Flinke afwegingen weer! Eerst maar eens zien of ie chronische ontsteking wordt uitgesloten..toch? Mocht je toch verder moeten met de CT etc. dan maar hopen dat het allemaal op kort termijn kan! ow....Stijntje is echt niet in zijn hum...ben weer weg.
Drie keer raden met wie dat was. Lees wel mee en leef ook mee, maar ben zooooooooooo moe. De 'gebruikelijke' sores en Fientje die me al nachtenlang uit mijn slaap houd. Ze wordt tegenwoordig in het holst van de nacht wakker en is dan ook echt klaarwakker. Verder slapen wil ze dan niet meer, het begint met een beetje gezellig kakelen. Maar dat gaat al snel over in mopperen, klagen en uiteindelijk huilen. En dat gaat er allemaal niet zachtjes aan toe. Gelukkig wordt Lotteke er niet wakker van. Manlief en ik helaas wel. Als we haar laten gaan, dan slaapt ze anderhalf uur later nog niet. Gaan we naar haar toe dan is ze even stil of begint heel hard te brullen als we weer weg gaan. Gisteren was ik het zo zat dat ik nog al boos op haar reageerde. Had natuurlijk weinig zin, want toen was ze helemaal over de rooie. Ik haal haar uit bed en ze werp zich als het ware op mijn borst om te gaan drinken. Als ik nou wist dat dat het probleem was dan laat ik haar meteen wel drinken bij me, maar laatst deed ik dat en toen hadden we hetzelfde probleem van niet meer willen slapen. Heel vermoeiend!
Prinses, lastig zeg. Waar je oren al niet voor kunnen zorgen... Ik hoop voor je dat het niet chronisch is. En van mij mag je 'zeuren' over je oor zoveel je wilt hoor. Ik snap dat het je erg bezig kan houden. Ben zelf 'oorpatient', ik heb toen ik 12 was al een gedeeltelijk nieuw trommelvlies gekregen. En je kan er goed vervelend/ziek van zijn. Go go Julian! Goed gedaan met je fles! Imani, we begrijpen het allemaal! Vervelend dat Fien zo van haar padje af is in de nachten. Ik zie aan je banner dat ze over 1,5 mnd alweer een jaar is. Niet te geloven zeg!
Imani, heb je vannacht een betere nacht gehad? Ik hoop het voor je. Ik dacht vanochtend dat ik Fien op tv zag (in een reclame-filmpje), maar dan hadden we dat wel gehoord toch? Natas, knap dat Julian toch de fles leeggelurkt heeft. Fem, vannacht lekker bij kunnen tanken? Len, ook al een nieuw trommelvlies gekregen. Dit heb ik vroeger ook bij mijn rechterkant al gehad. Gisteren hadden Flip en Tim strijd. Tim wilde niet eten en Flip was er helemaal klaar mee. We hebben afgesproken dat als de een straf of iets dergelijks geeft, de ander niet ingrijpt. Nou ik vond het verschrikkelijk. Normaal gaat het wel, maar nu werd het zo'n machtstrijd dat ik me af ging vragen of dit wel zinvol was. Uiteindelijk heb ik me er toch mee bemoeit, want volgens mij was het anders helemaal niet meer opgehouden. Pffffff! Verder zit ik niet lekker in mijn vel. Ik merk dat ik weer te veel op de zaken vooruit loop en daar heb ik last van. Dus ik probeer de knop om te zetten, omdat het geen zin heeft. Maar eerlijk gezegd lukt dat niet. Ik geloof dat ik zo maar even naar de h&m rijd. Beetje afleiding. Wel zit ik erover te denken om het zwanger worden deze maand even te laten. Stel dat ik wel medicijnen of onder narcose moet, dan wil ik het risico niet nemen dat er een babytje in mijn buik groeit (alhoewel de kans natuurlijk erg klein is). Zouden jullie je eens in mij willen verplaatsen? Wat zouden jullie doen? Flip zegt namelijk dat we dat dan wel weer zien, maar voor mij voelt het allemaal wat dubbel.
