Jaatje Lyd dat is inderdad schrikken. Met koppie tegen de radiator? Hoe was ze er zelf onder? Ik loop hier altijd wel als eerste naar beneden en dan ook door naar de kamer. Nooit loop ik achter haar omdat ze dan om gaat kijken ofzo en dan is afgeleid. Neefje is leuk ja. Hij en Marin kunne elkaar echter gigantisch opzwepen en dan zijn ze haast niet te houden. De gangmaker is dan die meter van mij. Wordt dan echt een ongeleid projectiel. heb nu ook tegen mijn zus gezegd dat ze hem morgen rond tien uur weer moet ophalen zodat ik zelf ook nog wat kan met de dag.
nee niet met het koopie tegen de radiator, ze lag onder aan de trap, huilde meteen en stond meteen op. dat scheelt dan wel weer, ze was zelf enorm geschrokken. ik was op de slaapkamer wes uit bed halen, voel me best wel schuldig eigenlijk. ga nu ook naar bed.
Jeetje Lydia! Wat zul je geschrokken zijn zeg! Pfff...tis ook een ongeleid projectiel he, die dochter van jullie! Ik hoop dat ze er niet al te veel last meer van gaat hebben! Stijn geeft de hele tijd al flink wat terug na een voeding dus maak hem zeker niet meer wakker. Geef hem liever steeds een beetje. Femke, Nee, heb zeker geen moederdag nodig om blij en zielsgelukkig te zijn maar vind deze dag wel bijzonder. Eindelijk staan er knutselwerkjes in ons huis en mag ik mij mama noemen. Natuurlijk is deze dag voor heel veel mensen moeilijk, juist daarom geniet ik er nu van maar zal nooit vergeten hoe moeilijk ik hem vond. Koffiepads? Hahaha..die gebruik ik echt al weeeeeken niet meer De dames zijn zindelijk. Die ene keer dat Stijn wat langer slaapt niet, daar kunnen ze nog niet zo goed tegen maar daarvoor ligt er een badlaken in mijn bed Ben blij dat 's nachts die bh af kan
Heb haar iedere 2 uur wakker gemaakt tot half 4 vanacht. dit ging goed, ze was zelfs een betje geirriteerd dat ik wakker maakte. Vanmorgen om kwart over 7 riep ze of het te vroeg was. Het blauwe oog valt erg mee gelukkig. Ze wilde vanmorgen alweer zelf van de trap af. Natas zal ik doen.
Ja dat ben ik ook wel, maar goed daar kom ik ook wel overheen. Vanavond op tijd naar bed( hahaha, lukt bijna nooit) en morgen is mijn uitslaapdag.
Eigenlijk hadden jullie het zo moeten regelen, dat degene die haar wakker maakte, vandaag uit had kunnen slapen. Gelukkig kun je morgen bij tanken. Succes dan maar vandaag!
Nee het is al 2 jaar dat we het zo doen, Naomi is daar helemaal aan gewend. En papa is ook thuis vandaag dus hij kan ook een hoop doen.
lekker dagje met zjin 4tjes hier.. Taartje gemaakt voor moederdag (eten we bij schoonouders) mijn mama is in spanje dus die kan ik niks geven. Ga kleine mannetje zo nog even uit bed vissen voor een slok en dan lekker in bed tv kijken... krijg altijd zo'n last van mijn schouders als ik taart heb gemaalt.
Van het kneden? Of is je werktafel te hoog? Hier heb ik vandaag zelf mijn cadeau uitgezocht voor moederdag. Dit staat nu ingepakt te wachten op de kapstok. Ik ben zo benieuwd wat er in zit. Hahaha! Verder een beetje te veel gedaan. Ben dus behoorlijk uitgeteld. Beetje buikpijn en een beetje misselijk. Zodadelijk het bed maar in, en morgen weer fit op.
Hier een leuke knutsel van Marin spontaan in de la gevonden. Had ze op de peuter gemaakt. het is een glazen potje waar ze hartjes op geplakt heeft. Er zitten zakjes thee in en er zit een doekje a la weckfles bovenop. Leuk! Mijn schoonouders en schoonzusje komen vanmorgen hier zodat ik op moederdag niet degene ben die zich uit de naad vliegt. Dan gaan we vanmiddag naar mijn ouders en daar blijven we eten. marin moet morgen weer naar de peuter, Hidde naar het cb en daarna lekker 3 daagjes leuk bezoek!
Wat een lief kadootje Fem, Prinses, van het kneden en daarna het ingespannen werken. Ik kreeg net ontbijt op bed en een mooie ketting van proud mama! Lief zeg.
Leuke kadootjes meiden! Van Nicky van het kdv kreeg ik een place mat. Met een zakje thee er op geplakt en een jammetje. En van Noud een schilderij met verfvoetjes en zijn foto. Erg leuk! Verder vind paps het hier maar commerciele onzin, dus neemt niet de moeite om met zijn kids iets voor mamma te kopen... En omdat hij vroeg weg moest voor het fietsen kon er zelfs geen kopje thee op bed vanaf. Ach ja, dat wist ik al voordat we trouwden, hahaha! Fijne dag allemaal!