is mijn NOD.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Klinkt prima toch Prinses, even tijd voor jezelf!

Ons leven is door de week ook relatief rustig. 1 juli begin ik weer met sporten maar verder (op die ene avond na) ben ik alle avonden thuis.
    Kan suf klinken, maar ik vind het heerlijk.
    Mijn 3 mannen vreten (1 letterlijk) energie!

Man is nu de Bobike ophalen (belde al voor de route, had TomTom niet mee) dus ik ga eens met het eten beginnen.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oef, Stijn heeft ook om 12.30 uur voor het laatst gehad. Die ligt heerlijk te pitten boven (was de hele ochtend wakker geweest, pas na het wegen gaan slapen).
    Zal je zien, alles weer tegelijk zo.

Wanneer hebben jullie voor het laatst (thuis) een maaltijd rustig kunnen nuttigen? hahaha

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    lekker prinses zo dingen voor jezelf!
    (ik mail je echt nog even die taarten dingen.. sorry)

hahahah lau, ach 1 keer 4 uur er tussen isecht niet erg..

hahahahah rustig eten? eeeeeeeuuuh.. dat ken ik nie.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ga over 2 weken weer sporten, heb 1 keer in de week nog een klantje bijles (maar dat is ook snel over, want hij gaat examen doen) verder ech ff niks.. vind dat echt lekker.. ben soms zo moe. Vandaag ben ik dus niet uit huispak gegaan.. Julian ligt net voor de 3de keer vandaag op bed (kind slaapt wat af hahhahaah) lekker ruuuustig zo'n dagje.

Morgen komen 2 collega's gezellig langs.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Om 17.00 uur ben ik mijn mini wel gaan halen hoor. Lag ook al op zijn duimpje te sabbelen (had ik niet gehoord verder hoor, dus heel tevreden zachtjes). Intussen alweer 2x gedronken, heerlijk gelachen en gespeeld, in bad geweest en nou lekker in zijn wieg.

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Heerlijk Lau, genieten van je kids dan he?

KLinkt zeer bekend hoor, hier ook nog niet echt actief de avonden. Ben nog steeds van plan sporten weer op te pakken, maar ben zo blij als ik even zit nadat het spul op bed ligt....
    De fysio vroeg ook vanmorgen wat ik aan sport deed, nou kijk ehh, tja ahum, wandelen met de kinderwagen?! Telt dat ook?! Heel veel spelen op de grond....is dat ook sporten? Boodschappen sjouwen, ook best intensief, telt dat ook mee? Kind trap op en af sjouwen... enz... Hahaha!

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hahaha zo'n gesprek had ik afgelopen week ook bij nde fysio. Gewichtheffen met 17 kilo peutermateriaal. Trap op trap af. was ophangen. Alles lopend doen etc. Zei dat ik actiever was als iemand die twee keer een uurtje sportschool doet. Moest hij wel om lachen.

Hier ook helemaal trots op mijn meisje. Heb deze hele week pas 1 keer een poepluier van haar hoeven verschonen. Ze heeft het vandaag zelfs netjes gezegd dat ze moest poepen en dermate op tijd zodat we in alle rust naar de wc konden gaan en de luier uit konden doen. Topper!
    Kind plakt wat stickers nu zeg. Bij elke vijf stickers een cadeautje. Word nog arm!

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    aaah grote meid!!

Ik ga pilates doen met de meiden van de zwgym bij de juf van de zwgym.. ben benieuwd. heb eerder pilates gedaan, maar zal wel helemaal uit zijn hahahah

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Pilates, is dat niet heel langzaam jezelf in een knoop leggen?

11. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hey Leuk Natas, ze hebben hier fysiopilates. Dus ook pilates maar dan onder begeleiding van de fysio. Lijkt me wel een leuk opstapje om sporten weer op te pakken.

Marin, grote meid! Mag je volgende week wel aan Nicky leren!

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha nee valt mee fem!

Ja len, het is ook echt lekker (tenminste dat vond ik destijds hahahaha)

13. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ohja, 1e boventandje is door!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op de wc poepen, tandjes! Wauw!
    Spul gaat echt snoeihard he, zeker de tweede ronde!

Vanaf juli gaat deze moeke aan de Zumba met daarna uurtje Yoga. Heb vooral de yoga erg gemist.

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier hebben we het boekje van het potje gekocht. Tim wil nu 's avonds op het potje zitten en dan het boekje lezen. Vanavond kwam er zelfs een geurtje vandaan. Hahahaha, maar nog niet gelukt hoor.:D

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hebben wij dan de enige die echt niks van dat potje wil weten?
    Nou, komt me eerlijk gezegd heel best uit. Had zelf aankomende zomer in de planning. Niet eerder, mede door de verbouwing / verhuizing.

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Tim wou er ook niks van weten, maar het boekje biedt uitkomst. Ach, van mij hoeft het ook allemaal niet zo nodig. Maar als hij er graag op wil zitten, dan mag dat natuurlijk.

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wat hebben jullie trouwens sportieve voornemens. Dat zou ik ook moeten hebben. Hahaha!:D

19. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    jij ziet ook alles he Lau?
    Ben nu klaar met uploaden, moet nog wel onder(boven)schriften invullen...

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha....nou Lenneke, ik keek nog even op die home (verzamel) pagina en zag daar ineens dat het bulkte van de leuke foto's.
    Het was dus toeval :D

Ik ga de jongens uit bed halen. Heb heerlijk alleen koffie kunnen drinken en een bammetje kunnen eten.
    Het was 5.00 uur vanmorgen, schappelijk toch. Wel jammer hoor, kan je eigenlijk net niet meer slapen.
    Van dat half uurtje doezelen wordt ik alleen maar gaarder.

Morgen naar Hillywood dus tot zondag! MAMADAG!!
    Iedereen vast een ontzettend mooie dag. Hij blijft heel bijzonder hier, denk bij jullie ook.

Deel Deze Pagina