Imani, Ow...das zeker naar zeg! Gelukkig kan je haar "troosten" met de borst maarja, wat gaat er in dat koppie om he! Doet ze dit al lang of sinds het overlijden van je moeder? Soms verwerken / merken kinderen in de nacht wat er speelt he. Ze weet misschien niet letterlijk wat er allemaal gebeurd is maar voelt ongetwijfeld op haar theewater aan dat jij intens verdrietig bent. Dat je ff wat bozer wordt dan je lief is lijkt me niet gek hoor! Ik hoop dat gauw het hele huis weer in ruste is in de nacht. Ik zag vanmorgen op het nieuws een stukje van de herdenkingsdienst van een stel wat met hun adoptiekindje is omgekomen in Haiti. Heftig zeg. Hun eigen 5 maanden oude zoontje is nu wees...pffff Misschien gek dat ik er nu over begin, was al langer bekend natuurlijk, maar als je dan een stukje van zo'n dienst ziet.. Prinses, Ben ook van mening dat machtstrijd sowieso niet helpt. Of het nou met eten is of met iets anders. Opzich een goede afspraak maarja, als er iets voorvalt wat gewoon echt niet handig is zou ik ook inspringen hoor! Tis wel goed! Wat betreft zwanger worden: Geeeeeen idee joh! Ik zou geen maand bewust "verloren" laten gaan...maar dat komt omdat ik vanaf 2003 geen anticonceptie gebruik en nog nooit zwanger ben geraakt. Voor jou ligt dit w.s. anders, Tim is er immers spontaan gekomen. Ik kan je hier niet bij helpen vrees ik. Denk eigenlijk dat niemand dat kan hoor, deze beslissing kunnen alleen jij en Flip nemen. Tim is ook gewoon al bijnnnnnna jarig!!! Natas, Goed van Juul zeg (erg leuk koosnaampje!!). Weet je in elk geval vast dat ie dit kan en pikt Hier gisteren 20 / 30 cc water gegeven. Zowaar ook poep! Of het toeval is, ik denk het wel. Gisterenavond 170 cc gekolft en met de fles gegeven (we wilde eens zien of het voor de nacht uit zou maken). Hij dronk 100 cc, kwam om 3 uur en doodleuk om 6 uur. Hij sliep dus eigenlijk nog minder dan anders .. hahahah Nouja, hij ging in elk geval weer slapen na de voeding, dat nachtbraken is hij gelukkig aardig afgeleerd. Manlief is zowaar werken vandaag! Hoe vinden jullie die!
En hoe bevalt het zonder manlief? Kun je het nog aan (hihi)? Tim is inderdaad bijna jarig! Ik ga nu met hem naar de h & m. Lekker shoppen. Emotiekopen! Hahahahahahahahaha!Tot straks!
Prinses, ik ben het met Flip eens. ik zou ook zoiets hebben van dat zie ik dan wel weer. Maar de keuze is aan jullie. Imani, denk idd dat fientje aanvoelt hoe jij je voelt. en dat je boos word is ook erg te begrijpen. Hopelijk komen jullie snel in rustiger vaarwater. Hier gaat het goed, al heb ik wel het idee dat mijn bv terugloopt. Misschien door de spruw? of omdat ik weer moet gaan werken? Geen idee idg. Vanmorgen fv geprobeert te geven omdat ie na 2 uur weer honger had en mijn borsten erg zeer deden. meneer weigerde dus meteen. Hij is ook erg veel wakker overdag. Naomi gaat het iets beter, ze slaapt idg weer te nacht door, is wel erg verkouden en heeft de rest ook aangestoken wat dus een weerslag heeft op Wesley. die is ook heel erg verkouden waardoor ie snachts eigenlijk alleen bij mij wil slapen. wat dus ook weer inhoud dat ik bijna niet slaap. komt vast allemaal weer goed
lau, denk idd ook toeval maar wel prettig idg. heeft ie daar geen last meer van dat de poep in de weg zit. Natas, knap van julian hoor. hier dus iemand die dat niet wil. en moet maandag weer werken pfff.
vermoeiend he meis! Dat verkouden zijn is zo zielig voor die hele kleintjes... Julian is het nog steeds grrrrrrr Ik zat dus ook weer vanaf half 6 rechtop met kleine man op mijn borst. pfff Lau hahahahah nee dat werkt dus nie he... hij moet harder werken aan de borst.. dus vermoeider.. dus langer slapen.
