Tim is hartstikke ziek. Heeft de hele middag gehuild en vanavond kwam alles eruit. Hij heeft nu geloof ik al 5 keer gespuugd, en ik ben dus ook al 5 keer onder de douche geweest, omdat hij steeds bij me wil zijn.
Tim was vandaag wel weer beter. We werden vanochtend wakker met: Tim nieuwe auto poetsen. Hahaha, dat hadden we niet gedacht. Wij alletwee brak, maar Tim niet hoor.
Te vroeg gejuicht. Hangerig, niet willen eten, afgevallen. We moeten maar even zien wat de dag brengt.
Ik kan niet meer. Ben zo moe. Tim gisteravond en vannacht weer veel huilen. Ik sliep pas om half 4. Schoonmoeder is nu met hem naar de dokter. Ik hoop dat er een kuurtje komt.
Hoe is het vandaag? Ik ga morgen paar uurtjes werken! Kids bij oma (en beetje tante want oma moet naar een begravenis)
Succes Natas, zal wel even wenen zijn na al die tijd weer werken. Prinses, hoe is het met Tim vandaag? Klinkt ook een beetje wat Wesley heeft gehad, die was er een week zoet mee. Daarna was ie weer de oude.
Beterschap voor Tim! Natas, hoe voelde het om weer op school rond te lopen? Nou we lijken hier echt een sprong te hebben gehad van Noud. Met al dat slechte slapen e.d. Hij heeft nu inmiddels 2 nachten geslapen zonder late voeding (23.00u) en kwam gisteren om 6.00 pas weer na de laatste voeding rond 19.30 en vanmorgen was het 5.00. Heerlijk! Kunnen pap en mam ook weer eens op tijd naar bed, hahaha.... Wel leggen we hem iets later op bed en niet meer gelijk met Nicky, hij heeft gewoon nog energie over na het eten. Terwijl hij overdag ook niet veel slaapt. Hij kan in zijn handjes klappen. En ook als je het aan hem vraagt doet hij het. Zoooo leuk! Ook kan hij vanuit zit een soort omrollen/vallen tot hij op zijn buik ligt. Alleen beweegt hij dan achteruit ipv vooruit, dat vindt hij wel frustrerend, hahaha! Het gaat zo hard allemaal en 9 mnd alweer! Fem, ben jij al bezig met verjaardagsplannen voor Marin?
Heerlijk Len dat het rare slapen over lijkt te zijn! Kan je dan zo opbreken he? En rollen hihi knapperd! Klap eens in je handjes! wat goed al zeg! 9 maanden! lekker ding! Ja het op school lopen was ok, heb niet veel te doen en heb gister met mijn ziel onder mijn arm gelopen nadat ik wat klusjes heb gedaan.. gelukkig mag ik komen en gaan wanneer ik dat blief.. dus heb het niet lang gemaakt! Met Julian gaat het ook goed, ik krijg meneertje niet meer wakker om 23:00 voor zijn voeding dus hij slaapt van 19:30/20:00 tot 6;00/half 7... jeeee wat lekker is dat zeg. Kan ik gewoon lekker in slaap vallen wanneer ik dat wil. We hadden weken lang dat hij om 4 uur wakker werd.. pfff dat is toch wel ff vroeg dan. Meneertje had vanmorgen zo veel gegeten (borsten zaten propvol, auw!! dat hij 5 uur lang niks meer wilde hahahahah arme vent.. had vanmorgen dan ook maar gekolft want na 1 borst zat hij prop vol..) pfff 380 ml (270 uit de nog volle) (sorry laura) Wat een hoeveelheid kan er uit komen zeg.
hmmmm wat komen er een zalige tijden voorbij zeg! Hier om half eld een papfles en dan begint meneer te piepen vanaf een uur of vier/vijf. Uiterlijk half zes is er toch al wel even goed gebruld maar ik kan het wel redden met een speen dan. Kan me soms niet eens herinneren hoe laat ik er uit ben gegaan voor hem. Maar meer dan 5 uurtjes aaneen slapen is hier al sinds vriendlief zijn vertrek niet voorgekomen. Beetje jammer maar hopelijk wordt het beter als we met vaste voeding beginnen. Len, knappe vent heb je joh! Ik bel je zo even.
Goedemorgen, Wesley heeft vanmorgen voor het eerst pap uit een bordje gegeten. en dat ging erin, tjonge alsof ie een week geen eten had gehad. Iedem met de fruit en groente hap. dat gaat er ook wel in bij meneer. Ook een broodje lust ie wel. Gisteren zei hij ook voor het eerst mama, wat een smelt moment zeg.
aaaaah wat goed!!! Lief hoor! en zo goed eten! Fruit wil bij Julian ook heel goed. Hij heeft 2 keer een broodkorst gehad en dat vind hij ook super lekker. Groente vind hij wat minder, maakt niet uit of ik dat in stukjes of gepureerd of uit een potje geef hahahaha alles niet zo lekker.
hahaha nee Dean ook niet meer. Gister had hij na lange tijd eens weer gewoon normaal zijn avondeten op!
Ikke wil verhuizen! Kan ik ook lekker gaan knijen met echt voedsel voor Stijn Hij heeft er zeker weten al super veel zin in.