Heel herkenbaar Natas! Ik word echt agressief van het gehoest van Lau. Hij kan er niks aan doen natuurlijk...maar ik kijk hem dan de zolder op! Nu valt het mee maar op het eind van mijn zwangerschap was het echt vreselijk. Net gebeld..hij hoeft vandaag ook weer niet te werken..morgen wel. Kan ie in elk geval mee naar de kapper. Anders zou ik alleen met de boy's moeten (niet dat dat een probleem is natuurlijk..hihi). In de nachten heb ik trouwens niks aan Lau hoor, die tukt door. Nou heb ik er ook niet veel werk van. Stijn uit bed pakken (naast me) aanleggen, lekker ontspannen, laten boeren, terugleggen.
Hier ook zo snachts hoor.. wanneer er geen schone luier om hoeft, doe ik het ook niet. Hier ff al wat minder gestrest.. kleine ligt lekker boven, andere zit te spelen met zijn little people boerderij en ik even een bak koffie... hahahah pffff was ff te veel net hoor.. ik doodmoe.. beide kinderen huilen. bah hahahah Dean die dan ondeugend gaat doen wanneer er gevoed moet worden. heb trouwens flesje geprobeerd hahahahah (gekolft natuurlijk) had 30 cc in de fles gedaan.. 15 cc op in 10 min hahahahah vond er niks aan. Nu was hij ook niet hongerig.. Dean ook een beetje in een beker.. hij blij.. rende door de kamer.. aaaaaaaaah lekker mennek (melk)
Ruben zegt ook Mennek! Whahahahah Nee, flesje geven is ook geen biet aan als je het vergelijkt met bv (vind ik) maar wel erg handig als hij het wel accepteerd! Ben blij dat ik weet dat Stijn niet echt verschil maakt. Anders zit je daar straks weer mee. Ik heb Ruben nog geen bv gegeven....het schijnt lekker zoet te zijn. Ik heb intussen wel al een mooi voorraadje in de vriezer! Geeft wel een goed gevoel, mocht er een keer iets zijn. Fijn dat je je nu al iets beter voelt! Kan me voorstellen dat dat momenten zijn dat je harstikke gek wordt! Ik krijg het strak zwaar denk ik....al die weken zo verwend door manlief in huis!
Haha, Lau, nog een BV-weetje: soms kunnen ze wel een week overslaan met poepen! Is echt niet erg. De bv is dan zo goed afgestemd dat alles opgenomen wordt. Hier gaat het gelukkig weer beter. Manlief iets beter, maar mag van de fysio weer alles gaan doen. Zelf zijn grenzen aanvoelen. Die zijn nu gelukkig iets ruimer dan vorige week, hahaha! Nicky lijkt weer helemaal de oude. Morgen laatste pillen van kuur, dus ik hoop dat het zo goed blijft gaan. Vanmorgen is oma mee geweest naar het zwemmen, oma met Nicky gezwommen en ik met Noud. Ik had aan de zwemjuf gevraagd of we even illegaal in het zwembad mochten met Noud. Zoooo leuk! Gisteren bij CB weer goedgekeurd. Prikken gehad, daar zijn we ook weer even van af nu. Hij gaat nu weer wat meer naar het normale gewicht ipv aan de bovenste lijn. 7870gr en 70cm.
Prinses, fijn dat je toch naar de ha bent geweest met kleine man. Hopelijk komt het met jouw oor ook goed.
Klinkt goed Lenneke! Vond hij de prikjes goed te doen? Stijn is de 17e de pineut! Heerlijk dat zwemmen! We gaan het met Stijn ook vrij gauw doen denk ik! Als ik zie hoe Ruben er van geniet. Hij is afgelopen zondag nog alleen met papa gaan zwemmen, zo leuk! Was voor oma ook vast ontzettend leuk! Ben net ff langs de ha gelopen (we liepen er toch langs met de honden). Ik wist inderdaad nog van de vorige keer dat het wel een week kon duren Lenneke (tnx nog!) maar vroeg me af of ze een tip had. Hij heeft er bij vlagen echt last van en doet dan heel erg zijn best om het kwijt te raken. Ze had als tip hem wat lauw water te geven. Nou, kan ik altijd proberen. Hij heeft er niet ontzettend veel last van hoor, dus maakte me geen zorgen, vind het alleen sneu. Ik hoef ook pas aan de bel te trekken als hij het echt niet meer trekt (dus geen x aantal dagen meegekregen om het aan te kijken). We zijn een luiertaart aan het maken voor mijn broer en schoonzus! Eerste taart die we maken, leuk hoor! Hij hoeft pas in maart gegeven te worden maarja, dan staat ie maar vast. We hebben ook al de nodige cadeautjes gekocht!
Daar hebben wij een heel goed bed voor op zolder. Ik bel dan via de interne lijn naar boven als Hidde begint te rommelen en hij in actie moet komen. an schrikt hij zich eerst volledig de blubber en stommelt dan een verdieping naar beneden om een schone kont om die kleine man te slingeren en 'm naar Campina te brengen. Goed he. Maar ja, dat bellen haalt nu ook weinig uit. Hij belde net dat hij vanavond thuis kan komen. joepie! heb al twee flesjes melk uit de vriezer gehaald. deze dame gaat vannacht doorslapen! Kan wel janken als ik er aan denk. labieltjes he. hahahaha
leg je een handoekkie in bed.. anders ga je zwemmen hihi Ooow labieltjes.. ja die had ik vanmorgen ook op het menu. pffff
Hahahaha! Mijn oor zag er aardig goed uit, zei de kno-arts. Ik heb dan ook niets gekregen. Ikzelf denk dat ik er volgende week wel weer zit omdat ik echt zeker weet dat het nog niet over is, en dat het ten op zichte van vorige week slechter geworden is. Wel wil de kno-arts onderzoeken of ik een chronische ontsteking heb en of mijn trommelvlies een zwakke plek heeft. Dus dat betekent door de ct-scan volgende week, en de week erop uitslag halen. Mocht mijn trommelvlies zwak zijn (wat hij wel is, dat kan ik op mijn klompen aanvoelen), dan moet ik sterk in overweging nemen om dit te laten verstevigen (operatief). Wat de risico's zijn als ik het niet laat doen, weet ik eigenlijk niet, dat vraag ik volgende keer. Verder heb ik een gehoortest laten uitvoeren. Hoge tonen hoor ik niet, en daar heb ik dan ook veel gehoorverlies. Hij vroeg of ik met machines werkte. Hahaha, nou wel met menselijk materiaal wat veel lawaai kan maken. De normale tonen en het spraak-verstaan was wel iets verminderd, maar niet ernstigs of zo. Heel verhaal weer. Misschien verveel ik jullie er wel mee, maar het houdt me allemaal erg bezig momenteel. Het heeft ook zo zijn invloed op mijn zwanger word plannen. CT-scan mag niet als je zwanger bent (gelukkig is mijn vruchtbare dag dan nog niet geweest). Een operatie als je zwanger bent is ook niet handig. En medicijnen gebruiken ook niet. Ik wil echter mijn plannen niet aan de kant zetten of geen gebruik maken van een kans (want die zijn al zo klein). Allemaal dubio-dingen dus eigenlijk. Heel verhaal, heel ego ook. Sorry. Vanavond kom ik op jullie reageren. Eerst moet mijn hoofd even leeg.