Jeetje Lyd, die bv gaat bij jou nooit echt voor lange tijd soepel he! Ik hoop dat Wesley gauw toegeeft en uit de fles gaat drinken, anders kon het nog wel eens lastig gaan worden zeg! Wel fijn dat Naomi goed slaapt! Dat scheelt alweer! Wanneer ga je beginnen? Spannend zeker, nieuwe job! Natas, Die arme Julian! Snotverkouden...! Dan slaap je inderdaad ook niet goed, met zo'n vol koppie! Hier ligt Stijn al de hele tijd te tukken. Heb de stofzuiger erdoor gehaald en met Ruben zitten kleuren. Hebben een leuk knutselwerkje voor oma gemaakt. Ruben gaat zo lekker op bed en met een beetje geluk kan ik Stijn dan in alle rust voeden en aandacht geven. Als het zo doorgaat kan ik de aandacht ideaal verdelen vandaag. Maargoed, dag is nog niet om
Lydia, klinkt vermoeiend allemaal. Ik hoop dat je snel een nacht liggend door kan trekken. Wanneer moet je ook alweer beginnen? Dat zal wel snel zijn. Spannend maar ook leuk. Ik ben benieuwd of het je bevalt. Elmo, ligt Ruben te slapen? Slaapt hij nog net zoveel, als voordat Stijn geboren was? Ik hoop dat je nu lekker rustig zit te voeden. Natas, het wordt nu wel tijd dat de verkoudheid van Juul voorbij is. Heb je wel het idee dat het minder wordt? Lenneke, hoe gaat het eigenlijk met het kolven op je werk? Laatst mocht je in het kantoor van iemand, zit je daar nog steeds of ben je toch verbannen naar een hokkie? Bevalt het werken je weer? De h & m had minder leuke dingen dan online. Dus ik denk dat ik nog wat online ga bestellen. Ik ben ook nog even naar Ikea gegaan om een krukje te halen, zodat Tim een beetje kan helpen om zelf in zijn ledikant te klimmen. Flip blijkt een lichtversleten rug te hebben (en daar is hij toch vrij jong voor). Al die tijd, dacht ik dat het aanstelleritus was, dus ik geloof dat ik het nu maar serieus moet nemen. Al met al een leuke ochtend. Heel fijn!
oow jammer prinses! ja zijn verkoudheid is wel minder maar snachts lijkt hij er veel last van te hebben.
Heerlijk relax kunnen voeden. Was goed voorbereid deze keer, had nu geen manlief die van alles nog even kon pakken he! Vlak daarna was Ruben al vlot weer wakker (heeft echt minder slaap nodig ondertussen hoor). Hij speelt nu weer vrolijk. Manlief is ook alweer thuis dus al met al ben ik maar een paar uurtjes alleen geweest.
Mooi dat jouw eerste ochtend alleen met het grut goed verlopen is Lau! Beter dan die grappen bij ons vorige week. Sjee Lyd, maandag alweer? En welke dagen werk je dan? Hier lekker geslapen. Had zelf de voeding van haf 11 nog gedaan en lag tegen 12 uur in bed. Nog even preventief de druk van de borst die vannacht aan de beurt zou zijn afgekolfd en gaan tukken. Vriendlief as zwaar aan de snurk dus die verkaste al snel voor me richting zolder met de babyfoon. Werd dus na vieren wakker toen Hidde beneden de keet bijelkaar krijste omdat zijn eten nog niet warm was. Ben even naar beneden gegaan om te troosten en foto te maken van papa met de eerste fles en toen weer bedje in. Hidde heeft dik 140cc gedronken en papa is tot de ontdekking gekomen waarom ik na een nachtvoeding nog niet zo vlot weer in bed lig. Vriendlief is namelijk niet meer naar bed geweest zo was de kleine man bezig. En aangezien papa om 6 uur weer in de auto moest zitten had slapem gaan dus niet zoveel zin meer. Maar voor mij was het zeker voor herhaling vatbaar!
Maandag moet ik beginnen. heb er wel zin in hoor of klinkt dat raar? zit al zolang thuis. Bv loopt opzich prima maar het lijkt terug te lopen. Vandaag komt Wesley ook vaak misschien wil ie het zelf ook op pijl houden. Heb Len even gebelt en daar mijn ei aan kwijt gekund, luchte wel op. Bedankt len dat je je pauze voor me opofferde
da vlot fem, en dat terwijl je bv geeft ja maandag weer beginnen, ik werk dan m,di en donderdag van kwart voor 3 tot kwart over 6 en op woensdag van half 12 tot kwart over 6. Hier ligt er weer eentje te gillen dus ga maar weer eens voeden.
Heb het idee dat er hier ook meer bloed is vergoten dan te maken heeft met bevallen hoor! Snap er helemaal niks van, maargoed. Femke, Goed dat je even goed hebt geslapen zeg! Arme papa! Lydia, Kan me heel goed voorstellen dat je er weer zin in hebt hoor! Weet zeker dat ik dat straks ook weer heb. Nu nog even niet Heb je trouwens niet eens in de zoveel tijd van die regeldagen mbt de afstemming van je bv? Lijkt me trouwens een goed teken dat Wesley gewoon vaker komt..of niet? Manlief was rond 13.30 uur weer thuis...dus ach, makkie. Morgen is hij ook nog thuis. Komt wel goed uit. Ruben breng ik dan weg en daarna moet ik even langs kantoor. Fijn dat het zonder Stijn kan. Er staat voeding in de koelkast Ben benieuwd hoe dit voelt morgen...